Kaip Barselonoje mane užklupo devintoji banga

Paprastai atostogas planuodavome pavasarį, vasarą. Šiais metais man tenka ragauti bedarbės duoną, o vyrui pasiūlė atostogas žiemą. Pagalvojome - o kodėl nesulaužius ilgamečių tradicijų? Kaip tarėme, taip ir padarėme: nusprendėme pakeliauti žiemą. Užsisakėm bilietus lėktuvu į Barseloną, rezervavome kambarį viešbutėlyje miesto centre. Ir taip vieną vasario pabaigos vidurnaktį atskridome į Barseloną.

Leonida Markauskienė

2014-03-19 09:29, atnaujinta 2018-02-15 07:35

Šis pasakojimas – portalo lrytas.lt skelbto konkurso  „Rašyk apie savo kelionę ir laimėk kelionę į Bulgariją dviem!" – dalyvis.

Pasidėję daiktus viešbutyje, dar paklaidžiojom po naktinę Ramble gatvę. Čia buvo linksma: visur pilna klaidžiojančių turistų, šėliojo iš Anglijos atvykusi grupelė vaikinų, apsirengusių vasariškai ir švenčiančių bernvakarį, visų parduotuvėlių ir kavinukių durys buvo atidarytos ir kvietė užeiti.

Barselona jau dvelkė pavasariu: klombose žydėjo gėlės, skleidėsi pirmieji pavasarinių krūmelių ir medelių žiedai, žaliavo veja, krykštavo žaliosios papūgos. Grožėjomės siauromis senamiesčio gatvelėmis, vaikštinėjom palmėmis apsodintomis alėjomis. Aplankėme Guelio parką bei Šv.Šeimynos bažnyčią. Garsiausia Ispanijos bažnyčia iki šiol neužbaigta, o jos statybos trunka jau daugiau nei šimtmetį.

O nuostabieji Barselonos šokantys fontanai! Išmoningai pasitelkus į pagalbą šviesos efektus ir muziką derinant su vandens šokio elementais, čia kuriamas įspūdingas šou. Tai tikrų tikriausia magija.

Nuostabaus grožio Citadelės parkas. Net ir žiemą jis nustebino palmių, apelsinmedžių, žydinčių gėlių bei kitos augmenijos bei skulptūrų gausa.

Barselonoje oro temperatūra buvo tuo metu 15 laipsnių šilumos. Nuėjome prie pat jūros - norėjau patikrinti, ar šaltas vanduo. Tuo metu, anot vyro, atplaukė devintoji banga ir užliejo mane iki kelių. Šlapi batai , šlapi džinsai – taip išsimaudžiau žiemą jūroje. Daug malonumų patyrę Barselonoje žiemą, net ir sušlapę jūroje, linksmi ir laimingi grįžome į Panevėžį.