Siūlo išskirtinę galimybę pasidabinti mirusiųjų drabužiais: prekybos idėja verslininkei kilo laidotuvėse

Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius. Zombiu persirengusi ir specialiu Helovino makiažu pasidabinusi moteris stebina savo klientus ir siūlo neeilinę galimybę.

Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>D.Umbraso asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>D.Umbraso asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>D.Umbraso asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>D.Umbraso asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>D.Umbraso asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>D.Umbraso asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Tailando internetinėje parduotuvėje „Kanittha“ – galimybė įsigyti mirusiųjų drabužius.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Oct 30, 2020, 7:05 PM, atnaujinta Oct 30, 2020, 7:05 PM

Patys drąsiausi klientai gali ne tik įsigyti mirusio žmogaus drabužį, tačiau ir išgirsti istoriją, kaip buvęs drabužio savininkas iškeliavo iš gyvenimo. „Visi drabužiai priklauso mirusiems žmonėms, kurie mirė dėl skirtingų priežasčių“, – „Reuters“ sakė verslininkė Kanittha.

Drabužius moteris pristato socialiniuose tinkluose. Tiesioginės transliacijos metu ji parodo kiekvieną drabužį, taip leisdama sekėjams išsirinkti tą, kuris labiausiai patinka. Moteris tikina, jog tokia idėja kilo pirmą kartą sudalyvavus laidotuvėse, kuri ji pamatė deginamus mirusiųjų drabužius.

Dalį savo uždarbio moteris aukoja budistų vienuolynams, jog pastarieji pasimelstų už mirusius žmones. Ji tikina, jog tie, kurie tikrai nori įsigyti drabužius visai nebijo to, jog juos kadaise vilkėjo dabar miręs žmogus.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.