JAV gali netiekti variklių naujiesiems Rusijos oro laineriams MS-21

JAV variklių gamintojas „Pratt & Whitney“ neatšaukė planų aprūpinti varikliais naujuosius Rusijos vidutinio nuotolio reisų keleivinius lėktuvus MS-21, pareiškė Rusijos valstybės korporacijos „Rostech“ vadovas Sergejus Čemezovas.

 Atsakydamas į klausimą, kokių dar keblumų dėl Vakarų sankcijų Rusijai gali kilti rengiantis MS-21 serijinei gamybai, S. Čemezovas pareiškė: „Manau, kad tai mažai tikėtina. Didžiąją dalių dalių šiemet lėktuvams gaminame patys. Be to, sankcijos nekliudo kreiptis į tiekėjus iš tų pasaulio regionų, kurie mielai bendradarbiauja su Rusija“.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Atsakydamas į klausimą, kokių dar keblumų dėl Vakarų sankcijų Rusijai gali kilti rengiantis MS-21 serijinei gamybai, S. Čemezovas pareiškė: „Manau, kad tai mažai tikėtina. Didžiąją dalių dalių šiemet lėktuvams gaminame patys. Be to, sankcijos nekliudo kreiptis į tiekėjus iš tų pasaulio regionų, kurie mielai bendradarbiauja su Rusija“.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-02-19 12:01

„Su amerikiečiais turime jų PW1400G variklių tiekimo sutartį. Tačiau patys esame sukūrę ir jau išbandę variklį PD-14. Jie būtų montuojami į MS-21, jei „Pratt & Whitney“ atsisakytų tiekimo įsipareigojimų“, – pabrėžė jis, atsakydamas į žurnalistų klausimą, JAV sankcijos turės įtakos MS-21 lėktuvų aprūpinimui varikliais.

Atsakydamas į klausimą, kokių dar keblumų dėl Vakarų sankcijų Rusijai gali kilti rengiantis MS-21 serijinei gamybai, S. Čemezovas pareiškė: „Manau, kad tai mažai tikėtina. Didžiąją dalių dalių šiemet lėktuvams gaminame patys. Be to, sankcijos nekliudo kreiptis į tiekėjus iš tų pasaulio regionų, kurie mielai bendradarbiauja su Rusija“.

Kaip jau buvo skelbta, Rusija dėl JAV sankcijų buvo priverta MS-21 lėktuvų serijinės gamybos pradžią atidėti metams iki 2020-ųjų pabaigos, nes nebegauna kai kurių būtinų kompozitinių medžiagų, ir priversta jas skubiai kurti bei gaminti pati.

MS-21 – pirmasis posovietinėje Rusijoje sukurtas vidutinio nuotolio keleivinis orlaivis – pirmąkart į orą pakilo 2017-ųjų gegužę.

Lėktuvą sukūrusi valstybės korporacija planuoja gaminti trijų modifikacijų MS-21 – daugiau kaip 200, 180-200 ir 150 keleivių.

Iki šiol pagaminti trys MS-21-300 prototipai.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: prokurorai baigė ikiteisminį tyrimą dėl R. Žemaitaičio