12 žingsnių, kurie padės idėją per mėnesį paversti pinigais

Du patyrę verslininkai, Vadimas Zizas ir Edvinas Micuta, neseniai įkūrę verslo kūrimo kursus „WePush“, trumpai ir aiškiai nurodo visą kelią nuo svajonės iki pelningo verslo įkūrimo. Jie teigia, kad jei jau turite suformulavę savo tikslą, pradėti verslą užtenka vos mėnesio. 

 Vadimas Zizas ir Edvinas Micuta, neseniai įkūrę verslo kūrimo kursus „WePush“, trumpai ir aiškiai nurodo visą kelią nuo svajonės iki pelningo verslo įkūrimo.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Vadimas Zizas ir Edvinas Micuta, neseniai įkūrę verslo kūrimo kursus „WePush“, trumpai ir aiškiai nurodo visą kelią nuo svajonės iki pelningo verslo įkūrimo.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 6, 2017, 5:02 PM

„Tarkime, kad jums nusibodo tarnauti kažkam kitam ir jūs norite dirbti patys sau. Tarkime, kad jau žinote, ką galite pasiūlyti rinkai. Mūsų mokymuose pasitvirtino, kad tokiu atveju užtenka nueiti 13 žingsnių  iki savo veiklos pradžios“ – DELFI teigė naujųjų verslo kursų įkūrėjai.

1. Sugalvokite pavadinimą. Sukurkite įmonės/veiklos pavadinimą, logotipą bei užpatentuokite jį Valstybiniame patentų biure: https://www.vpb.lt/index.php?l=lt&n=177.  Kai tik išsirenkate jums patinkantį pavadinimą, pasitikrinkite, ar laisvas internetinis adresas ir iškart jį nusipirkite net ir tuo atveju, jeigu internetinį puslapį planuojate kurti vėliau. Susiraskite dizainerį, kuris jums sukurs norimą logotipą, kurį naudosite reklaminėje kampanijoje. Labai svarbu, kad žmonės jus atpažintų ir nepainiotų su jūsų konkurentais. 

2. Jeigu tai prekės ir jų negaminsite patys, susiraskite tiekėją.  Vienas svarbiausių uždavinių yra surasti tinkamą tiekėją, kuris galės užtikrinti nuolatinį jūsų prekių tiekimą. Jeigu tai yra labai svarbi jūsų produkto detalė, turėkite ir atsarginį tiekėją, nors ir didesne kaina. Jūs negalite sau leisti, kad atėjęs pirkėjas negalėtų įsigyti jūsų parduodamo produkto.  

3. Išsirinkite juridinį statusą. Patartina susirasti apskaitininką, kuris išgirdęs jūsų viziją ir verslo planą, Jums išrinks geriausią juridinį statusą (UAB, AB, individuali veikla, mažoji bendrija ar kita). Tik specialistai gali patarti, kuris juridinis statusas jums yra pats efektyviausias. Nors tam tikrus juridinius statusus galėsite pasikeisti ir vėliau, tačiau tai svarbu įsivertinti dėl galimos rizikos ir dėl sumokamų didesnių mokesčių nei turėtumėte.

4. Apsispręskite, kur prekiausite. Sugalvokite, prekiausite elektroninėje erdvėje ar tik fizinėje parduotuvėje/ofise. Daugelis verslų šiomis dienomis keliasi į internetinę erdvę, nes tai leidžia pasiekti didesnį skaičių potencialių pirkėjų, dažniausiai yra neribojamas laikas, nes klientams pateikus užklausą ir sumokėjus, prekes jūs galėsite išsiųsti ir kitą dieną, jeigu naudojatės „drop shipping” paslauga ir net neturite sandėlių, prekes jūsų klientams gali iškart išsiųsti jūsų tiekėjai.

5. Susikurkite elektroninę parduotuvę. Jeigu prekiausite internetu – suraskite web programuotoją, kuris sukurs jums el. parduotuvę. Labai svarbu išsirinkti gerą programuotoją, nes el. parduotuvę taip pat reikia nuolatos prižiūrėti ir, reikalui esant, pridėti papildomas funkcijas, todėl turėkite tai omenyje, kad tas pats programuotojas suteiktų ir parduotuvės priežiūros paslaugą. El. parduotuvę galite ir nuomotis, tačiau dažniausiai yra tada būna apribotas funkcionalumas.

