Anot muzikos kritikų, jos griežimas pasižymi optimizmu, gyvybingumu ir džiaugsmingu polėkiu. Jos koncertiniai maršrutai driekiasi po visą pasaulį, atlikėja bendradarbiavo su pasaulinio garso batutos meistrais Paavo Järvi, Mikko Francku, Marcu Soustrotu, Kentu Nagano ir kt., griežė su tokiais kolektyvais kaip Brėmeno „Deutsche Kammerphilharmonie“, „Sinfonia Varsovia“, Šv. Cecilijos akademijos, Hamburgo valstybinis, Liucernos festivalio, Bordo nacionalinis, Briuselio filharmonijos ir kt. orkestrai. „Nippon“ muzikos fondas suteikė atlikėjai išskirtinę galimybę griežti garsiąja Antonio Stradivarijaus 1730 m. pagaminta violončele „Feuermann“.
Festivalio pradžios koncerto programoje – XIX a. prancūzų ir austrų kūrėjų Saint-Saënso ir Brucknerio muzika bei du dabarties autorių opusai. Tai britės Sally Beamish 2006 m. sudaryta originali siuita iš Claude’o Debussy kūrinių aranžuočių bei naujausias lietuvių autoriaus Mindaugo Urbaičio „Bruckner Revisited“, opusas, perfrazuojantis romantiko Antono Brucknerio kūrybą ambientinės muzikos kontekste, panaudojant sumažintą Brucknerio orkestro sudėtį ir papildomai pasitelkiant elektrinę gitarą bei sintezatorių.