Nacionalinio transliuotojo ženklo pakeitimas kainavo keliasdesdešimt tūkstančių

Nauji ženklai nuo šiol žymės tris nacionalinio transliuotojo TV kanalus, tris radijo programas ir interneto portalą.

Nauji ženklai nuo šiol žymės tris nacionalinio transliuotojo TV kanalus, tris radijo programas ir interneto portalą.<br>V. Balkūnas
Nauji ženklai nuo šiol žymės tris nacionalinio transliuotojo TV kanalus, tris radijo programas ir interneto portalą.<br>V. Balkūnas
Daugiau nuotraukų (1)

"TV Antena"

Aug 5, 2012, 9:34 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 1:59 PM

Jiems priskiriamos ir skirtingos spalvos: pirmajam TV kanalui — mėlyna, TV kultūros kanalui — vyšninė, kanalui „Lituanica“ — žalia, pirmajam radijo kanalui — raudona, klasikos kanalui — violetinė, „Opus 3“ — oranžinė, o interneto — žydra.

— Kodėl pakeitėte ženklą? — „TV antena“ pasiteiravo LRT generalinio direktoriaus pavaduotojo Rimvydo Paleckio.

— Naujasis LRT ženklas suvienijo visus 7 visuomeninio transliuotojo kanalus. Be to, jie tapo lengviau atpažįstami. Net kalbantis su kai kuriais politikais ar verslininkais tekdavo išgirsti, esą mes turime po vieną radijo ir televizijos kanalą.

Daug kam didžiausia naujiena būdavo tai, kad mums priklauso radijo stotis „Opus 3“.

Trikdė ir tai, kad kaimynų latvių nacionalinės televizijos ženklas yra toks pat — LTV. Kai kurie užsienyje gyvenantys lietuviai, įsijungę mūsų kanalą „LTV World“, manydavo, kad tai yra Latvijos televizija.

— Ilgai rengėtės šiam žingsniui?

— Apie tai Audrius Siaurusevičius kalbėjo dar prieš penkerius metus dalyvaudamas konkurse į LRT generalinio direktoriaus vietą. Tačiau krizė planus pristabdė — pirmiausia reikėjo gelbėti programą.

Maždaug prieš dešimt metų ženklą planavo keisti tuometis LRT vadovas Arvydas Ilginis.

Taigi šiemet grįžome prie idėjos, kurią realizuoti nusprendėme per olimpiados startą, kai žiūrovų yra daugiausia.

Bendradarbiavome su profesionalais, kurie mums pateikė keletą variantų.

Domėjausi analogais užsienyje, pavyzdžiui, britų BBC ir austrų ORF ženklų kūrimo istorija. Mūsų logotipų stilistika panaši į jų.

— Ar nemanote, kad ši naujovė gali sutrikdyti kai kuriuos vyresnius žiūrovus, kuriems pasirodys, kad tai nauja televizija?

— Šiuo metu turime 1,5 milijono klausytojų ir žiūrovų.

Manau, kad dabar mes — aiškesni. Kitoks tapo tik ženklas, o turinys, kuris skiriasi nuo kitų televizijų, lieka tas pats.

Tikriausiai pastebėjote, kad pakeitėme ir vinjetes, kurios buvo smarkiai pasenusios.

— O kiek visa tai kainavo?

— Keliasdešimt tūkstančių litų. Radome būdų, kaip kai kur sutaupyti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.