Reaguojant į šalyje paskelbtą ekstremalią situaciją ir identifikuotą koronaviruso atvejį, vykdomas papildomas traukinių vėdinimas, ilgesniam laikui paliekant atviras traukinio duris pradinėse bei galinėse maršrutų stotyse.
Taukiniai dezinfekcinėmis priemonės pradedami valyti bent kartą per dieną, kursuojantys į oro uostą ar pasienio ruožuose – bent du kartus. Ypatingas dėmesys skiriamas porankiams, sėdynių atlošams ir tualetams.
Keleivius aptarnaujančiam personalui surengti papildomi mokymai, konduktoriai ir mašinistai aprūpinti dezinfekciniais skysčiais, vienkartinėmis pirštinėmis.
Bendrovė yra parengusi veiksmų planą ir pasiruošusi pilnai traukinio dezinfekcijai, jei jame būtų įtartas koronaviruso atvejis.
„Kartu su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru buvo parengta mokomoji medžiaga keleivius aptarnaujančiam personalui, remiantis ja edukuoti konduktoriai. Darbuotojai yra pasiruošę reaguoti, jeigu keleivis pasijustų prastai.
Dėl to, keliaujant traukiniu ir pasijutus blogai ar pamačius kitą negaluojantį – karščiuojantį, čiaudintį, kosėjantį pakeleivį, raginame kreiptis į traukinio personalą“, – apibendrina „LG keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.
Dažnesnis vėdinimas ir virusą naikinantis dezinfekuojantis valymas atliekamas ir didžiausią keleivių srautą turinčiose bei pasienyje esančiose geležinkelio stotyse: Vilniaus, Lentvario, Kenos, Kauno, Kaišiadorių, Kybartų, Šiaulių ir Klaipėdos.
Kilus klausimams, keleiviai kviečiami kreiptis į Informacijos centrą telefonu 8 700 55 111.