„Volfas Engelman“ daugiau rinkos išplėšė nauji produktai

Bravoras „Volfas Engelman“ per praėjusius metus alaus rinkos dalį kilstelėjo nuo 16,5 iki 20 procentų. Alaus daryklos pardavimo pajamos per metus išaugo 12,4 proc. – iki 38,4 mln. eurų, o veiklos pelnas 2014 m. didėjo 86,5 proc. ir siekė 2,4 mln. eurų. Pernai „Volfas Engelman“ pardavė 81,1 mln. litrų bravore gaminamų įvairių gėrimų. Tai – 16,5 proc. daugiau nei 2013 m.

Bravoro generalinis direktorius M.Horbačauskas.<br>„Volfas Engelman“ nuotr.
Bravoro generalinis direktorius M.Horbačauskas.<br>„Volfas Engelman“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 27, 2015, 10:54 AM, atnaujinta Jan 12, 2018, 3:34 AM

Pasak bravoro generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, augančių pardavimų priežastimi tapo naujų produktų įvedimas į rinką, dalies prekės ženklų atnaujinimas bei nuoseklus visų įmonės darbuotojų darbas.

„Šiuos sėkmingus bravoro rezultatus lėmė pateiktos naujienos – kvietinis alus „Balta pinta“, „Forto“ prekių ženklo atnaujinimas, „Smetoniškos“ giros pakuotės bei dizaino atnaujinimas, kuris padėjo išauginti ir giros rinkos dalį“, – kalbėjo alaus daryklos vadovas.

Jo nuomone gerus rezultatus lėmė ir alaus daryklos rinkodaros veiksmai. „Matome, kad prekių ženklas „Volfas Engelman“ jau rado savo vartotoją ir sutvirtėjo rinkoje. Mes pirmieji Lietuvoje alaus mėgėjams grąžinome tradicinę alaus pintą, kuri yra pusketvirto gurkšnio daugiau negu gėrimo yra pusės litro talpoje. Taip pat manau, kad mūsų sėkmę lėmė ir vertybės, kuriomis vadovaujamės – džentelmeniškumas ir pagarba savo klientams. O tai, jog mūsų rinkos dalis didėjo, rodo, kad Lietuvoje auga ir džentelmenų kiekis“, – šypsojosi M.Horbačauskas.

Pernai alaus darykla investavo į gamybos efektyvumo didinimą įsigydama naujos įrangos. Nuo šių metų įmonėje jau pradėta diegti „Lean“ sistema. Tikimasi, kad ją įdiegus efektyvumas dar išaugs. Kitąmet planuojama pradėti naujų sandėlių statybą šalia bravoro esančioje teritorijoje, kuri istoriškai susieta su šia alaus darykla.

Šiemet aludariai rinkai žada pasiūlyti apie 20 naujų gaminių, tarp kurių ir nauja alaus rūšis – tamsus kvietinis alus.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kas yra vatnikai ir kiek jų?