Keičiantis lietuvių apsipirkimo įpročiams, prekybininkai ieško darbuotojų: užsakymai gerokai viršija buvusius pavasarį

2020 m. lapkričio 11 d. 06:01
Šalyje įvedus antrąjį karantiną ir vėl išaugo maisto ir kasdienių prekių pristatymo į namus paklausa ir pasiekė pirmojo karantino lygį, teigia prekybininkai. Antrajam karantinui prekybininkai teigia esą pasiruošę geriau – įdarbino daugiau darbuotojų, išplėtė pristatymo teritoriją.
Daugiau nuotraukų (10)
Jau nuo lokalių karantinų įvedimo pirkėjų srautas fizinėse parduotuvėse mažėjo, o įvedus visuotinį karantiną, prekybininkų asociacijos vadovės teigimu, krito dramatiškai – net 80 proc.
Daugiau darbuotojų
„Barbora“ generalinio direktoriaus Andriaus Mikalausko teigimu, užsakymų srautas, panašiai kaip ir pavasarį, „Barboroje“ žymiai augti pradėjo dar iki visuotinio karantino.
„Rugsėjo mėnesį jau buvome pasiekę tokį užsakymų lygį, kurį turėjome pirmąjį karantino mėnesį pavasarį. Šiuo metu stebime toliau augantį užsakymų skaičių“, – teigė A.Mikalauskas.
Anot jo, užsakymų skaičiaus augimas matomas ne tik didžiuosiuose miestuose.
„Barbora Express“ paslauga spalio mėnesį naudojosi apie 70 proc. daugiau regionų gyventojų nei vasaros mėnesiais. Mažesnių miestų gyventojams apsipirkimas internetu buvo nauja paslauga, prie kurios reikėjo priprasti, dabar matome, kad įgūdžius gyventojai įgijo“, – teigė jis.
Karantino metu „Barbora“ buvo išaugusi dvigubai, vėliau į iki karantininį lygį įmonė nesusitraukė. Bendrovė įdarbino darbuotojus iš verslų, kurie dėl karantino ribojimų turėjo sustoti – iš viso nuo rugpjūčio buvo įdarbinti 250 darbuotojai.
„Po pirmojo karantino liko pas mums pirkti maždaug penktadaliu daugiau gyventojų, liko dirbti ir daugiau darbuotojų. Nuo rugpjūčio mėnesio į „Barborą“ papildomai priėmėme dar 250 darbuotojų. Šiuo metu toliau aktyviai darbiname žmones, kad patenkintume augantį užsakymų skaičių. Kaip ir pirmojo karantino metu, dabar priimame žmones iš verslų, kurie buvo priversti sustoti dėl karantino.
Taip pat nuo praėjusio karantino gerokai išaugo ir „Barboros“ pajėgumai – jau dabar esame pasirengę įvykdyti daugiau užsakymų nei pirmojo karantino įkarštyje. Nors darbuotojų skaičiumi iki pavasario lygio dar neišaugome, tačiau komanda dirba efektyviau. Prie didesnių pajėgumų prisidėjo ir vasarą atidaryti trys nauji prekių surinkimo centrai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Iki metų galo dar vieną naują surinkimo centrą atidarysime Kaune“, – pasakojo įmonės vadovas.
Ženkliai viršija pavasario srautus
Didėjusią prekių pristatymo paklausą pastebi ir prekybos tinklo „Rimi“ e. parduotuvės „Rimi.lt“ atstovė Renata Keršienė.
„Praėjusį savaitgalį, kai visoje šalyje įsigaliojo karantinas, prekybos tinklo „Rimi“ e. parduotuvės „Rimi.lt“ pardavimai, lyginant su prieš tai buvusiu, augo apie 30 proc.
Griežtėjant saugumo reikalavimams ir palaipsniui įvedant vietinius karantinus, daugiau pirkėjų „Rimi.lt“ sulaukė visą praėjusią savaitę ir spalį. Tuomet pardavimai, lyginant su rugsėju, augo daugiau nei 50 proc.“, – pasakojo R.Keršienė.
Anot jos, šis pokytis apima tiek pirkinių pristatymo paslaugas, tiek jų atsiėmimą tam skirtuose punktuose, kurie šiuo metu veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.
„Dabar „Rimi.lt“ pardavimai ženkliai viršija buvusius pavasarį“, – pastebi ji.
R.Keršienės teigimu, prekių pristatymo į namus teritorija nuo veiklos pradžios kovo mėnesį nuolat plėtėsi, tinklas ieško ir naujų darbuotojų: „Pastaruoju metu priėmėme ir šiuo metu ieškome tiek prekių surinkėjų, tiek kurjerių“.
Dramatiškas kritimas
Savo ruožtu Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) direktorė Rūta Vainienė antradienį teigė, kad pirkėjų srautai fizinėse parduotuvėse krito iki 80 proc.
„Mane informuoja apie labai sumažėjusius pirkėjų srautus. Privalomi 10 kv. m tarp pirkėjų yra užtikrinami su kaupu. Maisto prekių parduotuvėse ir ne maisto prekių parduotuvėse srautai sumažėjo jau tada, kai buvo sugrąžintas kaukių dėvėjimas, kai nuo spalio 26 dienos prasidėjo zonavimas jie dar kartą krito.
Dabar, karantino sąlygomis, dar nė savaitė nepraėjo ir tikslios informacijos neturime, bet iš tikrųjų stebime dramatiškai, iki 80 proc. kritusius pirkėjų srautus“, – teigė R. Vainienė.
Šalyje paskelbus karantiną, prekybos ir paslaugų teikimo vietose turi būti užtikrinamas 10 kv. prekybos plotas vienam lankytojui, arba vienu metu aptarnaujamas ne daugiau kaip vienas klientas.
Reikalavimas taip pat taikomas šalia parduotuvių, prekybos centrų, turgaviečių ir kitų viešų prekybos vietų esančiose teritorijose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.