Jie tenkina kiekvieną kaprizą: kaip dirba elitiniai turtuolių asistentai

Jie patenkins bet kurį jūsų kaprizą. Jei tik negailėdami atseikėsite.

 Kai elitinių asistentų agentūra gauna užklausą, pradeda aiškintis, ką reikia padaryti, kad kliento norai taptų realybe.<br> Vidapress.com nuotr.
 Kai elitinių asistentų agentūra gauna užklausą, pradeda aiškintis, ką reikia padaryti, kad kliento norai taptų realybe.<br> Vidapress.com nuotr.
Norite pusryčių Triumfo arkos viršuje? Įmanoma, tik susimokėkite.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Norite pusryčių Triumfo arkos viršuje? Įmanoma, tik susimokėkite.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 3, 2018, 1:01 PM, atnaujinta Feb 3, 2018, 1:13 PM

Nesuskaičiuojami ryšiai ir organizatorių nuovoka bei neribotas kliento biudžetas gali daug ką ir visa tai, kas atrodo neįmanoma, tampa įmanoma.

Įsivaizduokite, kad įsigeidėte papusryčiauti Prancūzijos sostinės Paryžiaus Triumfo arkos viršuje arba pavakarieniauti garsaus Kalifornijos (JAV) restorano „The French Laundry“ virtuvės šefo Thomaso Kellerio namuose.

Daugeliui mūsų tai – neįmanoma. Tačiau jei esate iš rinktinio visuomenės sluoksnio, jūsų paslaugoms – visa armija pagalbininkų, pasirengusių patenkinti kiekvieną įnorį.

Šie žmonės suorganizuos bet kokią kelionę, praves duris į bet kuriuos namus ir gaus kvietimą į bet kurį renginį. Tad kaip dirba elitiniai asmeniniai asistentai?

Prezidentui vežė alaus ir riešutų sviesto

Jaclyn Sienna India įkūrė išskirtinę turizmo agentūrą „Sienna Charles“. Jos taisyklė – klientui nepasakyti „ne“.

Per savo karjerą J.S.Indiai teko susidurti su, atrodytų, neįgyvendinamais norais: ir užsakyti viešbučių numerius, kurie jau keli mėnesiai užsakyti, ir surengti apsipirkimą lydint garsiems prancūzų dizaineriams. Visa tai moteriai – kasdieniai rūpesčiai.

„Pasaulyje, kuriame dirbu, nėra nieko neįmanomo“, – sakė ji.

Sykį, buvusiam JAV prezidentui George'ui Bushui vyresniajam organizuodama kelionę į Etiopiją, J.S.India pati bagaže vežė nealkoholinio alaus ir riešutų sviesto, kad būtų tikra, jog klientas turės viską, ko įsigeidęs, rašo bbc.com.

„Tam pasiruošti neįmanoma. Kai gauname užklausą, pradedu aiškintis, ką turiu padaryti, kad kliento norai taptų realybe“, – pasakojo kelionių organizatorė.

Bedugnės užsakovų kišenės padeda: „Suprantama, jei turite užtektinai pinigų, viskas įmanoma“.

Tačiau taip besiverčiančių įmonių – vis daugiau, nes turtingieiji vis dažniau leidžia pinigus ne daiktams, o įspūdžiams. Tad J.S.Indios kompanija – viena nedaugelio.

Kaip rodo 2017 m. duomenys, paslaugas turtuoliams siūlančių kelionių agentūrų rinka augo sparčiau nei visas kelionių segmentas apskritai. Kitas tyrimas, kurį išspausdino žurnalas „Proceedings of the National Academy of Sciences“, rodo, kad leisdami pinigus naujiems įspūdžiams sumažiname įtampą ir tampame laimingesni. Tad nestebina, kad žmonės, galintys sau tą leisti, už pinigus perka gerą laiką.

Užkibo išsyk

Bradley Tayloras brangias rankines gaminančioje kompanijoje „Mulberry“ užima vadovaujamą postą. Jam tenka daug keliauti darbo reikalais.

