Teksto dydis:
2019-08-27 08:52
LTU

55

cia kaip su opeliais - privalumus izvelgia tik sviezi ju vairuotojai.

0
2019-08-27 03:33
IRL

dan

man asmeniskai tai nah tie automatai :)

1
2019-08-27 01:55
LTU

Siaip

Cia ziuriu gincijates kuri daugiau ryja automatas ar rankinis? Pats turiu nauja masina automata, o pazystamas tokia pat tik rankinis. Jis sako niekaip nepavyksta itilpti i 6 l benzino nors ir kaip stengiasi. As kai toliau vaziuoju visados kompiuteris rodo maziau 6 l/100 km. Tiesa pas mane yra start- stop, bet tai tik mieste taupo degalus.

0
2019-08-26 14:38
LTU

to Niekada

1. Išmok naudotis automatu ir nebūsi keleiviu. 2. Automatas ima mažiau kuro (jei ne 20 metų senumo auto) 3. Gali ir su automatu tai padaryti (manau, kad ir mechaninei tai nesveika) 4. Na čia jau kokio senumo auto perki 5. čia apie ką? 6. Automatu stabdosi kuo puikiausiai 7. Čia jau reikia mokintis važiuoti, ne griačio dėžes pasirinkimo klausimas 8. Temti gali , būti tempiamas nelabai 9. Čia tai išvis nesupratau, kuo čia skiriasi važiavimas slidžiu keliu ar automatu ar mechanine vistiek slidu 10. Tai iš visų punktų ir reikėjo šitą rašyti, nes iš devynių punktų galėčiau sutikti su vienu. Mano patirtis 20 metų su mechanine ir 7 su automatu.

0
2019-08-26 14:29
LTU

ccc

Jei senas triperis tai aišku, kad mechaninės remontas brangesnės. Jei perki naują tai jau reikia būti sportininku arba atsilupėliu, kad pirktum mechaninę. Pats iš savo patirties galiu pasakyti, kad visada rinkausi mechaninę, kol gyvenimas neprivertė nusipirkti naujo BMW su automatu, dabar net nesvarstau mechaninės. Dauguma surašytų dalykų yra mitai: 1. Automatas tikrai neima daugiau degalų, juk 8 pavaros, kurios jungiasi tada kada reikia, ne per anksti ir ne per vėlai. 2 Su įklimpimu irgi mitas , nėra mechaninė joks privalumas, beveiki 90 proc. vairuojančių mechaninę nesugebėtų išlipti iš purvyno. Automatą irgi galima išsiūbuoti, taigi važinėjimas po purvynus yra daugiau patirties klausimas. 3 Beveik visi automatai turi rankinio režimo galimybę, bet čia vėl patirties klausimas ar moki naudotis. O jei trumpai 99 proc. vairuotojų niekada neišnaudos mechaninės privalumų prieš automatą, todėl geriau rinktis automatą. Vienoj apžvalgoje mačiau, kad tik 3 proc. vakrų europos BMW vairuotojų yra paspaudę SPORT mygtuką, tai apie kokias čia mechanines svaigstat.

1
2019-08-26 11:36
LTU

niekada

nedomina automatai, nes: 1. nenoriu būti keleiviu už vairo. 2. nenoriu mokėt daugiau už kurą 3. noriu 3 bėgiu įminti 6000 aps. 4. nenoriu net pagalvoti apie remonto kainas. 5. netenkima aptarnavimo reikalavimai 6. noriu stabdyti varikliu 7. nenoriu net pagalvoti apie rezultatus kur įklimpus arba blogame kelyje 8. noriu turėti galimybe kažką tempti arba būti tempiamas 9. nenoriu turėti problemų slidžiame kelyje. 10. tiesiog nenoriu automato.

11
2019-08-26 11:12
LTU

Aisku

Kaimieciai bei gonscikai renkasi mechanine ir ...''Dirba".... matosi is sono kaip vargsta su tom pavarom.Jungia-makaluoja bobai po sijonu....faina,Seneliai taip vaziavo ir kaimieciai vaziuoja..Automatine deze tai komfortas -prabanga ...vaziuoji ir dziaugiesi masina.Kur komfortas -prabanga ten ir islaidos...Kondicionierius,klimato kontrole irgi kuro daugiau ryja...TIK AUTOMATINE PAVARU DEZE...

18
2019-08-26 10:58
LTU

Kad

mieste, kur daug sankryžų, šviesoforų, automatu patogiau važinėt, tai čia kiekvienam aišku ir mažai kas ginčysis, bet automatas brangus, remontas sudėtingas, nėra toks patikimas kaip mechaninė. Į tolimą kelionę tokiu naudotu nevažiuočiau, nes vieną kartą gali atsitikt taip, kad įjungus D, automobilis stovi vietoj ar vos važiuoja avariniu režimu.

3
2019-08-26 10:10
LTU

Factum

Jau kainoraščio kaina automatinės dėžės min kelis tūkstancius didesne. O ka jau kalbėt apie didesnes sanaudas, brangesni remonta ir vairuotojus, kurie vietoje pavaru perjunginejimo maigo telefonus??

