„Nuoširdus ir labai mielas žmogus“, - džiaugėsi žvaigždės dėmesiu mados namų „Sirena“ įkūrėja Irena Serapinienė.
Pamatyti Editą Lietuvoje - retenybė, o dar - sausakimšame ir dūzgiančiame Vilniaus centre.
Tačiau Edita seniai domėjosi „Sirena“ veikla, į saloną užsukti vis pritrūkdavo laiko, tas atlėkė iki mugės - taip ir Vilniumi gavo progą pasidžiaugti.
Be to, I.Serapinienės dukra Inga bičiuliaujasi su E.Vilkevičiūte – štai dar viena priežastis, kodėl modelis užsuko į „Sirena“ stendą.
E.Vilkevičiūtė įsigijo „Sirenos“ modelį „Ūla“ - tai lakoniško stiliaus didelis krepšys. Sau manekenė išsirinko rudos spalvos rankinę, o mamai Reginai priderino kiek tamsesnio riešuto atspalvio.
2013 metais Edita modelių darbus vertinančios svetainės models.com geriausiųjų reitinge užėmė 21 vietą. Lietuvė patenka ir į seksualiausiųjų 25-uką – jai skirta 19-oji vieta.
E.Vilkevičiūtė pristatinėjo „Victoria’s Secret“, „Chanel“, „Louis Vuitton“, „Hermes“, „Balenciaga“, „Dries van Noten“, „Miu Miu“, „Roberto Cavalli“, „Etro“ kolekcijas.
Ji fotografuojasi mados žurnalams, tokiems kaip „Vogue“ ar „Numero“, šypsosi iš „Iceberg“, „Blumarine“, „Giorgio Armani“, „Calvin Klein“, „Hugo Boss“ reklamų.
Iš Vokietijos kilęs Prancūzijoje dirbantis „Chanel“ mados namų vadovas Karlas Lagerfeldas vienas pirmųjų įžvelgė E.Vilkevičiūtės gabumus. Jis modelių atrankose lietuvę fotografuodavo savo mažu fotoaparatu, o netrukus pasiūlė demonstruoti jo kuriamus apdarus. Mados pasaulyje K.Lagerfeldas vadinamas ne tik dizaineriu ir fotografu, bet ir režisieriumi. Jis E.Vilkevičiūtę pakvietė nusifilmuoti vaizdo klipe, kuriame ji atliko pagrindinį – jaunosios Coco Chanel – vaidmenį. Nuo to laiko lietuvę demonstruoti drabužių ar pristatyti kvepalų kviečia „Dior“, „Emporio Armani“, „Calvin Klein“, „Versace“ bei kiti garsūs mados namai.