Vienas grįžimas į Lietuvą buvo lemtingas: gimė idėja sukurti drabužių verslą

Prieš dešimt metų drabužių vaikams ir jų mamoms kūrėjos Erikos Puodėnienės gyvenimas atrodė visiškai kitaip. Išvykusi gyventi į JAV, karjeros aukštumų ji siekė tarptautinėje kompanijoje, o nusprendusi kurti gyvenimą už Atlanto netgi įsigijo nuosavą būstą. Viską pakeitė per vasaros atostogas atrasta meilė, sugrąžinusi ją į Lietuvą – čia moteris sukūrė šeimą, o tapusi mama įgyvendino savo svajonę ir įkūrė mados prekių ženklą.

  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
  Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka.<br>  Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

May 18, 2018, 10:58 PM

Pradėti drabužių verslą paskatino vyras

Dar vaikystėje meilę madai atradusi E. Puodėnienė ilgą laiką tik pasvajodavo apie nuosavą mados prekių ženklą. Mintys pradėti verslą gimė kartu su pirmagimiu Dovydu. Atėjus pavasariui, moteris ieškojo stilingos ir kartu kokybiškos kepurės savo sūnui, tačiau nerado, kas patiktų. Todėl pati sukūrė kelis kepurių modelius ir išsirinkusi patinkančią medžiagą nukeliavo pas siuvėją.

„Rezultatas patiko ne tik man, bet ir vyrui Mindaugui, kuris žinodamas mano aistrą madai pasiūlė pradėti kurti drabužius. Nuo tos minutės negalėjau paleisti šios minties. Pamenu, sukūrusi naujų modelių svarsčiau kreiptis į draugę siuvėją, tačiau vyras nuo pat pradžių skatino viską daryti rimtai ir sukurti prekių ženklą. Drauge mes esame puiki komanda: jeigu ką nors sumąstau, man tučtuojau reikia tai įgyvendinti, o jis pirmiausia apgalvoja, numato kelis žingsnius į priekį“, – verslo pradžią prisimena E. Puodėnienė. 

Ilgai netrukus, moteris pradėjo domėtis siuvimo technologijomis, surado profesionalią siuvyklą, kuri patikėjusi idėja sutiko priimti nedidelį kiekį užsakymų. Ieškodami tinkamų audinių, E. Puodėnienė kartu su vyru apkeliavo kone visą Europą. Pora nuo pat pradžių turėjo tikslą – kurti ne tik savo ar draugų vaikams ir tik aukščiausios kokybės bei stilingus gaminius.

Bandymų atkalbėti buvo daug

Prieš trejus metus įkūrusi mados prekių ženklą „Buboo“ E. Puodėnienė jau spėjo įsitikinti, kad tik didelio noro sėkmingam verslui nepakanka. Dar verslo pradžioje pasipylė bandymai atkalbėti kurti drabužius, todėl net jei aplinkiniai abejoja tuo, ką darai, moteris visada savyje ieško drąsos. 

„Apie šeimos verslą sužinoję artimieji ragino apsvarstyti, kokia didelė konkurencija mūsų laukia, kiek daug prireiks investicijų, taip pat – kaip bus sunku pradėti verslą auginant mažą vaiką. Turbūt nebuvo nė vieno, išskyrus mano vyrą, kuris nuo pat pradžių būtų sakęs, kad pavyks. Daugiau palaikymo iš aplinkinių atsirado tik tada, kai pradėjus sunkiai dirbti pasimatė pirmieji rezultatai, gaminiais pradėjo domėtis butikai, o drabužius įsigiję klientai negailėjo gerų atsiliepimų“, – prisimena kūrėja.

Šiandien ,,Buboo“ gaminių galima rasti Lietuvos, Skandinavijos, Italijos, Amerikos, Japonijos ir kitų šalių butikuose. Tačiau, pasak E. Puodėnienės, verslo pradžia nebuvo lengva – teko dirbti ir naktimis, ir kai vaikai miegodavo pietų. Nepaisant to, moteris su šypsena prisimena, kaip besilaukdama antrojo vaiko važinėjo po Europos tekstilės gamyklas, kiek puikių verslo sprendimų buvo priimta žaidžiant su vaikais lauke. 

„Šeima mums visada buvo pirmoje vietoje, jokiu būdu nenorėjome tapti tėvais, kurie įsisukę į verslą vis mažiau laiko praleidžia su vaikais. Nuo pat pradžių stengiausi suderinti vaikų auginimą ir verslą, nes niekada nenorėjau užsidaryti namuose“, – sako E. Puodėnienė.  

Naujas kolekcijas pirmiausia įvertina vaikai

Šiandien kūrėja E. Puodėnienė kartu su vyru Mindaugu augina penkerių su puse Dovydą ir beveik trejų metų Izabelę. Pasak jos, vaikai yra didžiausi įkvėpėjai, o „Buboo“ prekių pasiūla auga labai organiškai – viską padiktuoja šeimos poreikiai. 

„Kol turėjau tik sūnų, drabužius daugiausia kūriau berniukams, vyravo mėlyni atspalviai, susilaukus dukrytės – kolekcijose atsirado švelnesni tonai, puošnesnės suknelės. Kai vaikai buvo papuošti, gimė moteriškų suknelių ir papuošalų linijos. Persikrausčius į nuosavą būstą, asortimentą papildė ir interjero detalės jaukiems namams. Prekių ženklas augo labai natūraliai, viską kūrėme lyg sau“, – apie verslo augimą pasakoja E. Puodėnienė. 

Moteris neslepia, kad sukurti vaikiškas kelnes kartais užtrunka net pusę metų, nes kiekvienas rūbas pereina ilgą tobulinimo procesą. Pasak kūrėjos, naujus modelius pirmiausia įvertina vaikai. 

„Žiūrime, ar vilkėdami jaučiasi gerai, ar patogus kirpimas, ar tinkamoje vietoje siūlės. Taip pat – ar išskalbus nepasikeičia audinio spalva ir kokybė. Yra buvę ir tokių atvejų, kai pastebėjome drabužių trūkumus, todėl į prekybą jų nepaleidome. Visada norime, kad klientus pasiektų tik kokybiški, stilingi ir patogūs drabužiai, kuriuos galima dėvėti ne vienerius metus “, – sako kūrėja. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.