Kinų el. parduotuvės kaitina padus prekybininkams Lietuvoje

Lietuvos gyventojai vis aktyviau apsiperka Kinijos elektroninėse parduotuvėse. Prognozuojama, kad artimiausiais metais augimo tempai išliks ypač dideli ir sieks 50 proc. per metus. Į tai turėtų sureaguoti vietos prekybininkai, rašo „Verslo žinios“.

Kinijos internetinės parduotuvės visame pasaulyje užima vis didesnę vartojimo rinkos dalį.<br> 123rf.com nuotr.
Kinijos internetinės parduotuvės visame pasaulyje užima vis didesnę vartojimo rinkos dalį.<br> 123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-03-14 08:30, atnaujinta 2018-03-14 09:02

„Kinijos internetinės parduotuvės visame pasaulyje užima vis didesnę vartojimo rinkos dalį, todėl darome prielaidą, kad atitinkamai augs ir siuntų skaičius į Lietuvą“, – dienraščiui sakė siuntų bendrovės „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.

„Verslo žinių“ teigimu, 2016 m. „Omniva LT“ siuntų skaičius iš Kinijos siekė 70 tūkst., o šiemet vien sausį ir vasarį – 44 tūkstančius. Per Lietuvos paštą iš užsienio į Lietuvą gaunamų pašto siuntų srautas pernai, palyginti su 2016 metais, išaugo penktadaliu, o kas antroje iš siuntų – Kinijos e. parduotuvėje įsigytas pirkinys.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.