Flavio Briatore: turtingas, garsus, seksualus ir jau susitupėjęs

Mados ženklo „Billionaire Italian Couture“ kūrėjas, kuris paragavo ir restoranų verslo duonos, buvęs Londono futbolo klubo „Queens Park Rangers“ prezidentas ir dviejų „Formulės 1“ komandų vadovas italas Flavio Briatore (64 m.) žino, kokiu būdu iš gyvenimo paimti viską, ko jis trokšta.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 14, 2014, 10:23 PM, atnaujinta Feb 2, 2018, 12:38 PM

Flavio gyvenimo istorija tokia, apie kokią rašomos knygos ir kuriami filmai. Garsūs meilės romanai, nelaimingi atsitikimai, rizikingos finansinės operacijos biržoje, didžiulė sėkmė, draugystė su žinomais žmonėmis.

F.Briatore gimė nedideliame Italijos miestelyje. Baigęs geodezijos mokslus, dirbo kalnų slidinėjimo instruktoriumi. Tol, kol nesutiko žinomo magnato Attilio Dutto, su kuriuo pasinėrė į restoranų verslą.

Paskui užmezgė pažintį su „Benetton Group“ įkūrėju Luciano Benettonu ir gavo vadovaujamą darbą jo bendrovėje. O kai „Benetton Group“ įsigijo „Formulės 1“ komandą „Renault“, F.Briatore buvo paskirtas jos direktoriumi. Taip žingsnis po žingsnio jis darė savo karjerą.

2009 metų rugsėjo 16-ąją F.Briatore pasitraukė iš „Renault“ ekipos vadovo pareigų po to, kai jam buvo pareikšti įtarimai surežisavus Singapūro didžiojo prizo baigtį, įsakius vienam lenktynininkų specialiai padaryti avariją.

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) organizavo savo tyrimą ir nusprendė, kad F.Briatore buvo kaltas. Jam buvo uždrausta dalyvauti visose FIA organizuojamose automobilių varžybose iki gyvos galvos. 2010 metų sausio 5-ąją Prancūzijos teismas italą išteisino ir liepė FIA panaikinti savo nutartį.

F.Briatore – vienas didžiausios sėkmės sulaukusių ir žinomiausių verslininkų, kurio turtas vertinamas apie 150 milijonų JAV dolerių. Neseniai Pamaskvyje (Rusija) „Barvikha Luxury Village“ jis atidarė naują savo mados ženklo „Billionaire Italian Couture“ parduotuvę.

– Kokią vietą jūsų gyvenime užima mada?

– Vieną svarbiausių. Galbūt todėl, kad mano karjera prasidėjo būtent nuo mados prekės ženklo „Benetton Group“. Tiesa, po to su madingų drabužių pasauliu buvau atsisveikinęs kone 20 metų, pasinėriau į įvairių „Formulės 1“ komandų vadybos reikalus, kol nesukūriau savo prekės ženklo „Billionaire Italian Couture“.

– Ar dalyvaujate kuriant šio prekės ženklo kolekcijas?

– Žinoma. Aktyviai dalyvauju kūrybos procese, remdamasis savo gyvenimo patirtimi, nes labai daug keliauju ir dėl to daug pamatau. Dizaineriams pateikiu idėjų, kurias jie įgyvendina. Pavyzdžiui, anksčiau nekūrėme didelių dydžių drabužių, nes mūsų modeliai nekaip atrodo, kai juos apsivelka.

Bet paskui sugalvojome įvairių gudrybių, pritaikėme specialių kirpimo subtilybių, o tai leido išleisti didesnių dydžių drabužių liniją. Būtent aš sugalvojau vyriškus siuvinėtus mokasinus. Jie tapo neatskiriama mano garderobo dalimi.

– Ką dar nešiojate iš savosios kolekcijos?

– Galima sakyti, kad viską po truputį. Tai, ko man reikia kasdieniame gyvenime: marškinius, batus, džinsus, švarkus. Tik iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad visi mūsų prekės ženklo drabužiai rėžia akį, puošnūs – tokie gaminiai dažniausiai patenka į žurnalų puslapius. Iš tikrųjų mūsų drabužių paletė plati.

Beje, nepasakyčiau, kad „Billionaire Italian Couture“ – brangiausias drabužių prekės ženklas. Vyrišką kostiumą galima nusipirkti už maždaug tūkstantį Didžiosios Britanijos svarų sterlingų, marškinius – už 250–290 svarų.

Visi šio prekės ženklo drabužiai siuvami rankomis iš kokybiškų medžiagų. Parduotuvių lentynose pateikiama tai, kas turi paklausą būtent toje šalyje, kurioje pardavinėjami „Billionaire Italian Couture“ drabužiai.

