„Journals“ – tik dar vienas labai keistas karjeros žingsnis. Dešimt savaičių rudenį J.Bieberis internete išplatindavo po naują dainą. Tada staiga nusprendė jas išleisti albume, pridėjo dar keletą kūrinių ir prašom - mažai reklamuotas albumas „Journals“ atsidūrė parduotuvėse.
Ir ką? Ir nieko. Pardavimai tokie prasti, kad visas šis projektas atrodo visiškas nesusipratimas. Žinoma, viena priežasčių yra tai, kad daugumą šių dainų jau buvo galima nusipirkti atskirai, bet kam tada išvis reikėjo daryti tokią įvaizdį žlugdančią nesąmonę? Lyg to nebūtų gana, gruodį fiasko patyrė dokumentinis filmas apie J.Bieberį. Nenuostabu, kad prieš Naujuosius Justinas paskelbė baigiantis karjerą – vadybininkai, žinoma, suskubo patikinti, kad tai buvo pokštas.
„Journals“ nėra blogas albumas. Tačiau didžioji jo problema yra tai, jog daugumą šių dainų verčiau dainuotų ne J.Bieberis – tada viskas atrodytų kur kas geriau. Klausydamasis jau pamiršti, kad čia tas pats berniukas, kuris prieš keletą metų pasaulį užkariavo iš vieno kartojamo žodžio sudarytu dainos „Baby“ priedainiu.
Dabar J.Bieberis turi tatuiruočių ir iš paskutiniųjų stengiasi atrodyti suaugęs – tai atsispindi ir muzikoje bei tekstuose. Daug užuominų į seksą, lėtas klampus ritmenbliuzas, vokalo manieros, kuriomis Justinas labai stengiasi prilygti savo mokytojui Usheriui ar balsu liemenėles atsagstyti mokančiam R.Kelly (kuris ir pats padėjo įrašyti mažiausiai vieną šio albumo dainą).
Nepasakysi, kad nėra įdomių akimirkų – „All That Matters“ su skoningais gitaros garsais ar švelnia elektronika apvilkta daina „All Bad“ skamba jausmingai ir įdomiai. Tačiau didžiąją albumo dalį vis dėlto išlenda vaikiškos Justino intonacijos, sukelsiančios moteris norą nupirkti jam bilietą į pramogų parką, o ne kartu eiti į lovą.
Įvertinimas – 7 iš 10.
Daina iš albumo "Confident":