Kaip maitintis moterims, norinčioms turėti aukštą libido?

Nei seksualios kojinės, nei feromonai nepadės pažadinti geismo, jei organizmas negaus reikiamo kiekio maistingųjų medžiagų. Todėl, norint erotiškai nusiteikti, reikia atitinkamai ir maitintis. Tada būsite ne tik seksualesnė, bet ir dailesnė, rašo zdravoe.ru.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 22, 2013, 1:53 PM, atnaujinta Mar 13, 2018, 12:15 PM

Maistas ir kokybiškas seksualinis gyvenimas neatsiejami vienas nuo kito, nes hormoninis balansas ir bendras energijos lygis organizme tiesiogiai priklauso nuo to, ką jūs valgote. Todėl pirmiausiai į savo mitybos racioną reikėtų įtraukti daugiau daržovių. Naudingos ir šaltos daržovių sriubos, riešutai, uogos ir vaisiai. Tačiau apribokite duonos vartojimą ir gaminius iš miltų. Nors laikinai atsisakykite bulvių ir košių. Ne pro šalį trumpam atsisakyti ir mėsos. Užtat visiškai pamirškite alkoholį ir kofeiną. Žinoma, jei esate įpratusi valgyti mėsą, duoną ir saldumynų kasdien, tai iš pradžių bus nelengva jų atsisakyti. Užtat lengvumas ateis vėliau. Laikantis šių rekomendacijų, organizmas nebekaups bereikalingų riebalų, kurie, paprastai ir yra pagrindinė seksualinio gyvenimo problemų priežastis.

Vadovaukitės paprastomis mitybos taisyklėmis: valgykite 5-6 kartus per dieną, būtinai papusryčiaukite, iki valgymo likus pusvalandžiui – išgerkite vandens ar arbatos, tą pačią procedūrą pakartokite ir po valgio.

Taip pat į savo mitybos racioną įtraukite daugiau žuvies ir jūros produktų. Nuodėmė būtų atsisakyti ir seniai pripažintų afrodiziakų: moliuskų, austrių. Visuose jūros produktuose gausu lengvai įsisavinamų mineralinių druskų, kurios neatsiejamos lytinių hormonų dalis.

Gera mityba – geras seksas. Susitarėte su draugais iškylauti gamtoje? Gera idėja! Seksologų tvirtinimu, bet koks atokvėpis gamtoje taip pat pakelia libido. Pasiimkite su savimi stambių grūdų duonos, kurioje gausu cinko, padedančio sumažinti organizme hormono prolaktino lygį. Таip pat daug cinko yra ruduosiuose ryžiuose ir žaliose daržovėse.

Vietoj šašlyko galima pasigaminti šviežią eršketą. Tai – neįprasta ir naudinga. Gurmanai būtinai įvertins jo skonį. Nusimato romantiškas vakaras su mylimu žmogumi? Seksualine energija pakraus daržovių salotos, pagardintos prieskoniais. Nepamirškite ir medaus, kuriame yra boro, stimuliuojančio didesnį testosterono lygį organizme. Jis, žinia, stimuliuoja seksualinį susijaudinimą ir orgazmą. 15 „karštų“ virtuvės taisyklių

1. Ruoškite valgius ant garų arba orkaitėje, bet nekepkite keptuvėje.

2. Reguliariai valgykite jūros produktus: juose daug cinko, stimuliuojančio seksualumą.

3. Įtraukite į savo mitybos racioną produktus, turinčius vitamino Е: pomidorus, saulėgrąžų sėklas, augalinius aliejus, morkas, bananus, riešutus.

4. Apribokite kiaušinių ir sūrių vartojimą.

5. Kuo mažiau gerkite kavos ir labai stiprios arbatos.

6. Nepiktnaudžiaukite alkoholiu.

7. Baltąjį cukrų pakeiskite medumi.

8. Valgykite kuo daugiau šviežių daržovių ir vaisių.

9. Pasistenkite vartoti mažiau druskos. Teikite pirmenybę jūros druskai. Pagal savo skonį ir naudingumą ji atstoja kai kuriuos žalumynus, prieskonius ar net citrinų sultis.

10. Kuo mažiau riebalų bus jūsų mitybos racione, tuo geresnis bus seksualinis gyvenimas. 

11. Norėdami išvengti sunkumo skrandyje, neužgerkite valgant.

12. Atsisakykite rafinuotų produktų.

13. Venkite konservuotų produktų, pagamintų tiek namuose, tiek fabrikuose.

14. Pusryčiuose turi būti gausu baltymų. Idealus variantas – stambių grūdų košės su uogomis ar vaisiais.

15. Valgykite nedidelėmis porcijomis 6-8 kartus per dieną.

Parengė Sniegė Pilypienė

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.