„Lietuvos susisiekimo ministras Rokas Masiulis pareiškia apie būtinybę suvienyti Lietuvos geležinkelių ir Klaipėdos uosto pastangas, kovojant dėl krovinių iš Baltarusijos“, – rašo kaimynų portalas.
Ministras savo „Facebook“ paskyroje pažymėjo, kad per pirmuosius šių metų mėnesius Lietuvos geležinkeliais gabenamų baltarusiškų krovinių apimtis stabiliai augo, o tai buvo nuoseklaus darbo su Baltarusija rezultatas.
„Mes turime kovoti dėl kiekvienos tonos. Stabilūs verslo santykiai su kaimynais, kurie aiškiai vertina skaidraus bendradarbiavimo su Lietuva principus, turi svarbią reikšmę. Tuo pat metu turime aiškiai suprasti, kad visi rytinės Baltijos pakrantės uostai konkuruoja dėl sutarčių su Baltarusija. Pokalbiai ir derybos tęsiasi. Todėl visos Lietuvos logistikos grandinės – uostas, geležinkelis – turi dėti maksimalias ir sutelktas pastangos šioje konkurencinėje kovoje. Aš reikalavau ir reikalauju tokios vienybės ir maksimalių pastangų “, – pažymėjo Lietuvos susisiekimo ministerijos vadovas (versta iš rusų k. – Red.).
Reikia pažymėti, kad pastaraisiais mėnesiais, atsižvelgiant į Lietuvos iniciatyvas, susijusias su Baltarusijos atomine elektrine, Baltarusijos vadovybės lygmeniu buvo pradėtas aptarinėti galimas baltarusiškų prekių nukreipimas iš Klaipėdos uosto į kitų valstybių, ypač Latvijos, uostus, konstatuoja naviny.by.
Parengė Leonas Grybauskas