„Vogue“ – mano mėgstamiausias prekės ženklas. Jau ir dabar nusižiūrėjau netgi keletą akinių variantų. Grįžusi namo tikrai juos užsisakysiu, tad būsiu pasipuošusi pavasarį“, – puikiai nusiteikusi kalbėjo K. Ivanova.
Vis dėlto dainininkė nenumoja ranka ir į populiariuosius „Ray Ban“ akinius. Šios firmos aviatoriaus bei „lenono“ stiliaus akinius nuo saulės K. Ivanova turi namie. Būtent „Vogue“ ir „Ray Ban“ prekės ženklai yra Kristinos mėgstamiausi.
K. Ivanova pripažino, kad dėl trumparegystės jai tenka nešioti ne tik nuo saulės spindulių apsaugančius akinius. Regėjimui koreguoti Kristina renkasi „D&G“ ženklu pažymėtus akinius.
Nors šių metų pavasarį ir vasarą pranašaujama sėkmė ryškių spalvų akiniams, K. Ivanova jais nesusižavėjo. Pasak Kristinos, ji tipiška lietuvaitė, kuriai patinka tamsių spalvų aksesuarai. Vis dėlto dainininkė prisipažino, kad taip buvo ne visada.
„Atsimenu, paauglystėje turėjau akinius, kurie buvo ryškiai rožinės spalvos. Tačiau dabar renkuosi klasiką: regėjimu skirti akiniuose yra suderintos juoda ir balta spalvos.
Taip pat labai patinka akiniai su įvairiomis detalėmis. Pavyzdžiui, aukso intarpai. Štai „Vogue“ rado puikų sprendimą – į akinių kojelę įdėjo perliuką“, – sakė Kristina.
Prakalbus apie įdomesnio dizaino akinius, dainininkė suskubo girdi „Prados“ gaminius. Anot K. Ivanovos, šios firmos akiniai, marginti gyvūnų raštais, yra ne tik gražūs, bet ir įdomūs. Tačiau ji iškart pridūrė, kad panašius akinius jau turi.