Naujus A.Mickevičiaus kvepalus labiausiai perka šviesiaplaukės

Naujas sezonas turi prasidėti su nauju kvapu. Bent taip įsitikinęs Aistis Mickevičius. Nebe pirmus metus į parfumerijos pasaulį pasinėręs aktorius ketvirtadienio vakarą naujoje krautuvėlėje „Aromatų sodas“ pristatė savo naujus kvepalus, pavadinęs juos „Graso sodai“.

Daugiau nuotraukų (1)

Monika Svėrytė

Nov 14, 2013, 7:41 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 9:02 AM

Vasarą jis viešėjo parfumerijos pramone garsėjančiame Prancūzijos Graso mieste, kur susižavėjęs kvapų magija nusprendė sukurti naują aromatą. „Pats šio kvapo negaminu, dabar man jį gamina prancūzai. Aš tiesiog tinkamai viską sumaišiau“, – sako A.Mickevičius.

Pavadinimas „Graso sodai“ kvepalams duotas ne šiaip sau. Nedideliame klasikiniame buteliuke telpa gausybė skirtingų kvapų, kurių visuma primena tikrą sodą. „Į sudėtį įeina viskas, kad auga Grase: figos, pomidorų lapai, jazminai. Tai turtingas aromatas“, – tikina A.Mickevičius.

Aktorius niekuomet nesistengia savo sukurtų kvapų priskirti kuriai nors vienai lyčiai, todėl ir šiais naujais kvepalais jis siūlo kvėpintis tiek moterims, tiek vyrams. „Kokiai asmenybei jis skirtas – sunku pasakyti, tačiau jį labiausiai perka šviesiaplaukės moterys“, – juokiasi kvepalų kūrėjas.

Į skirtingus kvapus jis sumaišo daugiau nei dešimt o kartais ir dvidešimt skirtingų esencijų. Nuo senų laikų parfumeriai kvepalus maišyti stengiasi naudodami 12 skirtingų komponentų.

Parfumerijoje yra trys skirtingos natos: bazinė, vidurinė ir aukščiausioji, viską užbaigianti. Neįdėjus bent vienos iš jų nepavyks gauti kvepalų. Medžiai, dervos – šios esencijos ant kūno išlieka ilgiausiai. Vidurinės natos sudarytos iš įvairių gėlių ir žiedų, o aukščiausiose dominuoja vaisiai – jie nugaruoja greičiausiai.

„Kiekvienas žmogus paprastai kvepalus renkasi pagal viršutinę natą. Jis užuodžia viską, tačiau smegenys užfiksuoja būtent šiuos kvapus“, – sako A.Mickevičius.

Aktorius sako, kad lietuviai parfumeriją vertina skirtingai. Pasak jo, galima išskirti dvi žmonių grupes: vieni mėgsta itin saldžius, jo vadinamus „limonadinius“ kvapus, tuo tarpu kiti – priešingai, renkasi sunkius ir sodrius aromatus.

Pastarąją kvapų kategoriją jis priskiria brandžiausiai, o juos mėgstančius žmones vadina išmanančiais nišinę parfumeriją. „Man asmeniškai irgi labiau patinka sunkūs kvapai. Tokios kompozicijos – įdomesnės nei vaisinės“, – juokiasi A.Mickevičius.

Tačiau nepaisant individualių pomėgių, parfumerijoje, kaip ir bet kur kitur egzistuoja tam tikros mados. „Žmonės yra linkę pasiduoti mados. Sunku patikėti, bet kartais pasirodžius naujam kvapui, juo ima kvėpintis kas antras vyras tikėdamas, kad tai – stilinga. Tuomet nepaisoma jokio skonio, o pasiduodama bangai“, – sako kvepalų kūrėjas.

Kalbėdamas apie šio sezono madas jis užsiminė apie ingredientą ūdą, kurio galima rasti daugelyje naujų kvepalų. „Jis – ant bangos. Aš irgi turiu ūdo. Ir, tiesą sakant, jis man labai patinka“, – juokiasi jis.

Pauostyti naujųjų A.Mickevičiaus kvepalų atvyko ir būrys kviestinių svečių. Kelias valandas jie varstė naujos krautuvėlės duris bandydami per kvapus pasisemti teigiamų emocijų. Vėliau kiekvienas, panaudodamas kelias iš 60 skirtingų esencijų susikurti savo kvepalus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: ar turite už ką balsuoti, ponia Seimo pirmininke?