„Ermitažą“ nubaudė už klientų ignoravimą

2021 m. gegužės 4 d. 16:53
Sulaukusi kelių vartotojų skundų, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nustatė, kad statybinių medžiagų ir apdailos prekių prekybos tinklas „Ermitažas“ nevykdė pareigos atsakyti į rašytines vartotojų pretenzijas. Dėl to įmonei skirta 400 eurų bauda.
Daugiau nuotraukų (1)
„VVTAT sulaukė kelių vartotojų prašymų dėl kilusių ginčų su „Ermitažu“. Vartotojai informavo, kad pardavėjas nevykdė pareigos atsakyti į rašytines vartotojų pretenzijas. Gavusi pirmąjį vartotojo prašymą, VVTAT įspėjo pardavėją dėl nevykdomų įsipareigojimų, tačiau pasikartojus nusiskundimams, buvo pradėta byla dėl Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatų pažeidimo.
Nurodoma, kad įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, įmonės bendradarbiavimą bei siekį taikiai spręsti vartotojų ginčus, už Vartotojų teisių apsaugos įstatyme nurodytų reikalavimų nesilaikymą „Ermitažui“ skirta 400 eurų bauda.
Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato pareigą verslininkui neatlygintinai išnagrinėti vartotojo prašymą ir ne vėliau kaip per 14 dienų pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą.
BaudaErmitažas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.