Po šio rašinio paskelbimo Užimtumo tarnyba kovo 22 dieną oficialiai kreipėsi į leidėją su prašymu paneigti tikrovės neatitinkančią informaciją. Tai padaryti atsisakyta. Gavusi neigiamą atsakymą Užimtumo tarnyba balandžio 11 d. pateikė teismui ieškinį dėl informacijos pripažinimo tikrovės neatitinkančia, pažeidžiančia jos dalykinę reputaciją ir įpareigojimo paskelbti paneigimą.
„Gavęs šiuos dokumentus leidėjas pradėjo daryti viešą spaudimą Užimtumo tarnybai, kad būtų atsiimtas ieškinys. Šios prieš du mėnesius paskelbtos ir teisme ginčijamos informacijos platinimas galimai yra vienas spaudimo būdų ruošiantis teismo procesui, kuriame Užimtumo tarnyba pateiks visus faktus. Laikydamasi asmens duomenų apsaugos reikalavimų ir kitų teisės aktų ji negali viešinti liudytojų pasakojimų ir kitų aplinkybių, kurių iškreipta versija buvo neatsakingai pateikta skaitytojams.
Užimtumo tarnyba kasdien aptarnauja šimtus klientų – ir ieškančiųjų darbo, ir darbuotojų. Daugelis jų yra patenkinti paslaugomis, o visais kitais atvejais numatyta daugybė būdų pateikti atsiliepimus ir skundus, kurie visada smulkiai išnagrinėjami prieš priimant sprendimus. Tačiau Tarnyba negali taikstytis su žinomai neteisingų faktų skleidimu ir viešais išpuoliais prieš jos darbuotojus, todėl leidėjui geranoriškai nesutikus paneigti tikrovės neatitinkančios informacijos, ėmėsi teisinių veiksmų ir palieka teismui priimti galutinį sprendimą“, – komentavo Užimtumo tarnyba.