Ekologiškos kosmetikos gamintojai kelią į tolimas rinkas skinasi parodoje

Vokietijos mieste Niurnberge kasmet vykstančioje didžiausioje pasaulyje ekologiškų maisto ir kitų produktų mugėje „Biofach“ bei natūralios kosmetiko mugėje „Vivaness“, trečius metus iš eilės dalyvavusi lietuviškos natūralios kosmetikos gamintoja „You&Oil”, sėkmingai pristatė naują produktų liniją vaikams ir sulaukė išskirtinio Azijos ir Europos šalių atstovų susidomėjimo.

 Daug naujų kontaktų lietuviai užmezgė su Europos šalių, tokių kaip Portugalija, Austrija, Lenkija, Prancūzija, Italija, atstovais.<br> Organizatorių nuotr.
 Daug naujų kontaktų lietuviai užmezgė su Europos šalių, tokių kaip Portugalija, Austrija, Lenkija, Prancūzija, Italija, atstovais.<br> Organizatorių nuotr.
 B.Nastaravičiūtė su Japonijos atstove.<br> Organizatorių nuotr.
 B.Nastaravičiūtė su Japonijos atstove.<br> Organizatorių nuotr.
 „You&amp;Oil” prognozuoja, kad 2018 m. eksportas į Japoniją augs net dešimt kartų.<br> Organizatorių nuotr.
 „You&amp;Oil” prognozuoja, kad 2018 m. eksportas į Japoniją augs net dešimt kartų.<br> Organizatorių nuotr.
 „You&amp;Oil” prognozuoja, kad 2018 m. eksportas į Japoniją augs net dešimt kartų.<br> Organizatorių nuotr.
 „You&amp;Oil” prognozuoja, kad 2018 m. eksportas į Japoniją augs net dešimt kartų.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Feb 18, 2018, 6:33 PM, atnaujinta Feb 18, 2018, 7:33 PM

„Dirbame pakankamai naujoje, neišvystytoje nišoje ir labai stiprių konkurentų kosmetinių ar terapinių aliejų srityje dar nėra.

Platintojai mūsų produktus lengviau įsiveda į savo prekių krepšelį, nes nekonkuruojame su jų atstovaujamais kremų gamintojais, o terapinių eterinių aliejų mišinių siūlo vos keli gamintojai,“ – džiaugėsi Birutė Nastaravičiūtė, lietuviškos kosmetikos prekės ženklo „You&Oil“ įkūrėja ir vadovė.

Pasak B. Nastaravičiūtės, Lietuvoje į vaistinių tinklus ar didesnes ekologiškų prekių parduotuves patekti sunku, o tarptautinėje parodoje užmezgama daug naudingų kontaktų, kurių dalis virsta verslo sandoriais.

Didžiausio susidomėjimo 12 kv.m. stende sulaukė pirmą kartą pristatyta nauja terapinių eterinių aliejų mišinių linija vaikams nuo 3 mėn. iki 6 metų „You & Oil KIDS“.

Dėl savo unikalios, veiksmingos ir saugios produkto receptūros („You&Oil” yra sertifikuota tarptautiniu „Ecocert“ ženlu) bei originalios pakuotės dizaino, kurią iliustravo „Bear on me“ autorė Lina Zigmantė, nauja linija ypač domėjosi Azijos, Amerikos ir Vakarų Europos šalių natūralių produktų parduotuvių ir vaistinių tinklų atstovai.

Parodai pasiruošia kasmet 

„Šių metų parodos rezultatais esame labai patekinti, nes jau turėjome patirties.

Buvome kaip niekad gerai pasiruošę ir suplanavę konkrečius susitikimus bei radome atstovus iš Kinijos, kuri 2018 m. mums – prioritetinė rinka.

Daug naujų kontaktų užmezgėme su Europos šalių, tokių kaip Portugalija, Austrija, Lenkija, Prancūzija, Italija, atstovais. Galime pasidžiaugti, kad kiekvienais metais daugėja ir lojalių mūsų produkcijos vartotojų,“ – pasakoja B. Nastaravičiūtė.

Prieš trejus metus pirmą kartą sudalyvavę „Biofach ir Vivaness“ parodoje, šiandien 97 proc. savo produkcijos „You&Oil” eksportuoja į Japoniją, P. Korėją, Taivaną, Honkongą, Ispaniją, Šveicariją, Čekiją, D. Britaniją, Prancūziją ir tą pačią Vokietiją.

Japonija – išskirtinė rinka dėl kokybės

Pasak „You&Oil” įkūrėjos, Japonijoje produktai parduodami „Biople by KosmeKithen“.

„Šiuo bendradarbiavimu didžiuojamės ypač, nes atitikti kokybinius reikalavimus Japonijos rinkai – tikras iššūkis. Turėjome stipriai padirbėti su produkcija ir užsitarnauti jų pasitikėjimą.

Neseniai atstovai iš Japonijos lankėsi mūsų laboratorijoje Vilniuje, o parodoje Niunberge jie užsuko į stendą su didžiausio Japonijos nacionalinio televizijos kanalo filmavino grupe, kuri balandžio mėnesį japonams pristatys laidą apie natūralių produktų gamybą ir eko-kultūrą Lietuvoje,“ – džiaugiasi B.Nastaravičiūtė.

„You&Oil” prognozuoja, kad 2018 m. eksportas į Japoniją augs net dešimt kartų.

 „Inwellsa“ klasterio debiutas parodoje

Pirmą kartą „Biofach“ ir „Vivaness“ parodose šiais metais dalyvauja Tarptautinės sveikatingumo asociacijos „Inwellsa“ klasteris, kurį vienija prekės ženklas vaikams „Kids a Kids“.

Pasak asociacijos prezidento Adrej Rudanov, „Kids a Kids“ ženklu pažymėti produktai privalo atitikti aukštus kokybės standartus ir nei viena sudėtine dalimi nekenkti vaiko sveikatai. „Ženklo logotipu pasirinkta padidinamojo stiklo forma, nes kiekvienas produktas vertinamas tarsi žiūrint pro padidinamajį stiklą. Mūsų klasterį konsultuoja Mokslinių inovacijų tyrimų agentūrą (MITA), – pasakoja p. A. Rudanov.

Tarptautinis sveikatingumoklasteris įkurtas 2014 m. lapkričio 18 d., kartu susijungus į bendrą veiklą dešimčiai Lietuvos įmonių, įstaigų bei paskyrus savo veiklos koordinatoriumi Tarptautinę sveikatingumo asociaciją.

Dvyliktus metus skaičiuojanti „Vivaness“ mugė atsirado 2007 m., kai smarkiai išaugęs natūralios kosmetikos asortimentas buvo atskirtas nuo šiemet jau 29 metus organizuojamos mugės „Biofach“. Abi parodos organizuojamos po vienu stogu. Jos šiemet vyksta vasario 14-17 dienomis. Organizatoriai skelbia, kad į parodas susirinko per 2950 dalyvių iš 80 šalių, o lankytojų skaičius siekia 50 tūkst.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.