Teksto dydis:
2018-12-12 19:34
LTU

33 M

Tai va, dabar visi gerai pagalvokit, dėl ko runkeliai sukilo, kai valdžia sugalvojo VISUS šunis čipuot. Rėkė, kad brangu, bet kai pralakt, tai visada pigu. Vienu žodžiu, runkelynas.

0
2018-12-10 02:01
ESP

32 To november

Yra UK ir tokiu ir dar baisesniu dalyku.Kaip žmones degina benamius šunis laužuose ir pan.Pilna ir neprižiūrėtų gyvūnų tik mažiau išgirstame ,nes jie daug neviešina.Yra spec.puslapiai internete apie beglobius gyvunus ir kaip jiems padeti.Tiesiog turbut pastebėjote ,kad beveik visad Lietuvoje po parašytu straipsniu yra prašoma parama gyvūnui.UK dėl to neviešinama tiek,nes ta parama visad yra.Kas individualiai padeda ir pati valstybe skiria daug daugiau pinigu gyvūnų prieglaudoms.Lietuvoje skurdas ir tiek.

1
2018-12-09 20:22
LTU

31 Esminis klausimas

Ką veikia policija ir vmvt? Ar buvo pradėtas tyrimas dėl žiauraus elgesio? Gal reikia veržtis ir nakvot vmvt, nes mokytojam kaip suprantu dar kailis nesilupa?

0
2018-12-08 08:27
LTU

30 .

pašalpos Širvintų rajone pašalpinians yra išdalijamos dižiausios lietuvoje. Dirbkit toliau, mokesčių mokėtojai, pašalpiniams reikia jūsų mokečių

1
2018-12-08 06:39
CAN

29 vilma

as nesuprantu kodel tu slykstyniu nenufotkina ir neideda i laikrasti,kad visi matytu,nejau neatsiras kas is vietiniu normaliu zmoniu juos pamokys,o kur ziuri policija,kaimynai,zmones nebukit abejingi

0
2018-12-08 06:33
CAN

28 vilma

o kur ziurejo zmones,kaimynai,nejaugi jau visai prarade sazine,gerit visi ses prie Kuciu stalo ir vaidins gerus ir sventus,o sazine juk murzinair slyksti,jei tu praeini pro toki nuskriausta gyvuneli,siaubas,kas darosi su zmonemis,ogyvuliukas dziaugiasi ir vizgina uodegyte pamates zmogu,JIS DAR NENUGYVULEJO IKI ZMOGAUS

0
2018-12-07 11:25
LTU

27 pastaba

butina pareikalaut atsakomybes is seimininku. duot bauda ir dar isieskot lesas uz kalytes gydyma!

0
2018-12-07 01:30
GBR

26 November

Kiek daug straipsniu, video apie vargsius gyvunelius Lietuvoje. Kokio reikia buti ziaurumo ir psichikos sutrikusiems zmonems kad taip elgtis su nekaltais, kurie negali apsiginti, bei pasiskusti!? Kam tada imat jei ju nekenciat ar nemokat gerai elgtis??? Sirdis verkia kad karta kai atsiranda tokie vaizdai.... ir isvis toks vaidzas is uzsienio ziurint akimis, kad Lietuvoje like degradai, psichilos sutrike asmenys..... o bausmes tokios juokingos.... va gyvenu UK ir tokiu daliku beveik negirdziu nei is laikrasciu, Tv ir pan. truputi susimastykit!!!!

0
2018-12-06 22:59
LTU

25 O tai urodai

Liks nenubausti??? Taigi jiems teismas turi skirti piniginė bauda ir apmokėti gydymą!

0
2018-12-06 21:31
LTU

24 Noriu zinoti

I kokias organizacijas- kurios nesureagavo- buvo pries tai kreiptasi?

