J. Statkevičių Milane sveikino seniai matyti įtakingi bičiuliai

Milanas ne kiekvienam atvykėliui atskleidžia savo tikrąjį veidą. Bet dizaineriui Juozui Statkevičiui (44 m.), atvykusiam į mados savaitę, jis atvėrė slaptas duris.

Bičiulį iš Lietuvos džiaugėsi sutikusios tarptautinės RSVP viešųjų ryšių agentūros savininkė Bettina von Schlippe (kairėje) ir žurnalų „Interview Russia” bei „Interview Germany” redaktorė Aliona Doleckaja.<br>Asmeninis archyvas
Bičiulį iš Lietuvos džiaugėsi sutikusios tarptautinės RSVP viešųjų ryšių agentūros savininkė Bettina von Schlippe (kairėje) ir žurnalų „Interview Russia” bei „Interview Germany” redaktorė Aliona Doleckaja.<br>Asmeninis archyvas
Daugiau nuotraukų (1)

Daiva Kaikarytė ("Lietuvos rytas")

2013-03-07 15:28, atnaujinta 2018-03-10 10:11

Nors daug keliavę žmonės Italijos mados sostinę mėgsta nurašyti kaip pilką ir neįdomią, Juozas pagyrų negaili.

„Milane patiko ir senoji, ir XX amžiaus vidurio architektūra. Man patinka miestai be žolyčių ir gėlyčių, o jei jau užsimojama augalais puoštis, tai turi būti padaryta skoningai”, – įspūdžius bėrė Juozas.

Ištikimam Paryžiaus mados savaičių lankytojui Milano mados savaitės publika pasirodė įdomesnė, spalvingesnė ir tam tikra prasme aštresnė.

„Mados oras Milane kitoks, smagesnis, o Paryžiuje viskas konservatyviau. Milane pristatant kolekcijas nuo pat ryto liejasi šampanas. O Paryžiuje net per „Chanel” pristatymą šampano jau nepilsto.

Juk visai smagu devintą valandą ryto būti pavaišintam pyragėliu, pavyzdžiui, mados namų „Etro”, – pasakojo Juozas.

Nors Milane jis jau lankėsi, mados savaitę stebėjo pirmą kartą. Kodėl dizaineris iki šiol ignoravo vieną svarbiausių mados pasaulio renginių?

Todėl, kad jam smagiau keliauti, kai laukia draugai. Ir šįkart Juozas pasinaudojo bičiulio Olego Geinze’o, dirbančio „Dsquared2” mados namuose, kvietimu. Turint buto miesto centre raktus viešnagė gerokai smagesnė.

Juozas išvydo jau minėtų „Etro” mados namų kolekcijos pristatymą, taip pat „Dsquared2”, „Roberto Cavalli”, „Iceberg”, „Jil Sander”, „Phillip Plein”.

Apsidžiaugė „Prada” kūriniuose išvydęs geometriją, kokią naudojo ir praėjusį rudenį savo pristatytuose modeliuose. Net sidabriniai diržai buvo panašūs į jo.

Koks bendras 2013–2014 metų rudens ir žiemos kolekcijų įspūdis?

„Turtingas skurdas. Siuvami puikūs rūbai iš kokybiškų audinių, rengiamasi brangiai, tačiau to neparodant, šiek tiek užmaskuojant. Man įdomu”, – sakė Juozas.

Mados sostinė turėjo įkvėpti rengtis kitaip, naujai, juk ypač to norisi pavasarį. Ką Juozas galėtų patarti moteriai?

„Nuostabu matyti daug įvairių spalvų. Pavasarį moteriai patarčiau įsileisti jas į savo garderobą. Bet reikia mokėti spalvomis žaisti.

Tikrai nėra gražu žydros pėdkelnės ir geltonas sijonas, kaip apsirengiama pas mus. Koks derinys galėtų būti? Pavyzdžiui, rudi batai, raudona rankinė ir žalios pirštinės”, – patarinėjo Juozas.

Pastaruoju metu dizaineris pakeitė išvaizdą: chuliganiškai pašiaušti plaukai, renesansiška barzda – ne visi draugai jį atpažįsta. Tad itin smagu buvo Milane išgirsti šūksnį „Juozai!” iš seniai Lietuvoje matytų žmonių. Tarp jų buvo mados festivalio „Vogue” metu prieš keliolika metų savo kolekciją Vilniuje pristačiusi Olga Rink. Aštuonerius metus Milane gyvenanti moteris – žinoma mados tinklaraštininkė.

Juozas su būriu pažįstamų eidavo vakarieniauti į šeimyninius restoranus, kur maistas – lyg namuose.

„Nuostabiausia būdavo stebėti septyniasdešimtmečius padavėjus – vyrus ir moteris, besidžiaugiančius gyvenimu, orius dėl savo darbo”, – pasakojo Juozas, žadantis nuo šiol lankytis visose Milano mados savaitėse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.