„Volfas Engelmen“ sureagavo į naujausią informaciją dėl produkcijos Rusijoje: pateikė savo pusę

Trečiadienį pasirodė tiriamosios žurnalistikos centro „Siena“ publikacija, kurioje teigiama, kad Rusijoje vis dar prieinama „Volfas Engelman“ produkcija. Balandžio 27-ąją bendrovė paviešino savo versiją, kurioje teigia, kad praėjusių metų gruodį specialia simbolika, vaizduojančia Krymo pusiasalį Ukrainos žemėlapyje ir jame esančią širdelės emblemą, buvo pradėtos žymėti „Volfas Engelman“ gėrimų pakuotės, tinkamos eksportui. 

Šiuo metu ukrainietiška simbolika jau pažymėta apie 90 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos.<br>Redakcijos archyvo nuotr.
Šiuo metu ukrainietiška simbolika jau pažymėta apie 90 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos.<br>Redakcijos archyvo nuotr.
Šiuo metu ukrainietiška simbolika jau pažymėta apie 90 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos.<br>Redakcijos archyvo nuotr.
Šiuo metu ukrainietiška simbolika jau pažymėta apie 90 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos.<br>Redakcijos archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Apr 27, 2023, 11:39 AM, atnaujinta Apr 27, 2023, 12:17 PM

„Šis sprendimas atgrasė tuos, kurie laužė susitarimus, ir norinčius pasipelnyti iš situacijos, jis leidžia apsaugoti mūsų prekės ženklą nuo paralelinio eksporto keliamos reputacinės žalos.

Džiaugiamės, kad šis sprendimas pasiteisino – nesąžiningi platintojai nerizikuoja vežti produkcijos su tokiu žymėjimu, nes Rusijos įstatymai ir galimos bausmės bandant į šalį įvežti taip pažymėtą produkciją ar ja prekiauti yra išties griežtos, tokiais atvejais net galima atsidurti kalėjime“, – žiniasklaidai išplatintame pranešime spaudai cituojamas bendrovės „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.

Anot jo, dėl šio bendrovės žingsnio nelegaliai patekusios produkcijos rusiškose lentynose turėtų nebelikti jau artimiausiu metu, nes baigsis seniau (iki 2022 m. gruodžio) nelegaliai patekusios produkcijos galiojimo laikas.

Bendrovės rinkodaros vadovas M. Matukaitis teigia, kad iki karo prieš Ukrainą Rusijos rinkoje bravoro produkcija buvo vienas populiariausių atvežtinių alaus prekės ženklų. Tačiau nuo 2022 m. kovo įmonė, palaikydama visišką prekybos su šalimi agresore prekybos nutraukimą, eksporto į Rusiją nebevykdo.

Nepaisant to, įmonės produkcija į Rusiją pateko per trečiųjų šalių eksporto kanalus. Apie šią problemą, su kuria susiduria ir eilė tarptautinių prekės ženklų, ne kartą buvo rašyta ir užsienio žiniasklaidoje.

Be to, anot rinkodaros vadovo, Rusijos prekybos tinkluose yra daug tarptautinių prekių ženklų gėrimų, kurie yra pardavinėjami ir Lietuvoje. Iš šioje šalyje dominuojančių užsienietiškų prekių ženklų didžiausią dalį sudaro šie: „Calsberg“, „Tuborg“, „Grinbergen“, „Kronenburg“,„Heineken“, „Pepsi“, „Redbull“, „Monster“ ir t. t.

„Šiuo metu ukrainietiška simbolika jau pažymėta apie 90 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos, tinkančios eksportui, o per šiuos metus planuojame pažymėti ir likusią dalį eksportui skirtos produkcijos pakuočių.

Mes vieninteliai iš aludarių ėmėmės realių veiksmų, kad sustabdytume nesąžiningus produkcijos srautus.

Ir toliau visapusiškai palaikysime ir remsime ukrainiečius šiuo sunkiu karo laikotarpiu ir kviečiame kitus Lietuvos bei pasaulinius prekių ženklus paralelinio eksporto problemą spręsti tokiu ar kitu alternatyviu būdu“, – pabrėžia M. Matukaitis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.