Prieš penkerius metus jis išmėgino elitinių asmeninių asistentų paslaugas ir išsyk užkibo. B.Tayloras daug laiko praleidžia toli nuo namų, tarp biurų ir oro uostų, todėl logistinė parama jam pasirodė neįkainojama.

Vyras keliauja su šunimi, tad asistentui tenka ieškoti viešbučių, kurie priima svečius su keturkojais. O kartais, nukakęs į kokią atokią šalį, B.Tayloras įsigeidžia savo mėgstamos degtinės – asistentui tenka jos parūpinti.

„Stebėtina, kaip jie spėja viskuo pasirūpinti. Atvykus manęs visuomet laukia staigmena, o problemas asistentai sprendžia greičiau, nei spėju apie jas pagalvoti“, – pasakojo elitinių asistentų klientas.

Rado išeitį per pusvalandį

Jenny Graham vadovauja „Quintessentially Travel“ kompanijai Londone (Didžioji Britanija), kurios paslaugomis ir naudojasi B.Tayloras.

Tiems, kurie kreipiasi į J.Graham, nebūtina įsigyti abonementą. Vis dėlto, priklausomai nuo to, kokia sutartis sudaroma, klientai gauna atitinkamą dėmesį.

Bazinis paslaugų paketas panašus į įprastą turistinės agentūros siūlomą paketą: reikiamo reiso parinkimas arba, pasikeitus planams, maršruto atnaujinimas. Tačiau tai kur kas brangiau nei perkant paslaugas įprastoje turizmo agentūroje. Bazinė sutartis su asistentų paslaugas teikiančia kompanija – nuo 5 tūkst. svarų (5,7 tūkst. eurų) metams, elitinė narystė – triskart brangesnė. Kaina kyla priklausomai nuo individualių paslaugų, tačiau apie jų kainas kompanijos nutyli.

J.Graham kompanija turi biurus penkiuose miestuose: Los Andžele, Niujorke (JAV), Londone, Dubajuje (JAE) ir Honkonge (Kinija). Moteris tikina, kad jos darbe dviejų viena į kitą panašių dienų nebūna. Pavyzdžiui, neseniai per dvi dienas jai teko suorganizuoti ekstravagantišką 60 metų jubiliejų Napos slėnyje (Kalifornija, JAV) su vakariene iškylos stiliumi vynuogyno apsuptyje. Maistą turėjo ruošti „Michelin“ įvertintas šefas.

Suprantama, kebliausia būna įtemptose situacijose. Sykį J.Graham klientas vėluojant reisui įstrigo Honkonge, tačiau jam buvo būtina laiku grįžti į susitikimą Londone. Jame turėjo būti kalbama apie užsakovo kompanijos pardavimą, todėl neatvykti laiku prilygtų katastrofai.

J.Graham prisiminė: „Po pusvalandžio nuo skambučio kliento Honkongo oro uoste laukė privatus lėktuvas. O pasiekti Londoną jam pavyko dar anksčiau, nei planuota“.

Viskas prasideda oro uoste

Taip sako J.S.India savo klientams, omenyje turėdama išskirtines sales, apie kurias paprasti keleiviai net neįtaria. Tokių salių esama Los Andžele, Londone, Paryžiuje ar Karibų Sent Kitso saloje. Šios zonos – visiškai atskirtos nuo įprastos oro uosto infrastruktūros, nesusijusios su oro linijų lojalumo programomis, o į jas patenkama tik už papildomą mokestį.

Viena tokių salių – „The Private Suite“ – neseniai atidaryta tarptautiniame Los Andželo oro uoste. Paslaugų kaina čia prasideda nuo 678 JAV dolerių. Už šiuos pinigus prabangus automobilis paims klientą iš tam tikros vietos ir atveš į privačią salę. Čia klientui ir atliekama įprasta patikros procedūra, kad nereikėtų su kitais keleiviais stumdytis eilėje. Skrydžio sulaukę turtingieji klientai į lėktuvą pakyla atskiru trapu. Nėra ko stebėtis, kai viską galima nupirkti jei ne už pinigus, tai už labai didelius pinigus.

Pro karto skylutę pasidairykite po šias patalpas Los Andžele: 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: R. Žemaitaitis sulaužė priesaiką – ar gali kandidatuoti?