Pasak bravoro generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, augančių pardavimų priežastimi tapo naujų produktų įvedimas į rinką, dalies prekės ženklų atnaujinimas bei nuoseklus visų įmonės darbuotojų darbas.
„Šiuos sėkmingus bravoro rezultatus lėmė pateiktos naujienos – kvietinis alus „Balta pinta“, „Forto“ prekių ženklo atnaujinimas, „Smetoniškos“ giros pakuotės bei dizaino atnaujinimas, kuris padėjo išauginti ir giros rinkos dalį“, – kalbėjo alaus daryklos vadovas.
Jo nuomone gerus rezultatus lėmė ir alaus daryklos rinkodaros veiksmai. „Matome, kad prekių ženklas „Volfas Engelman“ jau rado savo vartotoją ir sutvirtėjo rinkoje. Mes pirmieji Lietuvoje alaus mėgėjams grąžinome tradicinę alaus pintą, kuri yra pusketvirto gurkšnio daugiau negu gėrimo yra pusės litro talpoje. Taip pat manau, kad mūsų sėkmę lėmė ir vertybės, kuriomis vadovaujamės – džentelmeniškumas ir pagarba savo klientams. O tai, jog mūsų rinkos dalis didėjo, rodo, kad Lietuvoje auga ir džentelmenų kiekis“, – šypsojosi M.Horbačauskas.
Pernai alaus darykla investavo į gamybos efektyvumo didinimą įsigydama naujos įrangos. Nuo šių metų įmonėje jau pradėta diegti „Lean“ sistema. Tikimasi, kad ją įdiegus efektyvumas dar išaugs. Kitąmet planuojama pradėti naujų sandėlių statybą šalia bravoro esančioje teritorijoje, kuri istoriškai susieta su šia alaus darykla.
Šiemet aludariai rinkai žada pasiūlyti apie 20 naujų gaminių, tarp kurių ir nauja alaus rūšis – tamsus kvietinis alus.