Dizainerių krautuvėlė iš Užupio numynė kelius iki Pietų Korėjos

2013 m. pradėjusi veikti lietuvių, latvių ir estų dizainerių drabužius bei aksesuarus pardavinėjanti „Balto Miško“ krautuvėlė per dvejus metus surinko nuolatinių gerbėjų būrį. Tačiau bendraminčių rado ne tik savame kieme, bet ir Pekine bei Pietų Korėjoje.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 27, 2015, 4:31 PM, atnaujinta Jan 12, 2018, 2:35 AM

„Pastebėjau, žmonės vis dažniau ieško daugiau nei tik naujo drabužio ar originalaus papuošalo. „Baltą Mišką“ auginame tarsi vietą, kurioje kaskart galima rasti kūrybos dvasia persismelkusių naujų dalykų, o pirkėjas sutinkamas tarsi svečias“, – sakė Vilniaus Užupio rajone jau veikiančios bei dar ir šv. Mikalojaus gatvėje savo pirkėjams duris atveriančios dizainerių krautuvėlės „Baltas Miškas“ savininkė Ieva Balčiūtė.

Ji tikino, kad kokybei kelia didžiulius reikalavimus.

„Drabužis gali būti labai gražus, bet pirmiausia jis turi būti kokybiškas. Neretai tenka nuvilti dizainerius, kai atsisakome prekiauti jų sukurtais daiktais, tačiau labiausiai nenorime nuvilti savo pirkėjų. Svajoju, kad „Baltas Miškas" taptų kokybės atspaudu: jei prekė mūsų lentynoje, vadinasi, ji verta dėmesio“, – teigė I.Balčiūtė.

Abiejose krautuvėse šiandien galima rasti daugiau kaip 80 išskirtinių prekės ženklų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos. Nuolat naujų, įdomių kūrėjų ieškanti krautuvės savininkė tikina: gyvenimo tempas labai greitas, todėl privalai judėti į priekį. Jei stovi vietoje, reiškia, judi atgal.

„Balto Miško“ vadovė pripažino prieš dvejus metus nė nemaniusi, kad Lietuvoje esama tiek daug talentingų mados kūrėjų ir įdomių prekės ženklų.

„Antrąją parduotuvę atidarėme, nes manome, kad kiekvieną gražų talentingo dizainerio kūrinį privalu parodyti pirkėjams, tinkamai jį eksponuoti. „Balto Miško“ erdvė Užupyje tam jau per maža“, – savo sprendimą atidaryti dar vieną parduotuvę aiškino I.Balčiūtė.

Šiltos, jaukios vietos antrajam „Baltam Miškui“ savininkė ilgai ieškojo. Šv. Mikalojaus gatvė, nors ir šalia judrios Vokiečių gatvės, sako, šiek tiek primenanti ramų ir mįslingą Užupį.

„Kuriame „Balto Miško“ bendruomenę. Nuostabu, kad su daugeliu klientų jau sveikinamės mieste ir drauge auginame vaikus“, – sakė Ieva.

Nors pavadinimas tas pats, prekės abiejose jos krautuvėse bus kitokios, o prekių ženklai nesikartos. „Senamiesčio parduotuvė labiau priartėjo prie mūsų vizijos – sukurti parduotuvę, kurioje persipintų įvairios, su grožiu susijusios veiklos, – kalbėjo I.Balčiūtė. – Jau dabar šalia mūsų įsikūrė Dovilės Dagės kūrybos studija ir grožio studija „Esu Graži“. Planuojame koncertus, pristatymus ir vakarėlius.“

Beveik metus „Baltas Miškas“ džiaugiasi savo partneriais Pietų Korėjoje. Seulo centre esančioje, taip pat ir interneto parduotuvėje jie parduoda keturių dizainerių: „Bug Wooden Accessories“, „Soulaccess“, „Naked Bruce“ ir „Body Talk“ – gaminius.

Netrukus į Pietų Korėją planuoja išvežti dar kelis naujus prekės ženklus, lietuviškų gaminių taip pat turėtų atsirasti ir Pekine, „Lafayet“ prekybos centre“.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.