Renginių ambasadoriai galės nemokamai lankytis beveik visuose renginiuose, į kuriuos bilietus platina „Tiketa“. Už tai jų socialiniame tinkle bus prašoma pasidalinti įspūdžiais ir nuomone apie aplankytą renginį.
„Ambasadorių tinklu sieksime parodyti, kaip kokybiškai laisvalaikį galima praleisti renginiuose ir skatinsime juose lankytis. Tad jungtis kviečiame socialinio tinklo naudotojus iš visos Lietuvos, ne tik iš didžiųjų miestų. Juk ir mes platiname bilietus į renginius visoje Lietuvoje“, – sako bendrovės „Tiketa“ Marketingo skyriaus vadovė Živilė Koncevičienė.
Bendrovė siekia suburti tvarų ambasadorių tinklą, kurį sudarys bent šimtas aktyvių „Instagram“ naudotojų ir renginių lankytojų. Kadangi tai ilgalaikis projektas, ambasadorių tinklas bus nuolat plečiamas.
„Nepriklausomų žmonių atsiliepimai ir potyriai – geriausias būdas suprasti, koks buvo renginys. Be to, renginių ambasadoriai mums leis į renginius pažvelgti kitomis – ne rinkos profesionalo, o renginio lankytojo – akimis“, – sako Ž. Koncevičienė.
„Tiketa“ per metus išplatina bilietų į maždaug 10 tūkst. renginių visoje Lietuvoje. Vien šiuo metu galima rinktis iš daugiau nei 3 tūkst. renginių – koncertų, spektaklių, sporto varžybų, festivalių, parodų ir kt.