Rusija baigia naujo naikintuvo bandymus. Paaiškėjo privalumai ir vienas didelis trūkumas

Rusija netrukus baigs bandyti naujuosius daugiatikslius naikintuvus „MiG-35”.

 Rusija netrukus baigs bandyti naujuosius daugiatikslius naikintuvus „MiG-35”.<br> AFP / Scanpix nuotr.
 Rusija netrukus baigs bandyti naujuosius daugiatikslius naikintuvus „MiG-35”.<br> AFP / Scanpix nuotr.
 Teigiama, kad varomas dviejų bedūmių variklių „Klimov-33MKB“, „MiG-35” galės išvystyti 2400 km/h (beveik Mach-2) greitį.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 Teigiama, kad varomas dviejų bedūmių variklių „Klimov-33MKB“, „MiG-35” galės išvystyti 2400 km/h (beveik Mach-2) greitį.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 RD33 varikliai paverčia naukintuvą reaktyviniu ir panašiai kaip „MiG-29” atveju, vienu manevringiausių naikintuvų pasaulyje.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 RD33 varikliai paverčia naukintuvą reaktyviniu ir panašiai kaip „MiG-29” atveju, vienu manevringiausių naikintuvų pasaulyje.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 „MiG-35” gali būti apginkluotas „Kh-31” priešlaivinėmis ir priešradarinėmis raketomis, o taip pat įvairių rūšių „KAB-500“ bombomis.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 „MiG-35” gali būti apginkluotas „Kh-31” priešlaivinėmis ir priešradarinėmis raketomis, o taip pat įvairių rūšių „KAB-500“ bombomis.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 Naujasis naikintuvas neturi aktyvių elektroninių fazinių radarų, leidžiančių sekti kelis taikinius vienu metu.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 Naujasis naikintuvas neturi aktyvių elektroninių fazinių radarų, leidžiančių sekti kelis taikinius vienu metu.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 Rusija netrukus baigs bandyti naujuosius daugiatikslius naikintuvus „MiG-35”.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 Rusija netrukus baigs bandyti naujuosius daugiatikslius naikintuvus „MiG-35”.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 Rusija netrukus baigs bandyti naujuosius daugiatikslius naikintuvus „MiG-35”.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
 Rusija netrukus baigs bandyti naujuosius daugiatikslius naikintuvus „MiG-35”.<br> Sputnik / Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Dec 6, 2018, 12:57 PM, atnaujinta Dec 6, 2018, 1:05 PM

“Atsižvelgiant į tai, kad atliekame galutinius bandymus, tikimės, kad 2019 m. baigsime visą testų kompleksą“, – praėjusią savaitę sakė Rusijos Aviacijos korporacijos „MiG“ generalinis direktorius Ilja Tarasenko.

Pasak jo, netrukus po to Rusijos Gynybos ministerijai bus perduoti 6 naujieji naikintuvai.

Rusija turi daug vilčių, kad naujiejai „MiG“ taps sėkmingu eksportu, ir reklamuoja lėktuvus kaip 4++ kartos naikintuvus. „Tai bus esminis „MiG 29KR” atnaujinimas”, 2017 m. sakė šaltinis iš Rusijos gynybos industrijos. Ir štai kas žinoma apie naująjį naikintuvą.

1. Galutinė „MiG-35” versija buvo pristatyta parodoje “Aero India 2007” ir buvo apibūdinta kaip kelių skirtingų „MiG-29“ variantų atnaujinimas.

2. Teigiama, kad varomas dviejų bedūmių variklių „Klimov-33MKB“, „MiG-35” galės išvystyti 2400 km/h (beveik Mach-2) greitį, o pakilti galės iki 17,5 km.

3. RD33 varikliai paverčia naukintuvą reaktyviniu ir panašiai kaip „MiG-29” atveju, vienu manevringiausių naikintuvų pasaulyje. Šie varikliai taip pat apsunkina vizualinį naikintuvo sekimą, ir paverčia naikintuvą tinkamą oro dvikovoms.

4. “MiG-35” gali būti apginkluotas „Kh-31” priešlaivinėmis ir priešradarinėmis raketomis, o taip pat įvairių rūšių „KAB-500“ bombomis. Lėktuvas taip pat apginkluotas 30 mm kulkosvaidžiu.

5. Bet naujasis naikintuvas neturi aktyvių elektroninių fazinių radarų, leidžiančių sekti kelis taikinius vienu metu ir tuo pačiu išlikti pakankamai sunkiai pastebimu.

“AESA radarai šiuo metu yra kuriami, ir juos bus galima įrengti „MiG-35”, – sako vyresnysis karybos analitikas Simas Tackas. – Tikėtina, kad ateityje Rusija imsis rimtų atnaujinimų, jei tik galės skirti tam biudžetą. Nes fazinio radaro nebuvimas yra rimtas trūkumas, kai kalbame apie veikimo efektyvumą“.

6. AESA radaro nebuvimas gali tapti rimtu trikdžiu „MiG-35” eksportui – kam didele dalimi naikintuvas ir buvo kurtas.

7. Kol kas vienintelė šalis, kuri pateikė užsakymą naujiesiems „MiG-35”, yra Egiptas.

“MiG-35” yra daugmaž paskutinė Mikojano biuro (anksčiau korporacija vadinosi „Mikojano ir Gurevičiaus dizaino biuru“, red. past.) viltis prieš smarkiai lyderiaujančią „Suchoj“ (kompaniją, gaminančią „Su“ lėktuvus, red. past.)“, – dar 2017 m. sakė JAV žurnalo „The National Interest“ autorius Davidas Majumdaras.

Parengta pagal „Business Insider“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.