V.Matačiūnaitė „Eurovizijoje“ reklamuos naują Vilniaus logotipą

Jau kitą savaitę į „Eurovizijos“ konkursą išvyksianti Vilija Matačiūnaitė šią kelionę panaudos ir tam, kad pareklamuotų Lietuvos sostinę. Antradienį pristatyta speciali apranga ir atributika, kuria dainininkė ir jos komanda Kopenhagoje pasistengs atkreipti užsienio žurnalistų ir konkurso gerbėjų dėmesį į Vilnių.

„Eurovizijoje“ Vilija Matačiūnaitė reklamuos Lietuvos sostinę. Jau pristatyta speciali apranga ir atributika, kuria dainininkė ir jos komanda Kopenhagoje pasistengs atkreipti užsienio žurnalistų ir konkurso gerbėjų dėmesį į Vilnių.<br>D.Umbraso nuotr.
„Eurovizijoje“ Vilija Matačiūnaitė reklamuos Lietuvos sostinę. Jau pristatyta speciali apranga ir atributika, kuria dainininkė ir jos komanda Kopenhagoje pasistengs atkreipti užsienio žurnalistų ir konkurso gerbėjų dėmesį į Vilnių.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Ramūnas Zilnys

2014-04-22 13:01, atnaujinta 2018-02-14 12:38

Kepuraitės, juodos ir raudonos spalvų marškinėliai ir džemperiai – tokia bus Vilijos ir jos komandos „uniforma“ konkurso užkulisiuose.

Visus juos papuoš naujasis Vilniaus logotipas, kuris pristatytas antradienį – stilizuota emblema, primenanti Gedimino pilies formą.

„Gražus ženklas, man jis taip patinka, kad gal net jį išsitatuiruosiu“, - žadėjo Vilniaus meras Artūras Zuokas, patikinęs, kad Lietuvos sostinė net ir kitais metais būtų pasiruošusi priimti „Euroviziją“. Tam, žinoma, reikėtų Vilijos pergalės Kopenhagoje gegužės mėnesį.

Ženklas ir Vilniaus reklamos strategija buvo kuriama devynis mėnesius. Anot reklamos agentūros „Lukrecija BBDO“ vadovo Mariaus Vaupšo, šiam darbui buvo pasitelkti žinomi reklamos ekspertai iš užsienio, konsultavę Brazilijos, Didžiosios Britanijos, Norvegijos, Maltos ir kitų valstybių didžiuosius miestus.

„Logotipas – pilies bokštas. Tai – galios simbolis“, - vieną idėjų pristatė M.Vaupšas, akcentavęs visą eilę Vilniaus privalumų: nuo gausaus nemokamo interneto iki gražių pastatų.

Spaudos konferencijoje buvo pristatytos ir žaismingos reklamos idėjos, kuriomis Vilnius bus reklamuojamas užsienyje. Vienos jų šūkis skelbia, kad Vilnius – tai labiau Johnas Lennonas, o ne Vladimiras Leninas.

Vilniaus simbolika papuoštus drabužius sukūrė „LT Identity“ komanda. Jos atstovė dizainerė Ieva Ševiakovaitė sakė, kad kai kurie rūbai bus papuošti labai ryškiai, kiti – kiek subtiliau „paslėptu“ Vilniaus logotipu.

„Tai bus tarsi olimpiečių laisvalaikio uniforma. Turime minčių, ką reikėtų padaryti, kad šis logotipas būtų kuo geriau matomas užsienio žiniasklaidoje.

Ten nuvykus, bus labai malonu apsivilkti šiuos marškinėlius. Kiek teko ten būti, netekdavo matyti, kad atlikėjai akivaizdžiai rodytų, iš kur yra atvykę. Jie labiau mėgsta puoštis plunksnomis, persirengti povais ir kitais paukščiais“, - sakė V.Matačiūnaitei ruoštis konkursui padedantis prodiuseris Martynas Tyla.

„Susipažinti su A.Zuoku buvo mano vaikystės svajonė. Iki šiol užsienyje, kai pasakydavau, kad esu iš Lietuvos, manęs klausdavo, ar mūsų sostinė yra Ryga. Dabar taip tikriausiai nebebus“, - džiaugėsi V.Matačiūnaitė.

Vilniaus miesto savivaldybė V.Matačiūnaitės dalyvavimą „Eurovizijoje“ ketina paremti iki 50 tūkstančių litų. Anksčiau savivaldybė yra rėmusi ir „InCulto“, Jeronimo Miliaus, Donato Montvydo ir kitų atlikėjų dalyvadimą „Eurovizijoje“.

„Šiuo atveju tai yra ne tik parama. Vilija ir jos komanda mums irgi suteiks paslaugą, plačiai parodydama Vilniaus logotipą“, - sakė A.Zuokas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.