Kur slypi interneto žvaigždės M.Šalčiūtės sėkmės paslaptis?

Portalo lrytas.lt laidos „Monikos kokteilis” vedėjai Monikai Šalčiūtei (20 m.) populiarumo turėtų pavydėti ne vienas TV žymūnas. Daugiau nei 47 tūkstančiai gerbėjų socialiniame tinkle „Facebook” – tuo pasigirti gali toli gražu ne kiekvienas.

Dėvėtų drabužių parduotuvėje.
Dėvėtų drabužių parduotuvėje.
Daugiau nuotraukų (1)

Eglė Šilinskaitė

Nov 24, 2013, 4:50 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 4:39 AM

Architektūros studentės M.Šalčiūtės sėkmės istorija prasidėjo feisbuke, kai jos įrašais ėmė domėtis dešimtys tūkstančių socialinio tinklo vartotojų. Kone po kiekviena jos nuotrauka – mažiausiai tūkstantis „Patinka”.

„Niekada nebuvau šešėlyje, tačiau paauglystėje tikrai nesvajojau išgarsėti. Tai nutiko savaime”, – tvirtino šokių studiją turinti M.Šalčiūtė.

Portale lrytas.lt jau kuris laikas mergina kuria populiarią laidą „Monikos kokteilis”.

Ir žavisi, ir kritikuoja

„Monikos kokteilyje” nėra brangiai kainuojančių dekoracijų. Dekoracija čia gali tapti bet kas: troleibusas, gatvė, kebabų kioskas. O kalba Monika apie viską: pavydą, populiarumą, paskalas, naminius gyvūnus, visuomeninį transportą. Jos laidas stebi ir komentuoja tūkstančiai internautų.

Jei žmonės ją giria, Monika dėkoja. Jei piktinasi, mergina nekreipia dėmesio.

M.Šalčiūtė tvirtina internete kurianti personažą, kuris neturi nieko bendra su ja.

„Protingi supranta, kas čia vyksta. Kvaili nesupranta ir kritikuoja. Kai kuriems žmonėms mano laidos – pramoga. Pavyzdžiui, mano draugams jos įdomios, nes jie supranta, kad viskas ten – juoko forma.

O tie, kurie žiūri į jas rimtai, piktinasi ir burba, kad Monika tokia ar anokia.

Tada juokinga man, nes tokie žmonės nesupranta, kad visa tai, ką darau, yra paprasčiausias šou.

Kita vertus, net tie, kuriems nepatinku, man naudingi, nes vis tiek pasižiūri laidą”, – šypsosi išvaizdi šviesiaplaukė.

Mėgaujasi dėmesiu

M.Šalčiūtės kelias į internetinį populiarumą prasidėjo maždaug prieš porą metų, kai po paprasčiausiomis buitinėmis jos nuotraukomis ėmė rastis vis daugiau „Patinka”.

„Visiškai neplanavau reklamuotis. Tiesiog taip atsitiko”, – pečiais gūžtelėjo M.Šalčiūtė.

Internetinis populiarumas buvo kyštelėjęs mintį reklamuoti kokius nors produktus, bet Monika ją atmetė – asmeniniame „Facebook” profilyje mergina nutarė nieko panašaus nedaryti.

Sėkmės internete sulaukusia Monika greitai susidomėjo televizijos prodiuseriai. Tačiau mergina skrupulingai renkasi TV laidas, kuriose verta dalyvauti.

„Internetas – modernesnis. Interneto laidų žiūrovas – laisvas. Jis laidą gali pažiūrėti bet kada”, – aiškino Monika.

Vasarą M.Šalčiūtė filmavosi TV3 realybės šou „Meilės trikampis”, tačiau pasiūlymą darkart grįžti į jį atmetė.

Ji taip pat dalyvavo „TV pagalboje” (TV3), bandė jėgas konkurse „Mis Lietuva” („Lietuvos ryto” televizija).

