Piktinasi dėl SEB banko: įdėjo pinigus į sąskaitą, bet joje pinigų neatsirado

Į lrytas.lt portalą kreipėsi skaitytoja Laura, susidūrusi su SEB banko trukdžiais. Moteris piktinosi, kad vos bankomate įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado, be to, bankas nesistengė klientų įspėti, jog bankomate įneštos lėšos į sąskaitas dėl sutrikimų bus įskaitytos vėliau. 

Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>Lrytas.lt nuotr.
Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>Lrytas.lt nuotr.
Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>kiti
Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>kiti
Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>M.Patašiaus nuotr.
Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>M.Patašiaus nuotr.
Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Moteris piktinosi, kad vos įnešusi į savo banko sąskaitą pinigų jų sąskaitoje nerado.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Mar 9, 2020, 3:48 PM

„Penktadienį nuėjau Karaliaus Mindaugo prospekte Kaune į SEB banko filialą ir įsinešiau į savo banko sąskaitą pinigų. Dažnai taip darau, bet šįkart išėjusi iš banko pagalvojau, kad kažkaip ilgai neateina į telefoną pranešimas, kad pinigai jau sąskaitoje“, – pasakojo su portalu lrytas.lt susisiekusi Laura.

Įėjusi į savo sąskaitą moteris pamatė, kad joje pinigų nėra. „O įsinešiau ne šiaip sau, man reikėjo skubiai padaryti pavedimą – man reikėjo tų pinigų dabar pat“, – tikino ji.

Kadangi moteris dar buvo netoli banko, nusprendė grįžti atgal ir nueiti į banko informacijos skyrių. „Papasakojau ten sėdėjusiai banko darbuotojai situaciją, o ji visai nenustebusi sako, kad čia yra toks sutrikimas, tad teks pinigų palaukti. Man užkliuvo tai, kad ji visai nenustebo, mat aš tokia buvau ne pirma tądien“, – stebėjosi Laura.

„Sakau jai: tai ką man dabar daryti, man tų pinigų reikia dabar? O ji man: laukite. Klausiau, kiek reikia laukti, o ji atsakė: gal valandą, gal dvi, gal rytoj... O jeigu jums kažkas nepatinka, prisijunkite prie elektroninės bankininkystės, rašykit pretenziją – pirmadienį išnagrinėsime. Bet gal kažkam gyvybiškai svarbūs tie pinigai dabar!“ – neslėpė pasipiktinimo moteris.

Anot Lauros, banko darbuotojos ji paklausė, kodėl ant bankomato jie nepakabiną informacinių lapelių, kurie žmones įspėtų apie galimus nesklandumus. Darbuotoja atsakiusi, kad jie tokios teisės neturi.

„Aš galvoju, gal tada kažkas kitas turi parašyti tokią informaciją, kad žmonės pagalvotų, ar verta daryti tokią operaciją. Nes man dabar teks eiti skolintis pinigų iš kitos kortelės, kad galėčiau padaryti tą pavedimą. Laimei, kad turiu tokią galimybę, o ką daryti tiems, kurie neturi?“ – retoriškai klausė moteris.

„Labai blogai, kad dabar savaitgaliui lieku be pinigų. Klausiu tos banko darbuotojos: o tai aš negaliu išsiimt tų pinigų? Ji man sako: negalite, nes jie dabar kažkur sistemoje. Įnešiau savaitgaliui pinigų, bet jų neturiu. O rytoj važiuoju į užsienį, tad teks skolintis...“, – nerimavo Laura.

SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė portalui lrytas.lt komentavo, kad praėjusį penktadienį dėl techninių priežasčių buvo fiksuotas trumpalaikis sutrikimas, dėl kurio klientams, tuo metu įmokėjusiems grynuosius pinigus į savo sąskaitą bankomate, pinigai į sąskaitą nebuvo iškart įskaityti.

„Sutrikimas buvo nedelsiant pašalintas ir lėšos į sąskaitas įskaitytos tą pačią dieną. Atsiprašome klientų dėl galimų nepatogumų. Tokie sutrikimai banko sistemos pasitaiko labai retai ir bankas visada operatyviai juos šalina“, – sakė atstovė.

Lrytas.lt jau rašė, kad po SEB banko mobiliosios programėlės atnaujinimų dalis klientų susiduria su nepatogumais. Į lrytas.lt redakciją kreipęsis vilnietis teigė, jog naujoje programėlėje jis kurį laiką nerado informacijos apie savo būsto paskolą. Tuo metu kitas klientas po banko atnaujinimo rado sumažėjusį sąskaitos likutį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.