5
2019-08-26 10:04
DEU

To TO MHM

As priesingai nei tamsta ne tik teorija galiu pasiremti. Esu ne viena 7 pavaru DSG isardes ir surinkes, o tu? Automatines dezes VISADA yra sunkesnes, svoris = didesnes sanaudos. Automatinems dezems VISADA naudojama mechanine, hidrauline, elektros or t.t. energija pavaroms jungineti, visa ta energija isgaunama is variklio deginant kura ir sukant kitus agregatus. Mechaninej dezej pavaroms jungineti naudojama tik mechanine energija kuri ateina is zmogaus, kuris varomas barsciais, o ne kuru. Diskusija baigta, nes tavo kompetencija tokia pat kaip ir zurnalisto...

4
2019-08-26 10:02
LTU

a-ha

Labiausiai tai apie automatus supranta ir ju nemegsta,tai pensininkai,sovietiniai gazelku ir zilu vodylos.Nes jie,atsisesde i automata,amzinai stabdi vietoje sau iprastos sankabos ispaudzia ir trenkiasi kaktomis i stikla.Tai su salmais,tokiems auto vazineti sarmata,o be salmu,tai galvas atsibosta i stikla dauzyti-todel jie automatu ir nemegsta.Siaip dabartiniai automatai,daznai jau buna hibridiniai-nori vazinek kaip automatu,nori pats begius,beveik kaip mechankeje persijunginek.Ir laisvu jie rieda,ir ant slipso tampomi-nieko ten jiems nepasidaro.Turejau 300 chrysleri kazkada,tai tepalu,is greiciu dezes,per slanga,del palaido chamuto,buvo apie litra isvare.Kiek as taip pravazinejau-net nezinau.Kol nepastebejau,kad po auto,tepalu prikapseje buna.Pats chamuta uzverziau,tepalu dapiliau-ir viskas ten gerai.Praktiskai neuzmusami,tie automatai.Vienintelis ju minusas,kad kai akumas nusedo-automato,kad uzkurt,neuztampysi ir nepastumsi,tik prikurka,nuo kito auto,su krokodilais...

16
2019-08-26 09:40
LTU

Dabar

deklrauoja,kad nauji automatai ekonomiskesni.Gal,bet ar nebus kaip dyzeliu,kai deklaravo viena,o realybeje buvo kita?:))

2
2019-08-26 09:38
LTU

ash

Aptarnavimas brangus,remontas brangus,tempti auto negali,laisvu begiu riedet negali,ant slidzios dangos pats auto nevaldai pvz. iklimpus.Auto su automatine yra brangesnis.Kuo didesnis miestas tuo patogiau,viena ranka laisva,gali telefona maigyt ar koki wrap'sa valgyt. Jei zmogui nepatinka vairuoti,jam neidomus pavaru pasirinkimas,sankabos ir akseleratoriaus suderinamums tada jam tik automatas.

3
2019-08-26 09:26
LTU

surišto

nepasodintum už automato.

10
2019-08-26 09:21
LTU

profi

Pradėkime nuo to, kad automatinė pavarų dėžė yra skirta invalidumą turintiems asmenims, tiek mentališkai, tiek ir fiziškai... Jei rimčiau, automatine pavarų dėže valdomas automobilis rija kur kas daugiau kuro. Antra - praktika įrodė, jog automatinės transmisijos visdėlto genda dažniau ir remontuoti jas kur kas sudėtingiau. Kai kurias jų, mūsų meistrai, geriausiu atveju sugeba tik apremontuoti, tačiau dažniausiai jos lieka šleivomis, kreivomis. Tuo tarpu mechaninės pavarų dėžės priežiūra ir remontas pakankamai nesudėtingas ir nebrangus malonumas. Kita vertus, su automatine dėže nemokša vairuotojas sunkiau uždrožia variklį, o mechaninė pavarų dėžė pakliuvusi į nemokšos "saulių" paišytojo rankas arba padangų svilintojo, iš variklio labai greitai padaro laužo krūvą...

11
2019-08-26 09:09
LTU

jore

automatine leidzia sutaupyti degalu:))

3
2019-08-26 08:35
LTU

g

dabar ateina visisku istizeliu karta kuriems geriausia is viso nieko nedaryti, tik moketi uz viska i prieki ir uz visa gyvenima. Bet kas idomiausia kad jie i vyresne karta ziuri kaip i nebespejancius koja kojon su siuolaikiniu gyvenimu nors patys beveik nieko nedaro ir neveikia.

1
2019-08-26 08:28
LTU

to mhm

Senovėj automatai didindavo sąnaudas, nauji mažina, taip, kad žurnalisto kompetencija tikrai didesnė nei tamstos. Dabartiniai automatai užtikrina, kad bus kuo efektyviau naudojamas variklis todėl visokios DSG turi 7 pavaras, o dauguma pradeda naudoti CVT bepakopius automatus. Pavažiavus su DSG matai kiek kartų tas pavaras jinginėja, kad tik išlaikyt apsukas mažų sąnaudų zonoje. Su mechanine tikrai taip dažnai pavarų nejunginėji. Realiai su šiuolaikiniu automatu gali pasiekt ~0,2l/100km mažesnes sąnaudas nei su mechanine.

