Trečią vietą kompanijos sudarytame reitinge „BrandZ“ užima dar vienas aukštųjų technologijų sektoriaus atstovas - kompanija IBM, kurios prekės ženklą ekspertai vertina 107,5 mlrd. dolerių - tai 4 proc. mažiau nei prieš metus. O štai kompanijai „Microsoft“, kurios ženklas per metus pabrango iškart 29 proc., į reitingo trejetuką patekti vis dėlto nepavyko, „Microsoft“ prekės ženklą ekspertai įvertino 90,2 mlrd. dolerių.
Vienintelis prekės ženklas, įtrauktas į „BrandZ „ penketuką, kurio savininkas neturi jokio ryšio su aukštosiomis technologijomis, buvo „McDonalds“. Per metus restoranų tinklo prekės ženklas atpigo 5 proc., ir dabar jo kaina siekai 85,7 mlrd. dolerių.
Be to, į pirmąjį reitingo dešimtuką pateko tokie ženklai kaip „Coca-Cola“ (80,7 mlrd. dolerių), „Visa“ (79,2), AT&T (77,88), „Marlboro“ (67,3) ir „Amazon.com“ (64,25).
Bendra šimto brangiausių pasaulio prekės ženklų vertė per praėjusius metus išaugo, „Millward Brown“ vertinimais, 12 procentų - nuo 2,6 iki 2,9 trilijono JAV dolerių. Sparčiausiai brango Kinijos telekomunikacijų kompanijos „Tencent“ prekės ženklas.
„Facebook“ prekės ženklas per praėjusius metus pabrango 68 proc. (iki 35,74 mlrd. dolerių). Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas pakilo į 21 vietą brangiausių pasaulio prekės ženklų sąraše. Dar du socialiniai tinklai - „Twitter“ ir „LinkedIn“ - į šį reitingą pateko pirmą kartą, užėmę 71 ir 77 vietas (atitinkamai 13,8 ir 12,4 mlrd. dolerių).