Ir jei Maskvos parduotuvėje „Billionaire“ kabo švarkai iš pitonų odos, blizgučiais išdailinti kostiumai, – vadinasi, tai perkama. Beje, daugelis pramogų pasaulio garsenybių renkasi „Billionaire“ prekės ženklą savo koncertams. Tiesa, neseniai mačiau nuotrauką, kurioje Rusijos ministras pirmininkas Dmitrijus Medvedevas apsirengęs dalykiniams susitikimams skirtu „Billionaire“ kostiumu.

– Ar daug turite žinomų klientų iš Rusijos?

– Taip. Manau, kad rusai ir italai turi daug bendra, puikiai supranta vienas kitą. Mano naktinio klubo „Twiga“, įsikūrusio Forte dei Marmyje, kone pusę lankytojų sudaro rusai. Ten jie ilsisi ir lankosi „Billionaire“ įstaigose. Juk tai ne tik drabužių ženklas, bet ir viešbučiai, restoranai, naktiniai klubai, kuriuos vienija vienas prekės ženklas. „Billionaire“ – tai gyvenimo stilius.

– Ar būna kokių nors specialių garsenybių užsakymų?

– Dabar įgyvendiname naują projektą: pradėjome gaminti brangias, didelės vertės asmenines sagas. Klientas gali užsisakyti marškinius ar švarkus su sagomis, puoštomis briliantais, rubinais ar kitais brangakmeniais – bet kokios formos.

– Bet tokius marškinius reikia saugoti seifuose.

– Svarbiausia rūpestingai skalbti!

– Atrodo, kad viskas, prie ko prisiliečiate, virsta auksu. Kur slypi jūsų sėkmės paslaptis?

– Aš sukūriau pats save savo darbu ir atkaklumu. Mano darbo diena prasideda šeštą valandą ryto ir baigiasi gerokai po vidurnakčio.

Ir, žinoma, labai svarbu mąstyti kūrybiškai – tik tuomet kokioje nors srityje būsi kitoks ir nekursi to, ką daro visi kiti.

Pavyzdžiui, kai pradėjau „Formulės 1“ vadybininko karjerą, neturėjau pinigų sutartims sudaryti su žinomais lenktynininkais. Todėl ir atradau jauną ir mažai žinomą bolido pilotą, kad galėčiau augti kartu su juo, – vokietį Michaelį Schumacherį. Tas pat ir dėl ispano Fernando Alonso. Pajutau šių vaikinų potencialą, ir jie iššovė.

– Vadinasi, svarbiausia perprasti žmones?

– Taip, suprasti jų psichologiją, pajusti jų talentą, mokėti motyvuoti ir, žinoma, tikėti jais!

– Daug pasiekėte, ir nors susumuoti rezultatus dar anksti, kokius savo gyvenimo įvykius pavadintumėte svarbiausiais?

– Pažintį su Luciano Benettonu ir Bernie Ecclestone’u – „Formulės 1“ savininku, susitikimą su savo žmona Elisabetta ir sūnaus Falco Nathano gimimą. Tėvu tapau būdamas 59 metų. Ir tai neapsakomas jausmas!

Būdamas 25-erių negalvojau apie vaikus. Tuomet svarbiausia buvo karjera, pramogos, sportas – viskas, kas tik nori. Bet būdamas 64 metų galiu sau leisti malonumą visą laiką skirti šeimai. Būtent tai ir yra tikroji laimė.

F.Briatore – mokytojų sūnus

2007 m. rugsėjo 1-ąją F.Briatore ir B.Ecclestone’as nusipirko Londono futbolo klubą „Queens Park Rangers“. Už jį paklojo 1,5 milijono eurų ir dar 19,5 milijono eurų padengė kitus klubo įsipareigojimus.

2010 metų vasario 19-ąją F.Briatore pasitraukė iš klubo prezidento pareigų. Jis ir toliau lieka „Queens Park Rangers“ bendraturčiu.

F.Briatore išgarsėjo ir kaip pleibojus, turėjo meilės romanų su gražiomis moterimis – žinomais modeliais. Žiniasklaida plačiai rašė ir buvo pažėrusi daugybę nuotraukų, bylojančių apie jo intymius santykius su podiumo karalienėmis – juodąja gazele Naomi Campbell ir Heidi Klum.

Su H.Klum turi dukterį Heleni Leni, kurią vėliau įsivaikino tuometis jos sutuoktinis Sealas. F.Briatore su šiuo vokiečių modeliu išsiskyrė, kai ji buvo nėščia.

2008 metų birželį iki šiol vienišiaus gyvenimu mėgavęsis F.Briatore vedė 30 metų jaunesnę italę Elisabettą Gregoraci.

2006 metų liepos pradžioje JAV gydytojai kairiame F.Briatore inkste aptiko piktybinį auglį. Jis buvo operuotas Romos klinikoje.

Parengė Ona Kacėnaitė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.