Kelionių nuotraukos, kurias šiandien padaryti būtų nelegalu

Vos tik atsiradę bepiločiai orlaiviai tapo vienu populiariausių žaisliukų tarp technologijų entuziastų. Šiandien bepilotį orlaivį gali įsigyti kone kiekvienas, tad skraidančių robotų veiklą imta riboti. Tačiau dar visai neseniai su šiais orlaiviais buvo galima skraidyti, kur nori.

Barselona, Ispanija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Barselona, Ispanija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Sankt Peterburgas, Rusija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Sankt Peterburgas, Rusija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Sankt Peterburgas, Rusija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Sankt Peterburgas, Rusija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Tadž Mahalas, Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Tadž Mahalas, Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Tadž Mahalas, Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Tadž Mahalas, Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Lotoso šventykla Indijoje.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Lotoso šventykla Indijoje.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Mečetė Indijoje.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Mečetė Indijoje.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Indija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Barselona, Ispanija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Barselona, Ispanija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Katskhi, Gruzija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Katskhi, Gruzija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Nyderlandai.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Nyderlandai.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Paryžius, Prancūzija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Paryžius, Prancūzija.<br>A.Chapple'o/ „ViDA Press“ nuotr.
Amosas Chapple'as.<br>„ViDA Press“ nuotr.
Amosas Chapple'as.<br>„ViDA Press“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

Jan 2, 2016, 6:59 PM, atnaujinta Jun 12, 2017, 1:13 AM

Būtent tuo įstatymų nesuvaržytu laikotarpiu iš Naujosios Zelandijos kilęs fotografas Amosas Chapple'as leidosi į dvejų metų trukmės kelionę po visą pasaulį. Bepiločiu orlaiviu vyras užfiksavo kvapą gniaužiančius kadrus: nuščiuvusį Tadž Mahalą, debesyse paskendusius Barselonos bažnyčių bokštus.

Kol kas nėra bendrų Europos Sąjungos teisės aktų, kurie reglamentuotų bepiločius orlaivius, todėl kiekviena valstybė priima sprendimus atskirai.

Lietuvoje taisyklės numato, jog nesant išimčių tokiais orlaiviais draudžiama skraidyti tik virš tankiai gyvenamų miestų ir miestelių rajonų, žmonių susibūrimo vietų, orlaivis visada turi būti matomas pilotui ir negali skraidyti toliau nei 1 kilometro atstumu nuo jo. Be atskiro leidimo nepilotuojami orlaiviai negali kilti aukščiau nei 120 metrų nuo žemės, taip pat būtina gauti leidimą skrydžiams specialios veiklos oro erdvėje.   2015-aisiais Civilinės aviacijos administracijos priimtos Bepiločių orlaivių taisyklės leidžia skraidyti 50 m atstumu nuo privačių pastatų ar kitų objektų. Šių orlaivių skraidymas visiškai ribojamas virš strateginės reikšmės objektų bei viešosios paskirties pastatų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.