„Iki“ nemažina suplanuotų reklamos biudžetų

Prekybos tinklas „Iki“ peržiūrėjo reklamos biudžetus ir priėmė sprendimą kol kas nemažinti šiemet suplanuotų reklamos srautų. Tačiau jau dabar keičiama rinkodaros taktika – šiuo laikotarpiu prekybos tinklas stengiasi nuraminti pirkėjus, patarti jiems, kaip apsipirkti atsakingai ir saugiai bei dalinasi receptais, ką gaminti namuose.

Šių metų „Iki“ rinkodaros biudžete daugiausiai dėmesio išlieka skaitmeninės komunikacijos sprendimams, taip pat televizijai.<br>„Iki“ nuotr.
Šių metų „Iki“ rinkodaros biudžete daugiausiai dėmesio išlieka skaitmeninės komunikacijos sprendimams, taip pat televizijai.<br>„Iki“ nuotr.
 Šių metų „Iki“ rinkodaros biudžete daugiausiai dėmesio išlieka skaitmeninės komunikacijos sprendimams, taip pat televizijai.<br> „Iki“ nuotr.
 Šių metų „Iki“ rinkodaros biudžete daugiausiai dėmesio išlieka skaitmeninės komunikacijos sprendimams, taip pat televizijai.<br> „Iki“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Mar 25, 2020, 11:41 AM

„Būdami vieni didžiausių reklamos užsakovų šalyje suprantame mūsų sprendimo svarbą rinkai šiuo įtemptu laikotarpiu. Lietuvos žiniasklaidos kanalai labai tiesiogiai pajautė šių dienų aktualijų pasekmes, todėl stengsimės palaikyti mūsų kasdienius partnerius pagal galimybes išlaikydami suplanuotus reklamos biudžetus“, – sako Andrejus Pometko, „Iki“ rinkodaros vadovas.

Kaip ir planuota, šių metų „Iki“ rinkodaros biudžete daugiausiai dėmesio išlieka skaitmeninės komunikacijos sprendimams, taip pat televizijai.

„Suprantame, kad didžiajai daliai žmonių internetas ir televizija karantino laikotarpiu tapo ypač svarbiais informacijos šaltiniais. Kitiems medijos kanalams biudžetų taip pat neplanuojame keisti, nes dėliodami kampanijas visuomet orientuojamės į optimalų kanalų krepšelį, kad kanalai vieni kitus papildydami leistų pasiekti geriausią rezultatą ir didžiausią auditorijos dalį“, – teigia A. Pometko.

Anot jo, planuojant rinkodarinius veiksmus šiuo metu didžiausias dėmesys skiriamas nuraminti pirkėjus ir auginti jų pasitikėjimą. „Iki“ rinkodaros kryptis keičiama atsakingai įvertinus situaciją šalyje ir pirkėjų elgesį – reklamoje nuspręsta sumažinti pardavimų skatinimo apimtis, o didžiausią dėmesį skirti visuomenei nuraminti, taip pat prevenciniams patarimams, kaip apsipirkti atsakingai ir saugiai.

Pastebima, kad tai jau pasiteisino, nes pirkėjai pradeda girdėti rekomendacijas – planuoja pirkinius, apsiperka ilgesniam laikui ir taip išvengia dažno lankymosi parduotuvėse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.