Stabdo savieigą – Registrų centras ieško net dviejų vadovų

Ilgus metus netobulintą, nestandartizuotą ir nuo žmonių atitolusį klientų aptarnavimo procesą Registrų centre bus patikėta išplėtoti šios srities profesionalui. Centras ieško vadovo, kuris galėtų įgyvendinti savo viziją ir klientų aptarnavimą pakelti į aukščiausią lygį. Be to, pradedama ieškoti ir kito vadovo, kuris būtų atsakingas už pagrindinių šalies registrų plėtrą. 

Registrų centras paskelbė Klientų aptarnavimo ir Registrų tvarkymo direktorių atrankas.<br> R.Danisevičiaus nuotr. 
Registrų centras paskelbė Klientų aptarnavimo ir Registrų tvarkymo direktorių atrankas.<br> R.Danisevičiaus nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 5, 2019, 2:04 PM

Registrų centras šią savaitę Valstybės tarnybos departamento informacinėje sistemoje paskelbė Klientų aptarnavimo ir Registrų tvarkymo direktorių atrankas.

„Vis labiau populiarėjančių elektroninių paslaugų kontekste naujasis Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorius turės sukurti ir įdiegti šiuolaikiškus klientų aptarnavimo standartus, kurie kaip galima geriau atspindėtų besikeičiančius klientų poreikius. Pastebime augantį mūsų elektroninių paslaugų vartojimą, tad turime didinti šių paslaugų patrauklumą ir prieinamumą. Savaime suprantama, išlaikysime ir fizines klientų aptarnavimo vietas, tačiau procesai jose turi būti standartizuoti ir modernizuoti, o atvykę klientai patogiai ir operatyviai gauti jiems aktualias paslaugas“, – sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.

Pasak jo, iš naujojo Klientų aptarnavimo vadovo tikimasi aiškios Registrų centro teikiamų e. paslaugų plėtros vizijos, kuri leistų žengti istorinį žingsnį – klientams suteikti paslaugą per kaip įmanoma trumpesnį laiką ir su minimaliomis sąnaudomis. Prie šio tikslo siekimo svariai prisidės ir naujoji Registrų centro paslaugų kainodara, leisianti sumažinti elektroninių būdu teikiamų paslaugų kainas.

Praėjusiais metais Registrų centro e. paslaugomis pasinaudota daugiau kaip 250 tūkst. kartų – 15 proc. daugiau nei 2017-aisiais.

Be to, naujasis Klientų aptarnavimo direktorius turės sukurti naują komercinių paslaugų strategiją, tobulinti klientų aptarnavimo procesą fizinėse paslaugų teikimo vietose, taip pat skambučių centro veikloje.

Klientų aptarnavimo direktorius taip pat bus atsakingas už nuo kovo pradėjusių veikti Vakarų, Vidurio ir Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centrų veiklą. Iš viso juose klientus aptarnauja apie 250 specialistų.

Iki šiol už Registrų centro klientų aptarnavimą visoje šalyje buvo atsakingi 10 filialų, todėl aptarnavimo standartai skyrėsi – viename mieste klientas norimą paslaugą galėdavo gauti per vieną dieną, kitame tekdavo laukti savaitę.

Registrų tvarkymo direktoriui keliamas tikslas užtikrinti sklandų ir nepertraukiamą registrų vystymo ir modernizavimo procesą, naujų paslaugų sukūrimą ir geresnę visų jau esamų registrų ir informacinių sistemų tarpusavio integraciją. Be to, jis bus atsakingas už Turto ir Asmenų registrų tvarkymo tarnybų veiklą.

Abiem direktoriams yra keliamas reikalavimas turėti ne mažesnę nei penkerių metų vadovaujančio darbo atitinkamoje srityje patirtį, turėti aukštąjį išsilavinimą (magistro ar aukštesnį laipsnį), būti nepriekaištingos reputacijos, mokėti anglų kalbą.

Nuo kovo 1 dienos įsigaliojo naujoji Registrų centro organizacijos struktūra, leidusi išgryninti įmonėje vykstančius procesus ir aiškiai sudėliojusiu atsakomybės sritis. Pagal naująją struktūrą už pagrindines įmonės veiklos sritis bus atsakingi 6 tiesiogiai įmonės generaliniam direktoriui pavaldūs direktoriai.

Šiuo metu įpusėja ir naujos Registrų centro vadovų komandos formavimas. Iki kovo 1-osios sėkmingai užbaigta daugiau kaip 10 naujų vadovų atrankų, šiuo metu paskelbta ar vyksta dar 15 atrankų į vadovaujamas pozicijas įmonėje, siekiant į atsinaujinančią įmonę atrinkti kompetentingus ir patyrusius savo sričių profesionalus.

Praėjusių metų lapkritį Registrų centro valdybos nustatyta organizacinė struktūra apkarpė ir gerokai išpūstą administracinį aparatą. Vadovaujamų pareigybių skaičius sumažintas daugiau nei trečdaliu, eliminuotos besidubliuojančios, perteklinės veiklos ir funkcijos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.