Išaugus eilėms, Vilniaus migracijos skyrius ieško 20 klientų aptarnavimo specialistų

Vasarą vėl išaugus eilėms prie Vilniaus migracijos skyriaus, Migracijos departamentas paskelbė atranką 20-čiai naujų klientų aptarnavimo specialistų, o valdžia svarsto galimybes pasus pristatinėti į namus.

Eilės migracijos departamente<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Eilės migracijos departamente<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Eilės migracijos departamente<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Eilės migracijos departamente<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Eilės migracijos departamente<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Eilės migracijos departamente<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Ramūnas Jakubauskas

Jul 15, 2019, 4:02 PM

Naugarduko gatvėje įsikūrusioje įstaigoje pirmadienio rytą eilių, nutįsusių iki automobilių stovėjimo aikštelės, nematyti. Tačiau viduje laukimo salė buvo sausakimša, beveik visos sėdimos vietos užimtos, o dešimtys žmonių lūkuriavo laukdami savo eilės „prie langelio“.

Ant kėdžių su sūnumi ir vyru apie 20 minučių savo eilės laukusi 37-erių advokato padėjėja Jolita Šimkevičienė sakė, kad papildomi darbuotojai praverstų.

„Norėtųsi, kad būtų greičiau, bet yra taip, kaip yra. Manau, kad papildomi 20 darbuotojų čia padėtų“, – BNS sakė J.Šimkevičienė.

Įpusėjus vasarai, žiniasklaidoje kasmet pasirodo pasipiktinusių kelias ir daugiau valandų migracijos skyriuose užtrunkančių žmonių komentarai.

Pirmadienį eilės prieiti laukę jaunuoliai Erikas Usonis ir Elena Dibner sakė, kad skyriuje yra tekę praleisti ir tris valandas.

„Labai didelės eilės kiekvieną dieną, žmonių pilna. Dabar laukiam apie 20 minučių“, – BNS sakė 19-metis studentas.

„Praeitą kartą, kai užsisakinėjau tapatybės kortelę, laukiau tris valandas, tai buvo labai apmaudu. Atėjau apie dvyliktą ir išėjau apie trečią“, – teigė 18-metė moksleivė.

Alga „ant popieriaus“ – 917 eurų

Dviejų dešimčių papildomų darbuotojų Vilniaus skyriui ieškantis Migracijos departamentas kandidatų prašymų laukia iki ateinančio trečiadienio.

Šie žmonės ieškomi nuo liepos 1 dienos įsigaliojus migracijos sistemos pertvarkai.

„Po pertvarkos mes bandome užpildyti maksimaliai visus esamus etatus ir lauksim konkurso pabaigos“, – BNS sakė Vilniaus skyriui vadovaujantis Artūras Gromovas.

Klientų aptarnavimo specialistu norintis dirbti žmogus turi turėti aukštąjį universitetinį ar koleginį išsilavinimą, mokėti anglų kalbą B1 lygiu, išmanyti darbui reikalingus įstatymus.

Klientų aptarnavimo specialistų ieškoma ir Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje bei Utenoje, tačiau tik po vieną.

Vilniuje žadama alga klientų aptarnavimo specialistams siekia 917 eurų, kituose miestuose – 865 eurų neatskaičius mokesčių.

Pasak A.Gromovo, rasti naujų darbuotojų Vilniaus skyriui – sunku.

„Riboti ištekliai ir vidinė konkurencija didžiuliai. Vilnius – didelis miestas, vyrauja nuolatinė darbuotojų kaita“, – teigė A.Gromovas.

Migracijos departamentas BNS nepateikė duomenų, kiek Vilniaus skyriaus darbuotojų pastaraisiais metais išėjo iš darbo. Neoficialiomis žiniomis, birželio pabaigoje beveik vienu metu iš darbo skyriuje išėjo aštuoni žmonės.

Darbą pradeda devintą, žmonės laukia nuo septynių

Nuo liepos pirmos dienos Vilniaus skyriui vadovaujantis A.Gromovas teigė, kad skyriuje šiuo metu dirba 34 klientų aptarnavimo specialistai.

„Vakar atsidarėme devintą ryto, o žmonės buriavosi jau prieš septynias. Gal jie nežino, kad mūsų darbo laikas pasikeitęs, nors jis internete jau pakeistas. Eilės labiausiai jaučiamos ryte, o artėjant vakarui jų sumažėja“, – praėjusią savaitę sakė Vilniaus skyriaus vadovas.

Pirmadienį, trečiadienį ir penktadienį Vilniaus skyrius duris klientams atveria pusę aštuonių ryto ir dirba iki pusės penkių vakaro. Antradienį ir ketvirtadienį dirbama nuo devynių ryto iki šešių vakaro.

„Kol kas dirbame tokiu darbo grafiku. Aišku, jeigu jis nepasitvirtins, tai bus galvojama ir imtasi kitų sprendimų“, – teigė A.Gromovas.

Anot jo, skyriaus darbuotojai dirba maksimaliu pajėgumu, stengiamasi priimti kuo daugiau žmonių, taip pat peržiūrėti ir dokumentų išdavimo procesą – bandoma jį sutrumpinti.

„Vasaros laikas – pikas. Daugelis atostogauja, turi laisvesnio laiko, planuojasi keliones – žmonių kiekis automatiškai didesnis. Tokia tendencija pastebima metai iš metų. Stengiamės klientų skaičių optimizuoti, kartais per dieną priimama daugiau žmonių, negu turima žmogiškųjų išteklių. Dedamos visos pastangos, kad situacija dėl eilių pasikeistų“, – kalbėjo migracijos specialistas.

Viceministras: planuose – dokumentų pristatymas į namus

Vidaus reikalų viceministras Darius Urbonas pabrėžė, kad eilės Vilniaus skyriuje nesusidarytų, jeigu žmonės planuotų savo atvykimą, tačiau žada imtis priemonių, kad eilės sumažėtų.

„Nieko neįprasto, kad vidurvasarį tas srautas išauga labai žymiai. Remiantis statistiniais duomenimis, srautai po truputį turėtų pradėti slūgti. Šiam sezono metui atėjus, mes šiek tiek perskirstysime pajėgumus ir galbūt komandiruosime į Vilnių atitinkamus darbuotojus“, – BNS sakė D.Urbonas.

Anot D.Urbono, sumažinti eiles padėtų ir nauja paslauga – asmens dokumento pristatymas į namus, jeigu žmogus to pageidautų.

„Dabar prie to intensyviai dirbame, tačiau greičiausiai realizuosime tik kitam sezonui. Pasus pristatyti galėtų kurjeris. Tokia sistema yra įmanoma, bet tam reikės pakeisti informacinę sistemą bei teisės aktus“, – teigė viceministras.

Pasak jo, Vilniaus skyriuje taip pat planuojama viena valanda prailginti darbo laiką, kad būtų galima aptarnauti daugiau žmonių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.