Lietuvoje žmonės nėra linkę keisti banko, o pastarieji esą tuo naudojasi ir didina paslaugų įkainius.

Nesuvokiama, kaip su gyventojais elgiasi bankai Lietuvoje: tiek už paslaugas nemoka net amerikiečiai Skrieja kritika Lietuvos bankui

Kai kurie Lietuvoje veikiančių komercinių bankų klientai neseniai sužinojo, jog už tam tikras paslaugas bankams teks atriekti ir dvigubai didesnes sumas nei ligšiol. Pateisinti tokius pokyčius ryžtasi ne visi. Esą paslaugų įkainiai išsiskiria ir užsienio šalių kontekste, o klientams su tuo belieka tik susitaikyti, nes keisti banką – itin nepatogu. Prieš kelias savaites SEB bankui pritaikius padidėjusius grynųjų pinigų išėmimo paslaugos, o taip pat ir kitų operacijų įkainius, panašiais planais pasidalijo ir „Luminor“ bankas – šio banko klientų pokyčiai lauks jau nuo liepos 1 dienos. Dar vienas didžiąją rinkos dalį užimantis „Swedbank“ patvirtintų planų keisti įkainių neturi. Vis tik kitų bankų elgsena pasipiktinimą kelia ne tik gyventojams, bet ir verslo atstovams. Kritikos strėlės čia skrieja ir Lietuvos bankui (LB). Bankai naudojasi šia situacija Pastebima, kad pasipiktinimą kelia ne tik kylantys bankų paslaugų įkainiai, bet ir pats paslaugų prieinamumas. O atsižvelgiant į tai, kad jau ne vienerius metus auga ir bankų pelnai, anot Vilniaus universiteto profesoriaus, ekonomisto Romo Lazutkos, peršasi viena išvada. „Matome, kad bankų pelnai yra dideli ne tik dėl pastaruosius dvejus metus vykdytos Europos Centrinio Banko politikos – ir iki tol jie buvo dideli, o paslaugos vis tiek branginamos.

NEPRALEISK
Daugiau

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.