0
2018-12-06 20:56
LTU

23 čia ne būdoj esmė

matosi,kad šuo serga toli pažengusiu "suskiu",tuo pačiu dėl kurių buvo iššaudyti Žvėrinčiaus vilkai,kur buvo ir veterinorius,ir pinigų jiems gydyti.Pas kaimo skurdžius nėra nei to,nei ano.Pamenu,sovietiniais,paprastais laikais,kai vetvaistinėje galėjai gauti visokių pigių vaistų,įskaitant antibiotikus,o vaistininkai nemokamai nuo dūšios konsultuodavo,kaimiečiai daug ką savo gyvuliukams patys išgydydavo.Dabar visa tai uždrausta.Taip,kad galit jūs dabar iki apsišikimo moralus rašinėti,bet gyvenimas yra gyvenimas,žmonių širdys ne šiaip sau akmeniu virsta...

11
2018-12-06 16:52
GBR

22 Stardawg

Deginti tokias atmatas "zmones" kurie uzsilike is kolukio laiku vapse neturi suwokimo kas yra gywunas ir kaip su juo elktis...su mielu nuoru tokiam su beisbolke per galwa uzwaryciau

0
2018-12-06 16:27
LTU

21 Aušra

12am - įpiltii vandens, sukalti kokią būdą - nekainuoja daug pinigų. Bet čia sutirštintas kaimo žmogaus požiūris į šunį, kurio vieta "yra prie būdos". Pas mus kaime šunys būdas normalias turėjo, bet gaudavo bliūdą mažą atliekų rytą ir dar vieną bliūdą vakare. O karštą dieną vandens tikrai nesusiprasdavo atnešti.

2
2018-12-06 15:57
LTU

20 Jeigu,

jie ne LIGONIAI, tai kas JIE?

0
2018-12-06 15:51
LTU

19 A.

Jūs nejuokaukite, kad gal psichinės problemos ir pan., tame miestelyje ir aplinkiniuose kaimuose tai labiau praktika nei išimtis, o pabandyk nors gražiuoju pastabą duot, tai ir į galvą pasiūlys.

0
2018-12-06 14:39
LTU

18 nepatogus

Bjaurybės,išgamos! Na ir priviso išsigimėlių! Kur dingo komentatoriai, kurie lieja purvą,neapykanta ant žmonių,kai publikuojami straipsniai apie gražius.žmogiškai šiltus,draugiškus santykius su gyvūnais? Žmogau, tavo darbai ir poelgiai neliks nepastebėti ir įvertinti! Būk tuo tikras!

1
2018-12-06 13:53
LTU

17 zenka

KODĖL NEPAVIEŠINOTE TUOS IŠSIGIMUSIUS KIRMINUS, KURIE TAIP NUKANKINO VARGŠĄ ŠUNELĮ?????

0
2018-12-06 13:41
LTU

16 baisu net skaityt

kokie ziaurus ir nuzmogeje monstrai, sita ateme, tai gaus kita ir vel kankins, isieskot is tokio uz gyvuno gydyma ir dar bauda uzdet, linkiu tokiam paciam patirt tai, ka patyre gyvunas

0
2018-12-06 13:36
LTU

15 Baisu

Sveiku protu nesuvokiami dalykai. Kuo daugiau rašoma, kad bus baudžiama už žiaurų elgesį su gyvūnais, tuo labiau prastėja situacija. O kiek dar yra nežinomų faktų. Man nesuprantama, kad moteris jau pasirodo kreipėsi pagalbos, bet niekas nesuregavo. Kodėl? Gydymo išlaidas turi padengti šios kalytės šeimininkai (teisingiau budeliai). Irgi viešai reikėtų rodyti jų marmuzes. O dabar kaip gaunasi: "Naminukai" kalytę paėmė, nuveš pas veterinarus, išgydys, pinigus tikrai žmonės paaukos, o tie skriaudėjai švilpaudami vaikštinės. Labai didelis klaustukas, ar gaus baudą. Neužilgo kitą šunelį įsigis ir vėl bus tas pats. Būtų gerai, kad "Naminukai" išsiaiškintų, iš kur tas šunelis ten atsirado. Šioje istorijoje yra daug klaustukų. Po galais, kada bus tikrai baudžiami gyvūnų skriaudėjai.

