Tv.lrytas.lt pasiekė ir didžiausią auditorijos dalį – net 20,28 proc., o vienas lankytojas vidutiniškai interneto televizijos programas ir specialius reportažus žiūrėjo 19 minučių.
Pagal bendrovės „Gemius“ duomenis, birželio mėnesį lrytas.lt skaitytojus itin domino titulinis naujienų portalo puslapis – jame skaitytojai praleido daugiausia laiko iš visų portalų – vidutiniškai po 2 val. 48 minutes. Išaugo ir vieno skaitytojo bendrai portale lrytas.lt praleidžiamas laikas – dabar jis siekia 2 val. 43 min.
Nuosekliai auga ir lrytas.lt verslo rubrika. Per birželio mėnesį ji sulaukė beveik 44 tūkst. daugiau skaitytojų, o puslapių pervertimų skaičius išaugo daugiau nei puse milijono.
„Didžiuojamės turėdami didžiausią naujienų tarnybą Lietuvoje. Sinergija tarp „Lietuvos ryto” dienraščio, naujienų portalo lrytas.lt bei „Lietuvos ryto” televizijos rodo puikius rezultatus”, - sako lrytas.lt direktorius Ričardas Baltaduonis.
„Stengsimės ir toliau pirmieji pateikti naujienas apie aktualiausius įvykius, tiesiogines transliacijas, vaizdo reportažus ir išsamias nuotraukų galerijas. Populiariausios interneto televizijos žiūrovams rugpjūčio mėnesį pasiūlysime keletą staigmenų – nuo patriotiškų iki jaunimo mėgstamų populiariųjų laidų.
Tęsime itin sėkmingai prasidėjusį realybės šou „Stiklainis” – transliaciją iš gyvūnų prieglaudos. Be abejo, ir toliau tiesiogiai rodysime „Lietuvos ryto” televizijos programą”.