Kinijoje vyksta „Vienišių dienos“ išpardavimų maratonas: pardavimų suma jau viršijo bendrą Islandijos, Libano ir Sakartvelo BVP vertę

Kinijoje trečiadienį vyksta didžiausias pasaulyje išpardavimų internetinis maratonas, kuris jau ilgiau kaip dešimtmetį kasmet rengiamas vadinamąją „Vienišių dieną“ (arba „Viengungių dieną“), Kinijoje minimą lapkričio 11-ąją.

Šių metų išpardavimai stebimi itin atidžiai, nes turėtų parodyti, kaip laikosi svarbus Kinijos vartotojų sektorius, kuris didžiausiame pasaulio ūkyje įgyja vis didesnę svarbą.<br>V.Balkūnas
Šių metų išpardavimai stebimi itin atidžiai, nes turėtų parodyti, kaip laikosi svarbus Kinijos vartotojų sektorius, kuris didžiausiame pasaulio ūkyje įgyja vis didesnę svarbą.<br>V.Balkūnas
Šių metų išpardavimai stebimi itin atidžiai, nes turėtų parodyti, kaip laikosi svarbus Kinijos vartotojų sektorius, kuris didžiausiame pasaulio ūkyje įgyja vis didesnę svarbą.<br>V.Balkūno nuotr.
Šių metų išpardavimai stebimi itin atidžiai, nes turėtų parodyti, kaip laikosi svarbus Kinijos vartotojų sektorius, kuris didžiausiame pasaulio ūkyje įgyja vis didesnę svarbą.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 11, 2020, 4:15 PM

Per šią išpardavimų dieną Kinijos pirkėjų armija paprastai išleidžia milžiniškas pinigų sumas. Ne išimtis bus ir šių metų renginys.

Nors išpardavimų šventė ilgą laiką tęsėsi tik 24 valandas, elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ šiemet ją gerokai pratęsė ir įvairias akcijas pradėjo rengti nuo lapkričio 1 dienos.

Iki antradienio vakaro „Alibaba“ platformos jau apdorojo 372,3 mlrd. juanių (56,5 mlrd. JAV dolerių) pardavimus, o ši suma viršija bendrą Islandijos, Libano ir Sakartvelo bendrojo vidaus produkto (BVP) vertę.

Šių metų išpardavimai stebimi itin atidžiai, nes turėtų parodyti, kaip laikosi svarbus Kinijos vartotojų sektorius, kuris didžiausiame pasaulio ūkyje įgyja vis didesnę svarbą.

Šaliai atsitiesiant po koronaviruso ir griežto karantino poveikio, mažmeninės prekybos sektorius kol kas atsigavo lėčiau negu pramonė, sako analitikai.

Tačiau šiemet „Vienišių dieną“, kaip manoma, bus pasiektas naujas pardavimų rekordas, nes nemažai vartotojų ir toliau vengia tradicinių parduotuvių ir yra linkę apsipirkti internetu.

„Vienišių diena“ (arba „Viengungių diena“) yra ne visai tradicinė kinų šventė. Kinijos komunistų partijos laikraščio „Renmin Ribao“ („Liaudies dienraštis“) duomenimis, Kinijos studentai ją sugalvojo 10-ąjį dešimtmetį kaip Šv. Valentino dienos priešpriešą. Lapkričio 11-osios data buvo pasirinkta neatsitiktinai – skaičių magija tikinčių kinų nuomone, skaičius 11.11 primena „plikas šakas“ – taip Kinijoje vadinami vieniši vyrai ir moterys.

Rengti išpardavimus per „Vienišių dieną“ „Alibaba“ sugalvojo 2009 metais. Nors šią idėją perėmė ir konkurentai, įskaitant JD.com, išpardavimai Viengungių dieną siejami būtent su „Alibaba“.

2019 metais pardavimai vien „Alibaba“ platformose „Vienišių dieną“ per 24 valandas pasiekė 38,4 mlrd. JAV dolerių.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.