Teksto dydis:
2021-04-22 10:45
LTU

senjoras

komentare rašo:jeigu jie važiuotų, bet ne skraidytų kaip bepročiai-avarijų nebūtų>.Jaunystėje važinėjauJAVa (tai žinoma ne Honda asSuzuki), bet visi važiuodavo vienuodu greičiu sraute, o dabar atlekia dvigubai- trigubai greičiu ir tu spėk jį pamatyti? Kačerginėje važiuok kiek gali, bet gatvėse tik visai dutrni taip laksto

0
2021-04-22 10:44
LTU

visada

Motociklas visada skris viduriu kelio, nemačiau kad važiuotų tvarkingai, laikantis leistino greičio.

1
2021-04-22 10:28
FRA

To VADOVAS NUSVAIGO

Žinoma tokiu kaip aprasete, labai nemažai, bet kodėl? Vėl tas lietuviškas mentalitetas, Lietuvoje mažai eismo dalyvių, išviso galvoja apie kitą eismo dalyvi, pagrinde visi galvoja tik apie save. Dauguma motociklų vairuotojų irgi to paties mentaliteto jis lekdamas tarp juostų apie kitus gi nepagalvoja, auto vairuotojas irgi apie kitus nrpagalvoja, va ir problema. Aš vairuoju moca Europoje, tai mano pagrindinė transporto priemonė, absoliučiai daugumoje šalių, važiavimas tarp juostų, leidžiamas (arba nebaudžiami pagal nutylėjimą) ypač kamštyje, bet nei vienas mocas nelekia kaip akis isdeges, tuo tarpu auto vairuotojai, savo ruožtu praleidineja, ir pasitraukia jeigu "tunelį tarp eilių" užblokavo, niekas ant nieko nepyksta, visi draugiški, visi viską supranta. Ir tai normalu. Deja Lietuvoje tai neimanoma, nes kaip jau sakiau, nesvarbu kas kokia transporto priemonę vairuoja, niekas apie kitą negalvoja ir kultūros 0. Va tai ir yra pagrindinė problema

3
2021-04-22 10:19
LTU

vadovas nusvaigo

laksto x2 greičiau, ne važiuojamąją juosta, o kažkur betkur. vairuotojai nesuvokia jų kaip eismo dalyvių, nes jie elgiasi ne kaip eismo dalyviai

1
2021-04-22 10:12
LTU

Baikeris

Kad jumi nudaužtų begarsis elektrinis paspirtukas, kuriems moto garsas nepatinka.

7
2021-04-22 10:09
LTU

Rats

Tai čia apie visus motociklininkus ar apie tuos kurie gerai matomi greičio mėgėjai?. Tokių yra ir automobilių vairuotojų tik tas jau nenaujiena.

0
2021-04-22 09:58
FRA

To KADA MILICIJA

O va tai, tai tik policijos bėda, ir jie tikrai nedirba šiuo klausimu. Daugumoje šalių, į tai žiūrima, tikrinama, ir netik garso atžvilgiu tikrina, bet ir ar pakeistas išmetimas yra Europoje sertifikuotas. Aš kaip motociklo vairuotojas (pagrindinė transporto priemonė) ir gi už tai. Man net ašara nurieda, pamačius kita moca, kuriam genijus pakeitė išmetimą (dažnai į kinietiška kokio acropovic kopija), ir mocad šaudo (detonuoja), nes genijui užteko smegenų tik išmetimą prisukti, bet sureguliuoti kuro mišinį deja jau nebe. Gaila žudomu motociklų

0
2021-04-22 09:57
USA

bmw user

sakykite, apie koki posukio signala cia eina kalba? kur jis cia randasi? pas mane lyg nera tokio

2
2021-04-22 09:53
USA

bet nors

apsi..yzk is juoko: Dauguma motociklininkų gatvėse tikrai vengia nesaugaus greičio ir kitokių neapgalvotų veiksmų, technikos galimybes jie išbando trasoje

3
2021-04-22 09:52
LTU

Kada milicija

imsis situ kriokianciu maciklietu su isardytom dusliarkem ir kodel tai toleruoja sitie mocu klubai???? Ce kas, kazkoks herojizmas, varineti kriokianciu mocu????

3
2021-04-22 09:45
FRA

To AHA

Ne kursuose esmė:) o mentalitete. Lietuvių mentalitetas (kaip ir daugumos postsovietiku, o ten ir didžiausios problemos eisme) ir visiškai nesvarbu kokia transporto priemonę jis vairuoja. Europos didmiesčiuose, eisme dalyvauja ir daug dviračiu ir mopedų ir motociklų, vilkikų ir dar "baisus" tramvajai važinėja, bet niekam problemų dėl to nekyla, deja Lietuvoje problemos kyla dėl visko. Kol nepasikeis mentalitetas tol, galima daryti ką nori, niekas nepasikeis

1
2021-04-22 09:42
LTU

kada

čioperistus baus už netvarkingus duslintuvus

5
2021-04-22 09:40
LTU

Moto

Užtenka perskaityti kelis komentarus ir supranti jog eismo dalyviai nevisi nevisada sveiko proto. Turint tai omenyje padeda išgyventi, kita vertus ir transporto priemones gamina kurios išvysto greitį virš 300 šimtų, kaip sakoma liaudžiai reikia duonos ir žaidimų - toks gyvenimas.

