Ž. Grigaitis tapo energinio gėrimo reklaminiu veidu

Dėl naujo projekto Lietuvoje Žilvinui Grigaičiui teko skubiai susikrauti lagaminus ir planuotis skrydį iš Melburno. Reklaminiu veidu tapęs verslininkas nuo šiol šypsosis iš naujo energinio gėrimo „28 Black“ reklamos. Naujo gėrimo pakuotė bus pristatoma bene didžiausiame metų mados renginyje „Mados infekcija”, kuriame bus galima išvysti ir patį Ž. Grigaitį.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 22, 2013, 12:35 AM, atnaujinta Mar 9, 2018, 1:06 PM

Produkto pavadinimas kilęs nuo idėjos, kad kiekvienas, išgėręs „28 Black”, turės tiek energijos, tarsi paroje būtų 28 valandos. Pristatant produktą taip pat minima, kad šis energetinis gėrimas suteikia 7 kartus daugiau energijos nei pienas.

Energinis gėrimas rinkoje pristatomas kaip skatinantis visiškai naują požiūrį į jo vartojimą, jis bus orientuotas į sveiką gyvenseną estetiką ir gerą skonį propaguojančius žmones. Naujuoju produktu bus prekiaujama įvairiuose didžiuosiuose prekybos centruose, restoranuose, baruose, klubuose ir netgi grožio salonuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.