Sparčiausias komandos augimas planuojamas pirmąjį šių metų pusmetį. Tad šiuo metu ieškoma projektų valdymo kompetencijas turinčių specialistų, kurie bus atsakingi už žemėtvarkos, teritorijų planavimo bei projektavimo veiklas. Taip pat plečiama techninių, inžinerinių ekspertų komanda bei stiprinamos kitos vadybinės, kontrolės bei priežiūros funkcijos.
Geležinkelio projektas yra perėjęs į aktyvų statybos etapą – brandžiausiame ruože nuo Kauno Latvijos sienos link beveik 30-iems kilometrų atkarpoje statoma geležinkelio sankasa, inžineriniai statiniai bei privažiuojamieji keliai automobiliams. Šiemet, pasirašius naujas rangos sutartis, statybos intensyvės. Planuojama, kad jos turėtų vykti beveik 80-ies kilometrų atkarpoje. Tad bus plečiama ir rangos projektų komanda, kuri atsakinga už statybų veiklų organizavimą ir kontrolę.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.