E.Jennings ir J.Didžiulis nosis pabalnojo naujais akiniais

Pirmiesiems šalčiams pasibaigus pats metas pradėti galvoti apie šiltąjį sezoną. Kuo atnaujinti drabužinę, arba kuo papildyti aksesuarų kolekciją, jau mąsto ir pramogų pasaulio atstovai.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 4, 2014, 5:12 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 5:26 PM

Dainininkų pora Erika Jennings-Didžiulis ir Jurgis Didžiulis antradienio popietę praleido rinkdamiesi nuo saulės akinius. Juos sudomino „Luxottica“ įmonės 2014 metų pavasario ir vasaros kolekcijos akiniai.

Erika ir Jurgis apžiūrinėjo „Prada“, „Burberry“, „Emporio Armani“, „Dolce & Gabbana” akinius nuo saulės. Tačiau daugiausia laiko sutuoktiniai praleido prie „RayBan“ stendo. Tai jų – bene mėgstamiausiais akinių prekės ženklas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.