0
2018-12-06 13:28
LTU

14 Vilma

Graudziausia yra tai, kad vargsas gyvunelis taip nukentejes nuo zmogaus ranku, vistiek tiki zmogumi. Dziaugiasi pamates, viliasi, kad jam pades. Kiek ant sios zemes parazitu, kurie neverti zmogaus vardo. Jeigu taip kankina gyvuna, tai to zmogaus siela visiskai supuvusi. Ir kaip taisykle, zmones, kurie nemyli ir nekencia gyvunu, yra blogi zmones.

0
2018-12-06 13:20
LTU

13 Li

O kodėl nenusiuntus gydymo sąskaitos šuns savininkui? Kad ir per antstolį. Iš pašalpų tegu nuskaičiuoja degradam.

0
2018-12-06 13:10
GBR

12 gali buti psichas

Itariu seiminkas gali tureti psichikos problemu arba neturi pinigu pakankamai veterinarui. Atsimenu pas mus kaime veterinara kviesdavo tik karvems ir kiaulems, o ne sunims, katems ir vistoms, nes net isizeides ko gero butu jeigu visokioms katems ji butu pradeje kvietinet. Siais laikais prasom, kvieks kad ir zvirbliui, svarbu apmoki uz atlikta darba.

1
2018-12-06 12:48
LTU

11 Labai norėčiau

Kad tokių degradu neliktų šioje žemėje, nes jie neverti Žmogaus gyvenimo.Taciau tai sprendžia Dievas .O teisė pareikalauti atsakomybės už žiaurų elgesį su gyvūnu ir sumoketų baudų priklauso Teismui.Taip norėtųsi tikėtis kad jie tai atliks pagal pareigas!prašau skirkite vertą pažeidimo bausmę,bent kokį 1000 EUR. Lietuvoje tik BAUDOS gali žmogų atgrasyti daryti blogus darbus.Paskirkite vienam, kitam, trečiam ir žmonės liausis šitaip elgęsi !Ir visi pamatys kad ir Lietuvoje yra teisingumas!

0
2018-12-06 12:25
LTU

10 klausimas

kodel nera tų ale šeimininkų nuotraukų???pritariu,kad bausti reikia kuo didesnem baudom ir juos viešinti.

0
2018-12-06 12:16
LTU

9 kodėl mes turim aukoti?

Tai teismas turi priteisti iš šeimininkų, ir dar nubausti už kankinimą. Kada pagaliau LT atsakys kaltieji?

0
2018-12-06 12:06
LTU

8 Naminuku saskaita

Tiems, kas nori pagelbėti Barsai: VšĮ Naminukai A/S: LT417300010152012189 (Swedbank) Mokėjimo paskirtis: Barsa, sveik!

0
2018-12-06 11:27
LTU

7 to 3

Pritariu Jums, Mano nuomone, padėtų tokiems skiriamos didelės piniginės baudos už gyvūnų kankinimą ( tuos pinigus panaudojant beglobiams gyvūnams) ir priteisti atlyginti visas tų kankintų gyvūnų gydymo išlaidas ir be teisės auginti bet kokį gyvūną ir viešinti tokius. Žmonėmis tokių pavadinti neišeina, žmonių kalbos jie, matyt, nesupranta,na, bet gavę gerai per kišenę bent bijotų. Ačiū neabejingiems žmonėms, kurie gelbėja gyvūnus nuo išgamų.

0
2018-12-06 11:13
LTU

6 Visiskas

Grandine liko laisva tai dabar seimininka prie jos priristi pusmeciui

0
2018-12-06 11:09
LTU

5 Vienintelis

veiksmas - nufotkinti ir paviešinti jų veidus, jei negalima čia, tai bent tam rajone ant stulpų iškabinti.

0
2018-12-06 11:06
LTU

4 zirzilia

Aš tik vieno nesuprantu - kam tokiems žmonėms reikalingi gyvūnai? Jie jų nemyli, neprižiūri, nešeria. Kam jie juos laiko, jeigu nenori skirti nei pinigų, nei laiko ir dėmesio? Kad kažkas kieme lakstytų ir lotų? Bet tai kokia prasme iš tokio sargo - nusigalavusio ir prikaustyto prie metro ilgio grandinės? Jis gi nuo nieko neapsaugos. Ar gali man kas nors paaiškinti?

0