6. Tapkite greitai randami internete. Vien turėti internetinę parduotuvę neužtenka, žmonės turi jus lengvai surasti. Pasisamdykite SEO specialistą, kuris nuo pat pradžių patars Jums kaip elgtis su svetaine, kad Google pritrauktų jums didelį žmonių srautą.  Paieškos variklių optimizavimas SEO yra labai svarbus tam, kad atsidurtumėte pirmose pozicijose „Google“ ar kitoje paieškos sistemoje. Paieškos sistemos yra reitingavimas ir jeigu jūsų konkurentai yra aukštesnėse pozicijose, dažniausiai klientai, suradę norimą prekę arba paslaugą, toliau neieško. Labai svarbu žinoti, pagal kokius raktinius žodžius klientai ieško jūsų prekių ar paslaugų ir atitinkamai susidaryti strategiją pasiekti aukštesnę poziciją ir didesnį lankytojų srautą.

7. Apibrėžkite tikslinę auditoriją. Padarykite analizę ir supraskite, kas bus Jūsų klientas: kiek jam maždaug metų? kokios jis lyties? kokie jo pomėgiai? kaip jį pasieksite? Tik žinodami tikslinę auditoriją, jūs galėsite pasirinkti būdus reklamuoti savo produktą arba paslaugą, nes žmonių grupės skiriasi įpročiais, pomėgiais ir siekiais.

8. Apsvarstykite reklamą socialiniuose tinkluose. Apsispręskite, ar aktyviai reklamuositės socialiniuose tinkluose bei ar kursite pridėtinę vertę savo klientams. Socialiniai tinklai tampa neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi ir verslininkai skiria vis didesnę rinkodarai skirto biudžeto dalį būtent reklamai socialiniuose tinkluose. Tačiau turėdami tinkamą strategiją, socialinius tinklus jūs galite išnaudoti efektyviau, tam neskirdami didelių pinigų, tačiau turėsite investuoti savo laiką, kurti žmonių bendruomenę, kuri jumis pasitikės.

 9. Išsiskirkite iš kitų. Nusprendę, kuo prekiausite, iškart ieškokite idėjų, kuo jūsų prekė bus geresnė už konkurentų. Išanalizuokite savo rinką, suraskite savo tiesioginius ir netiesioginius konkurentus, išsiaiškinkite, kokiomis prekėmis/paslaugomis jie prekiauja, kaip jiems sekasi, kuo Jūs būsite pranašesni už juos, suraskite jų stipriasias ir silpnasias puses. 

10. „Nenusipiginkite“. Dažniausiai daroma klaida yra išskirtinumo nesukūrimas, o tada – kainos mažinimas. Toks būdas yra labai neefektyvus, nes jūs mažinate bendrą rinkos kainą, mažiau uždirbate ne tik jūs, bet ir jūsų konkurentai, sumažinę kainą jūs nebeturite kitų galimybių konkuruoti, kadangi gaunamas mažesnis pelnas neleidžia investuoti į produkto išskirtinumą arba sukurti jam pridėtinę vertę. Toks sprendimas taip pat nėra naudingas jums, nes tai pastebėję konkurentai irgi gali sumažinti kainas, tačiau jie jau turės didesnę rinkos dalį ir dėl parduodamo didesnio kiekio, tokį kainų lygį jie galės išlaikyti pakankamai ilgai, kol jūs tiesiog nesugebėsite padengti susidariusių sąnaudų.  Taigi, nuo pat pradžių ieškokite unikalumo, patrauklumo savo prekėje.

11. Planuokite savo laiką. Nusistatykite ir susirašykite savo tikslus, išskaidykite juos į mažesnes užduotis, savaitės pabaigoje peržvelkite, ar viską įvykdėte, jeigu ne, nusistatykite priežastis, kodėl to nepasiekėte: trūko žinių, laiko, motyvacijos  Tokiu būdu visada žinosite, kuria linkme judate ir nepasiklysite kelyje.

12. Stenkitės save motyvuoti. Įsivaizduokite, ką norite pasiekti: finansinę nepriklausomybę, daugiau laisvo laiko, išsvajotas atostogas, pasitenkinimą įgyvendinus savo svajonę ir save realizavus  Supraskite, kodėl to norite ir nusistatykite laiką, kada tai norite turėti. Kiekvieną dieną įvykdę savo užduotis, jūs žinosite, kad vienu žingsniu priartėjote prie savo tikslo.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.