6
2019-08-26 07:38
LTU

factum

jei norit isleist pavaru dezei tukstancius - renkiesi automata, o jei tik simtus - mechanine!

14
2019-08-26 07:04
LTU

tiesiai sviesiai

kol as teiperku mazdaug penkiu metu automobili-tol rinksiuosi tik mechanine deze-maziau genda,pigesnis remontas,paprasta eksplotacija-zodziu ja sunkiau sudrozti iki dugno.jei pirkciau nauja,is parduotuves,tada tik automatine-penkis metus man laikytu puikiai,yra garantinis.

3
2019-08-26 06:03
DEU

Mhm

Automatine deze sumazina degalu sanaudas? Ties cia ir baigesi zurnalisto kompetencija. Nuo dezes priklauso, bet dauguma tik padidina. Niekada nebus mazesniu sanaudu, nei geras vairuotojas su mechanine pasiekia...

12
2019-08-25 23:45
USA

Hmm

Straipsnelis su itin kvaila logika. Akivaizdu kad mehanines dezes nyksta. Kaina karta nemoka vairuoti su mehanines ir nelieka nei su kuo ismokti. Tiesiog patogiau. Ir lengviau ismokti su automatu. Du pedalai it vairas. Paklausa krenta. As vairuoju nemazai ir turiu nauja automata. Patogu. Taciau jau esu senis. Ismokau vaikysteje su mehanines ir baisiai pasiilgstu. Daugiau kontroles turi kaip vairuotojas. Taip Pat daug smagiau. Manau iki mano gyvenimo pabaigos gamins. Tad man pakaks. Veliau at anksciau isnyks. Iki told dar noriu ismokinti savo vaika su mehanines vaziuot. Tiesiog negaliu zmogus suprasti privalumu neismokes vairuoti. Praranda truputi gyvenimo dziaugsmo. Noreciu jauniems znonems patarti apsiginkluot ka yrybe ir ismokti. Siaip del idomumo. Tada gali rinktis. Kitaip Tai tiesiog gini viena pozicija nes antro pasirinkimo neturi

3
2019-08-25 23:38
LTU

automatas

Visa gyvenima buvau nusistates pries automata ,anksciau net buvo geda tureti automata, nes visi sudu vadino ir saipesi is zmogaus automatu vazinejancio. Bet dabar laikai visai kiti automatai lenkia mechanines viskuo. Ypac didmiesciuose

10
2019-08-25 23:11
LTU

T

Ne visi taip gerai ant žemės gyvena kad sugebėtų įpirkti, o vėliau taisyti ir aptarnauti automatą. Pusę žemės dar arkliais ir asilais važinėja.

5
2019-08-25 21:09
LTU

Tik

Tik pizonai ir tinginiai vairuoja avtamata:) Bachurai vairuoja mechanika ha ha ha.

24
2019-08-25 20:06
LTU

Robis to:Robiui 2019-08-25 19:51

Su tamsta sutinku tik tiek, kad aš budulis tamstos supratimu, o jei rimčiau, tai vairuotojo pažymėjimą gavęs pilietis, kuris egzaminuojamas važiavo automatine pavarų dėže valdomu auto, NETURI TEISĖS NAUDOTIS automobiliu, kuris valdomas mechanine pavarų dėže! Ir atvirkščiai - kuris gavo vairuotojo pažymėjimą vairuodamas mechaninę dėžę turintį auto GALI VAIRUOTI visų tipų atitinkamos kategorijos automobilius!

2
2019-08-25 19:51
LTU

Robiui

Juokingas budulio komentaras. Tiek mechaninei, tiek automatui vairuoti intelektas nereikalingas. Puikiai gali vairuoti ir visiskas besmegenis, ir proto bokstas. Automatas skirtas paprasciausiam patogumui. Todel prabangus auto beveik visada yra automatai.

27
2019-08-25 19:50
LTU

na

šiais laikais su mechanine tik kokie sovietiniai pensininkai, vis svajojantys apie žigulį, važinėja. Normalus žmogus net nežiūri į tokius laužus bei puikiai suvokia, kad net automato dienos suskaičiuotos - elektromobiliai po 10 metų palaidos ir juos

52
2019-08-25 19:45
LTU

to AUTOMATAS

laikas keisti tarpine tarp vairo ir sedynes.

3
2019-08-25 19:23
LTU

Robis

Automatinė pavarų dėžė tinka tinginiams, lodoriams ir turintiems problemų su juos supančia aplinka, tačiau dar nėra sukurtos tokios automatinės pavarų skirstytuvės, kurios prilygtų kūrybingo ir neturinčio proto dimensijų žmogui. Kol kas drąsiai galima teigti, kad mechanika laimi vidutinio IQ žmogaus naudai.

32