Ž. Grigaitis lėktuvų verslo klasėje pasigenda gardaus maisto

„Tiksliai žinau, ko tikiuosi skrisdamas lėktuvu ir nusipirkęs verslo klasės bilietą. Iki šiol vertinau kelias pasaulyje žinomas skrydžių kompanijas, galinčias klientams pasiūlyti tai, kas yra geriausio. Tačiau neseniai savo nuomonę kiek pakeičiau“, – sakė žinomas verslininkas, konsultantas Žilvinas Grigaitis, dalyvavęs prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje bei lėktuvo „Boeing 737 – 900“ naujo verslo klasės salono pristatyme.

Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Žilvinas Grigaitis dalyvavo prieš du metus Lietuvoje pradėjusių veikti „Turkish airlines“ gimtadienyje.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

lrytas.lt

Jun 11, 2015, 8:59 PM, atnaujinta Nov 23, 2017, 1:24 AM

Ž.Grigaitis pastebėjo, jog pastaruoju metu nemažai skrydžių bendrovė iš verslo klientų „atėmė“ daug privilegijų. Verslo klasės salone jis pasigenda erdvės ir gardaus maisto.

Verslininkas sakė esąs nustebintas, kad „Turkish airlines“ net netolimuose skrydžiuose įsipareigojo keliautojams tiekti valgius, paruoštus garsiausių pasaulio virtuvės šefų. Pastarųjų avialinijų paruoštas maistas yra pripažintas geriausiu iš visų, planetos oro erdvę raižančių kompanijų. Kartais verslo klasės klientus juo palepins ne tik stiuardesės, bet ir patys virtuvės meistrai.

Ž.Grigaitis, daugelio aviakompanijų laikomas VIP klientu, pasakoja, kad norint tinkamai pasirengti susitikimams su užsienyje gyvenančiais verslo partneriais ar užsakovais, net kelias valandas trunkančiuose skrydžiuose privalo pailsėti. Tam reikia patogių krėslų, daug vietos kojoms, erdvės, asmeninio televizoriaus, pagalvės.

„Kartą buvau itin nustebintas, kai skrisdamas į Melburną lėktuve buvau pavaišintas lietuviškais ledais!“, – prisiminė Ž. Grigaitis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.