Reklamos ribojimai nesustabdė: „Volfas Engelman“ pelnas augo

Bendrovės „Volfas Engelman“ finansiniai rezultatai, lyginant pirmąjį šių ir praėjusių metų pusmetį, buvo geriausi per visą įmonės veiklos laikotarpį nepaisant nuo 2018-ųjų pradžios įsigaliojusių alkoholio reklamos ribojimų. Suomijos grupei „Olvi“ priklausančios bendrovės veiklos pelnas augo 11,9 proc., (nuo 1,7 mln. iki 1,9 mln. eurų), pardavimai – 7,8 proc. (nuo 42,9 mln. iki 46,3 mln. litrų gėrimų), apyvarta – 5,6 proc. (nuo 19,5 mln. Iki 20,6 mln. eurų).

„Volfas Engelman“  pelnas augo beveik 12 proc.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Volfas Engelman“  pelnas augo beveik 12 proc.<br>M.Patašiaus nuotr.
 „Gyvenimo tempas ir būdas kinta, ir tai nebūtinai vien tik reklamos ribojimų pasekmė. Šiuos pokyčius mes, kaip gamintojas, pajaučiame per tam tikrų produktų pardavimų augimą. Pavyzdžiui, dvigubai daugiau šį pusmetį pardavėme „Radler“ – alaus ir sulčių – kokteilių. Be to, akivaizdžiai suaktyvėjo ir energinių gėrimų kategorija: reikšmingai šoktelėjo energinio gėrimo „Dynamit“ pardavimai, kuriems, galimai padėjo ir rinkai pasiūlyta didesnės talpos pakuotė”, – pastebi M. Horbačauskas.
 „Gyvenimo tempas ir būdas kinta, ir tai nebūtinai vien tik reklamos ribojimų pasekmė. Šiuos pokyčius mes, kaip gamintojas, pajaučiame per tam tikrų produktų pardavimų augimą. Pavyzdžiui, dvigubai daugiau šį pusmetį pardavėme „Radler“ – alaus ir sulčių – kokteilių. Be to, akivaizdžiai suaktyvėjo ir energinių gėrimų kategorija: reikšmingai šoktelėjo energinio gėrimo „Dynamit“ pardavimai, kuriems, galimai padėjo ir rinkai pasiūlyta didesnės talpos pakuotė”, – pastebi M. Horbačauskas.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Aug 20, 2018, 3:50 PM

„Alkoholio reklamos ribojimai paskatino tam tikrus pokyčius rinkoje, ir mes jau galime prognozuoti, kuria linkme ji gali persiformuoti artimiausiu metu. Pirmiausia, pastebime, kad auga nealkoholinio alaus pardavimai. Be abejonės, nealkoholinio alaus reklama tam turėjo įtaką, ir, nors šios kategorijos produktai sudaro nedidelę įmonės pardavimų dalį, bendra augimo tendencija formuojasi visų rinkos žaidėjų komunikacijos pagalba. Antra, šiemet gali reikšmingai persiskirstyti alaus gamintojų užimamos rinkos dalys: be reklamos visi žaidėjai tapo tarsi „nuogi“, t.y. būtent tokiomis rinkos sąlygomis rezultatus lengviausia priskirti ilgalaikei prekinio ženklo strategijai ir, žinoma, gebėjimui nujausti ribojimų bei kintančio gyvenimo būdo sąlygotus gėrimų vartojimo kultūros pokyčius”, – sakė Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius. 

Įmonės vadovo teigimu, šiemet itin pasiteisino nealkoholinių gėrimų asortimento plėtra. Vien per pirmąjį šių metų pusmetį rinkai pristatytos keturios naujienos, kurios įmonės gaminamų nealkoholinių gėrimų pardavimus padidino net 4 kartus: tradicinis vokiškas alaus limonadas „Fassbrause“, smetoniška „Galiūnų“ gira su Žydrūno Savicko atvaizdu, nealkoholinis „Kriek“ ir, žinoma, nealkoholinis šviesusis „Volfas Engelman“ alus

„Gyvenimo tempas ir būdas kinta, ir tai nebūtinai vien tik reklamos ribojimų pasekmė. Šiuos pokyčius mes, kaip gamintojas, pajaučiame per tam tikrų produktų pardavimų augimą. Pavyzdžiui, dvigubai daugiau šį pusmetį pardavėme „Radler“ – alaus ir sulčių – kokteilių. Be to, akivaizdžiai suaktyvėjo ir energinių gėrimų kategorija: reikšmingai šoktelėjo energinio gėrimo „Dynamit“ pardavimai, kuriems, galimai padėjo ir rinkai pasiūlyta didesnės talpos pakuotė”, – pastebi M. Horbačauskas.

Neatmetama, kad prie „Volfas Engelman“ rezultatų pirmąjį šių metų pusmetį prisidėjo pardavimams palankūs orai – anksčiau nei pernai prasidėjęs pavasaris gerokai paankstino ir pardavimų sezoną. Remiantis grupės „Olvi“ pateiktomis įžvalgomis, antrąjį metų pusmetį šis veiksnys išliks palankus.

Svarbiu indėliu tapo ir dvigubai lyginamuoju laikotarpiu išaugęs eksportas, kuris reikšmingai padidintas Rusijoje – stambiausioje įmonės užsienio pardavimų šalyje – dėl čia vykusio FIFA Pasaulio futbolo čempionato. 

„Olvi“ pusmečio ataskaitoje nurodoma, kad antrąjį metų ketvirtį „Volfas Engelman“ gavo 9 proc. daugiau pajamų, 5,3 proc. daugiau veiklos pelno, pardavė 10,3 proc. daugiau litrų gėrimų.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.