Kuo ją traukia internetinių laidų vedėjos darbas? „Jis įdomus ir pinigai lengvi. Man patinka dėmesys, todėl dirbti dar smagiau”, – neslėpė M.Šalčiūtė.

Žiūrovai pamiršo renginį

Kuo M.Šalčiūtė žavi internautus? Grožiu? Gražuolių „Facebook” – daugybė. Atletiška figūra? Tokia pasigirti irgi gali ne viena. Žavesiu? Galbūt, nors vien iš nuotraukos pajusti žmogaus magiją sunku.

Daug žmonių M.Šalčiūtę atpažįsta ir gatvėje.

„Atsisuka dauguma praeivių, – prisipažino Monika. – Būna, kad pakalbina arba šiaip spokso.

Kai su šokėjomis lankėmės Lentvaryje, buvau šokiruota. Žiūrovai mane atpažino ir visa salė žiūrėjo ne į tai, kas vyksta scenoje, o į mane.

Po renginio žmonės puolė drauge fotografuotis, prašė autografų. Negalėjau suvokti to, kas vyksta.”

Gerbėjai feisbuke*

Monika Šalčiūtė – 47 258

Algis Ramanauskas – 34 399

Oksana Pikul-Jasaitienė – 19 549

Donalda Meiželytė – 3 327

Mantas Petruškevičius – 2 841

Asta Valentaitė – 2 741

Agnė Jagelavičiūtė – 2 123

Vilija Pilibaitytė-Mia – 1 664

Raimondas Šilanskas – 1 023

Eglė Jackaitė – 868

* Praėjusios savaitės duomenys. Pramogų pasaulio atstovai parinkti atsitiktinai.

Mįslė, verta milijono

Atsakymas į klausimą, ko nori interneto vartotojai ir kas juos vilioja, yra vertas milijono dolerių, įsitikinęs portalo lrytas.lt vyriausiasis redaktorius Liudas Dapkus.

„Jei žmonės tai atspėtų, jie lengvai pasiektų savo tikslus. Internete labai svarbūs vadinamieji virusiniai reiškiniai.

Internautai dalijasi patikusiu vaizdu ir jis plinta tarsi užkrečiamoji liga. Vis dėlto neįmanoma žinoti, kas užsikrės tuo virusu ir kaip smarkiai jis išplis.

Mums vis dar neaišku, kodėl kai kuriuos M.Šalčiūtės siužetus pažiūri labai daug žmonių, o kitus – tik vidutiniškai. Atrodytų, ir raktiniai žodžiai kartojasi, ir veidas tas pats. Be to, jie skirti tai pačiai auditorijai.

Internetas sparčiai atiminėja auditoriją iš televizijos, kaip kadaise atėmė dalį auditorijos iš spaudos. Jei televizija laiku nesuvoks šio reiškinio ir nepersitvarkys, ji bus pasmerkta.

Šiais laikais nereikia net televizoriaus, kad galėtum žiūrėti televiziją, – užtenka planšetinio kompiuterio ar išmaniojo telefono.”

Portalo lrytas.lt vyriausiasis redaktorius atkreipė dėmesį į tai, kad nudailintos ir brangiai kainuojančios televizijos laidos ne visada sulaukia sėkmės internete.

Internautams reikia specifinės formos, kad tam tikrus vaizdus galėtų žiūrėti tam tikrais įrenginiais.

Interneto vartotojai labiausiai geidžia įvykių. Įvairių situacijų vaizdai internete plinta žaibiškai.

Internautams svarbu ir pramoga. Šią nišą užpildo tokie žmonės, kaip apie įvairius dalykus kalbanti M.Šalčiūtė.

„Internetas itin išryškina žmones, kurie turi tam tikros energijos. Monika pati nesupranta, kodėl sutraukia tiek gerbėjų.

M.Šalčiūtė neturi gyvenimo patirties, tačiau net jos nepažįstantys žmonės jaučia šios merginos energiją ir ja žavisi”, – sakė L.Dapkus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.