0
2021-04-22 09:37
NOR

Aha

Lietuvoje labai trūksta saugaus motociklų vairavimo kursų, tiesiog katastrofa. Aš jau 30 metų kaip vairuoju vieną ir užsienyje tokių kursų apstu. Kačerginės žiede palakstyti tai ne kursai ir neturi nieko bendro su sauga, galbūt labiau pasitiki motociklu ir tiek, bet gatvė ir trasa kaip žemė ir mėnulis. Užsienyje yra basic kursai kuriuos lankai savaitę tada gauni teises, po to advanced kursai ir ju kokią 10 lygiu, viskas nuo padangu sukibimo iki psicholigijos. Norvegijoje motociklininkų labai daug bet avarijos retenybė, paradoksas.

2
2021-04-22 09:33
LTU

Kalt nuo

vaizdo situos duragonus pirdu vadeliuotojus.......

4
2021-04-22 09:27
LTU

Didesnis pavojus

ne triukšmą keliantys mocai, o begarsiai paspirdukai.

0
2021-04-22 09:24
LTU

Maciklietnykai turi

daryti taip,kaip dare "ablius" su kilkum, tada keliuose neliks maciklietu ir bus ramu

2
2021-04-22 09:24
LTU

patinka

išsitaškiusios motociklisto žarnos

6
2021-04-22 09:22
LTU

kmm

vakar stebejau blokbusterio dizaino auto blond vairuotoja- viena ranka laiko vaira!, kita smartfona. ir tokios aiskina, kaip reikia saugiai dalyvauti eisme.

0
2021-04-22 09:20
LTU

Kada sita

prakeikta Lietuvos milicija imsis rimtai dirbti,kada sutvarkys situos triuksma keliancius maciklietnykus????

11
2021-04-22 09:16
LTU

Test >TO X

Iš kur tokia statistika? Pats sugalvojai? Vien dėl greičio faktoriaus įvyko daugiau nei pusė rimtesnių motociklininkų avarijų. Važinėtumėt kaip normalūs, juostos viduriu, protingu greičiu, rodydami posūkius - nebūtų jokių bėdų. Dabar norit kad jus matytų ir saugotų, bet patys elgiatės kaip savižudžiai... Tai nėra ko piktintis...

4
2021-04-22 09:16
LTU

Milda

Ar tikrai "Didžiausia problema, kad automobilių vairuotojai pavasarį užmiršta dažniau pažiūrėti į galinio vaizdo veidrodėlį, nes motociklas yra mažesnė transporto priemonė ir blogiau matoma eisme"??? Beda tame kad ju nesimato pro galini veidrodeli, nes jie vaziuoja sone, ant juostu, nardo tarp masinu, ir visur kitur, tik ne juostoj kaip normalus eismo dalyviai!

8
2021-04-22 09:08
LTU

To X

Statistika. Pernai įvyko 220 autoįvykių, į kuriuos pateko motociklininkai. Iš jų -10 dėl motociklininkų kaltės... Gal pasidaryk išvadadas, kas yra bepročiai...Motociklininkai paprastai yra ir automobilių varuotojai, ir yra daug kultūringesni ir profesionalesni už daugelį pacūkų, senukų, blondinyčių, erelių automobilių ir kledarų vairuotojų, kurie tik išmokę kaip papūgos varyt ant motociklininkų. Patys išmokit vairuot ir nesijauskit, kad vieni esat kelyje. Gero kelio ir savitarpio supratimo! Saugokim vieni kitus!

18
2021-04-22 09:07
LTU

Geras straipsnis

Šiais laikais yra daug informacijos, norint galima išmokti saugiai ir patikimai vairuoti, įvairias transporto priemones. Geros užuominos ir geros dienos šoferiams.

3
2021-04-22 09:05
LTU

jie vaziuoti

nemoka,,, problema, kad mocininkai vaziuoja akloje zonoje uz auto, akla zona isgalo auto galiniu lempu, toje vietoje mocas nematomas, o poto jie lenkia, o aoto daro posuki, IR VSIO,, kas kaltas TURETU BUTI MOCAS

3
2021-04-22 09:03
LTU

vairuotojas

pats sako - kad motociklistai nepažeidinėja KET, bet vairuotojai turi atidžiau žiūrėti į galini veidrodėli. vyrukas nejaučia kad biški nusišneka. jeigu aš su mašina važiuoju +10 km/h. dar turiu dairytis atgal kad koks kamikadzė neišsitaškitu ? kodėl su motoroleriais ir dvirašiais neišsitaško tiek kiek su mocais ? todėl kad elementariai neviršijamas greitis.

6
2021-04-22 09:01
LTU

AAA

Kada galu gale bus sutvarkyti triukšmą keliantys klynabirbininkai?

8
2021-04-22 08:59
LTU

v

Motociklininkas turi važinėti taip, tartum būtų nematomas. Tuomet pavyks išvengti daugumos nelaimių.

2
2021-04-22 08:58
LTU

Bronius

Tralistas padarė didesnį damage mocui, nei per avariją.

1
2021-04-22 08:31
LTU

x

Jei motociklininkai važiuotu tai nelaimių nebūtu ,bet jie skraido kaip bepročiai.

3