Parduotuvių tinklas ketino reklamai naudoti taisytas Beyonce nuotraukas

Pranešama, kad parduotuvių tinklo H&M vadovai iš reklamos kampanijos išėmė atlikėjos Beyonce nuotraukas, šiai pasiskundus, jog jos apvalumai nuotraukose buvo sumažinti kompiuterinėmis priemonėmis.

Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

May 30, 2013, 9:38 PM, atnaujinta Mar 6, 2018, 1:47 AM

Dainos „Crazy in Loveatlikėja pasirašė sutartį būti Švedų kompanijos 2013 metų vasaros kolekcijos veidu ir pozavo fotosesijoje demonstruodama įvairius paplūdimio apdarus.

Tačiau pastebėjusi, kad reklamoje bus panaudotos patobulintos jos nuotraukos, kuriose ji atrodo liesesnė, Beyonce susikirto su kompanijos vadovais, kurie ilgainiui nusprendė nusileisti ir sutiko reklamoje naudoti tik natūralius žvaigždės kadrus, rašo britų laikraštis „The Sun“. „Kai Beyonce sužinojo, kad jie pakoregavo jos kūną, ji pašėlo. Ji yra tikra dievaitė ir labai supyko, kad ją taip ignoravo. Jos žmonės atsisakė patvirtinti šias nuotraukas, todėl „H&M“ buvo priversti naudoti originalus“, - sakė atlikėjai artimas šaltinis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.