Pirmosios konferencijos kūrėjams organizatoriai: „Žinių stoka riboja lietuviškų prekių ženklų potencialą“

Šiandienos tendencijos rodo, kad Lietuvoje tapo itin madinga turėti savo drabužių, aksesuarų, interjero detalių prekių ženklą. Daugumos jų gyvavimo ciklas – apie dvejus trejus metus, tačiau brandos stadijos ir realaus efektyvumo taip ir nepasiekia. Verslai kuriasi chaotiškai, naujai užgimusiems kūrėjams trūksta koncentracijos, strategijos, komandos, žinių ir elementaraus verslumo.

 Renginyje savo patarimais, patirtimi dalysis iš viso 12 verslo konsultantų.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Renginyje savo patarimais, patirtimi dalysis iš viso 12 verslo konsultantų.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Konferencijos organizatorių nuotr. 
Beata Nicholson.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Beata Nicholson.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Diana Lucinavičiūtė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Diana Lucinavičiūtė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Guoda Sakalauskienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Guoda Sakalauskienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Kristina Razminienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Kristina Razminienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Raimondas Paškevičius.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Raimondas Paškevičius.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Snieguolė Kerpienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Snieguolė Kerpienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Svajūnė Marcinkevičienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Svajūnė Marcinkevičienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Tomas Brazinskas.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Tomas Brazinskas.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Tomasz Pozlevic.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Tomasz Pozlevic.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Vesta Ališauskienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
 Vesta Ališauskienė.<br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
  Rita Čiapaitė-Baublienė. <br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
  Rita Čiapaitė-Baublienė. <br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
  Domantas Širvinskas. <br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
  Domantas Širvinskas. <br> Konferencijos organizatorių nuotr. 
Daugiau nuotraukų (14)

Lrytas.lt

2019-04-25 18:10, atnaujinta 2019-04-25 19:26

Dėl šių priežasčių Vilniuje gegužės 17 dieną organizuojamas Lietuvos kūrėjų forumas, skirtas visiems, žadantiems kurti ir jau vystantiems savo lietuvišką prekių ženklą, siekiantiems jo tvaraus augimo, ilgaamžiškumo.

Pasak organizatorių, Lietuvos kūrėjų forumas – tai unikalus renginys Lietuvoje. Pirmą kartą šalyje įvyks konferencija, ypač orientuota į smulkųjį, daugeliu atvejų – internetinį, verslą. Renginio temos atrinktos po ilgos analizės ir atliktų apklausų.

„Kuriantys smulkųjį verslą daugeliu atvejų eina pačiu sunkiausiu keliu dėl savo išdidumo ir nenoro parodyti patirties ar žinių trūkumą. Siekis išgirsti, ką sako kolegos, partneriai, kurie jau nuėjo ilgą kelią ir išmoko daugybę aukso vertės pamokų, gali būti lemtingas veiksnys kelyje į sėkmę“, – mintimis dalijasi renginio organizatoriai, pastebintys, kad žinių stoka riboja lietuviškų prekių ženklų potencialą.

Konferencijoje bus kalbama ypač aktualiomis visiems prekių ženklams temomis: kaip susikurti parduoti padedančią prekės ženklo istoriją, kaip užauginti verslą socialiniuose tinkluose, kaip efektyviai į pagalbą pasitelkti nuomonės formuotojus. Bus kalbama apie užsienio rinkos ir pardavimo galimybes svetur, lietuviškus prekių ženklus vienijanti komanda aptars, ko trūksta Lietuvoje.

Viena iš konferencijos pranešėjų Beata Nicholson papasakos, kaip jai pavyko savo pomėgiu kurti virtuvėje sudominti visą Lietuvą, pasidalins patarimais, kas žmones skatina atrasti naujus prekių ženklus ir kūrėjus, ką, jos nuomone, reikia daryti, kad prekių ženklo ir nuomonės formuotojo bendradarbiavimas būtų sėkmingas. Fotografas, vienos didžiausių fotostudijų Lietuvoje įkūrėjas Tomas Brazinskas patars, kur ieškoti unikalumo, kaip tai atskleisti savo darbų fotografijose.

Renginyje savo patarimais, patirtimi dalysis iš viso 12 verslo konsultantų, savo sričių profesionalų, skirtingų prekių ženklų atstovų: Tomas Brazinskas, Diana Lucinavičiūtė, Beata Nicholson, Domantas Širvinskas, Guoda Sakalauskienė, Raimondas Paškevičius, Snieguolė Kerpienė, Kristina Razminienė, Vesta Ališauskienė, Svajūnė Marcinkevičienė, Tomasz Pozlevic, Rita Čiapaitė-Baublienė.

Visa informacija apie renginį: kurejuforumas.lt

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl darbo imigrantai svarbūs Lietuvos ekonomikai?