Teksto dydis:
2018-09-20 23:06
NOR

636 būtų

protingas vyr. redaktorius, šio straipsnio nebūtų.

0
2018-09-14 20:18
LTU

635 Ąžuolas

Kaip gimsta tokie žmonės kai Friedbergas? Kas tokius gimdo? Kokia motina to nusipelnė?

1
2018-09-13 23:34
LTU

634 soviet-vs-nazi

šiaip visiški mulkiai yra tie kurie mano kad žydų žudynės buvo kažkaip susijusios su kerštu komunistams ar pan.Tai visiška nesąmonė.Žydus žudė tam kad praturtėti, įgauti vokiečių okupantų palankumą, patenkinti sadistinius poreikius ir tt.Pavyzdys-asmeninis noreikos budelis arnoldas pabrėža,Plungės skerdikas, seksualinis manijakas.Kai bolševikai okupavo Lietuvą,buvo aršus bolševikas, padovanojo savo ūkį tarybų valdžiai.Kai atėjo naciai, tapo žydšaudžiu.Buvo noreikos draugas ir pavaldinys.Pagarsėjo klaikiu sadizmu ir žydžių moterų bei mergaičių (buvo dar ir pedofilas) prievartavimais.noreika bet kada galėjo sustabdyti tą pabrėžą,nuo kurio bloga darėsi ir ne kuriems žydšaudžiams, bet nestabdė-matyt toks pabrėžos elgesys atitiko noreikos norus.Kur neatitiks, juk susidoroti su žydais noreika reikalavo dar Smetonos laikais,kai jokių komunistų nebuvo nė kvapo.Paradoksalu kad vokiečiai tuos žydšaudžius represavo ne blogiau nei sovietai, daugybę lietuvių žydšaudžių vokiečiai sušaudė, kitus išvežė į konclagerius-kaipir noreiką.Už ką? Elementaru-praėjus metams lietuviai kolaborantai pajuto kad vokiečiai juos už nieką laiko.Taip ir buvo-vokiečiams lietuviai talkininkai tebuvo maurai,kurie turėj padaryti juodą darbą (žudyti civilius) ir išeiti.Lietuviai pradėjo burbuliuoti prieš vokiečius, o tada jau su jais buvo susidorota.Štuthofe vokiečiai užmušė labiausiai paklaikusį lietuvį nacį, gestapininką oberšturmfiurerį praną germantą-meškauską,jėzuitų gimnazijos direktorių baubą (kuris spaudoje ragino "apsivalyti nuo žydiško grybo"). noreikai dar pasisekė, kad jo vokiečiai neužmušė, buvo prisivogęs žydų turto (kuris turėjo atitekti vokiečiams) kaip reikiant.Balys Sruoga savo Deivų Miške mini tokį "bambyzą nuo Biržų" kuris jam sakė kad pateko ten "per klaidą" Dabar išaiškėjo kad tas bambyzas buvo Biržų žydšaudys pavarde Šernas.Taigi Štuthofas buvo kaip ir "žydšaudžių lageris" Vokiškų švainių dėkingumas lietuviškoms keulėms rūke:)

2
2018-09-13 23:15
LTU

633 599-tas-629-tam

Nepagaunu pačio minties, kodėl po straipsniu apie noreiką reikia kalbėti apie beriją? O komunistų nusikaltimai nepateisina nacių ir atvirkščiai.Voldemarininkų nusikaltimai prieš Lietuvą ir jos piliečius baisūs,ir vis tiek anksčiau ar vėliau bus įvardinti, kad ir kaip būtų bandoma tai nuslėpti (o pastangos žūt būt nuslėpti jų nusikaltimus šiuo metu dedamos itin didelės-bet tai nepadės) noreikos anūkei jaučiu didelę pagarbą, tai tikras pilietinės drąsos ir humanizmo pavyzdys.Visame tame straipsnyje durniausiai atrodo ta mokytoja,kuri mano kad nusikaltimus reikia slėpti, nusikaltėlius laikyti didvyriais-ir bene to vaikus moko?

1
2018-09-13 21:43
LTU

632 baisu

Kaip gali mokytoja kalbeti netiesa ????? Kaip ji gali dirbti su vaikais???? Kaip galima garbinti zmogzudi??? Pagarba ANUKEI isdrysusiai pasakyti pasauliui tiesa. GEDA tokiem ,kurie iki siol dar nori garbinti banditu atminima ir neisdrysta pavadinti daiktu tikrais vardais. Lietuva neturi ateities ,kol nepripazins savo "didvyriu" BANDITAIS.

1
2018-09-13 19:19
LTU

631 As

100% pritariu 598-ai nuomonei

0
2018-09-13 19:08
LTU

630 t

tai vanagaite buvo teisi ar ne koncerviniai mulkiai per amzius

1
2018-09-13 16:48
LTU

629 to 599-tam

Klausyk tu "istorike", gal pirma parasyk, apie Berijos zygdarbius, o paskui apie valdemarininkus.Pridek dar apie komunistu barbarizma ir zmoniu pjudyma vienas pries kita. Kodel tau parupo tik zydu likimas?Kaip tai nezinia is kokio medzio iskritusiai anukei? Pirmiausiai turetu paskelbti savo gimines smeizimo tiksla, netikiu , kad tas juodas darbas is baimes sudegti pragare uz senelio nuodemes.

6
2018-09-13 16:22
LTU

628 Isvada

Sitos zydu temos man jau kelia pasislykstejima. Sudegtu jie greiciau visi pragare su savo pretenzijomis. Viskas jiems blogai, visi juos skriaudzia, nors valdo viso pasaulio pinigus ir auksa.

5
2018-09-13 15:20
LTU

627 Siandien

Tamisiuniene is mokyklos atleisti reikia. Ko ji gali vaikus ismokinti? - meluoti ir nesakyti tiesos, kad nebutu geda?!. Nu, kaimas kaimas.....

1
2018-09-13 14:50
LTU

626 O taip

žydeliai visuomet teisūs, jie niekada nemeluoja, nedalyvavo lietuvių tautos genocide, trėmimuose, žudymuose, mes tikrai galime tikėti dušanskiais, fridbergais:))))

10
2018-09-13 14:44
LTU

625 Ar tai kaltinimai?

Lietuvoje TIESA yra tiesiog sutrypiama.

3
2018-09-13 12:13
LTU

624 nuomone

man noreika yra didvyris.sovietai ji nuteise uz kova pries sovietini rezima.turint omenyje mgb tardymo metodus-as isitikines ,kad noreika zydu nesaude,nes emgebistai butu jam su malonumu irase koki pora tukstanciu zydu-nebuvo kaip irasyt,jei but nors viena zyda pirstu palietes......

15
2018-09-13 11:56
LTU

623 Antanas

Nesistebekit draskomoi tuometineje Lietuvoje ivyko visko ... Kaskokia mada uzejo ieskoti didvyriu ju istorijos isgrazintos afisuojama tai kas buvo padaryta geriausiai , o geriausia ju visu buvo padaryta ,jog mire uz Lietuvos laisve , bet kokiais metodais buvo kovojama ir kokiu jegu veikiami buvo vykdomi ir ziaurus dalykai mazai kas nori gilintis.. Mano prosenelis buvo ten , mate , dare , ir mire uz tai , bet partizaninio pasipriesinimo taktika pati is saves buvo ziauri , motivuota kerstu , puldinejimas is pasalu , bendradarbiavimas su naciais , nu jeigu norite svelniau (su vokietyjos kariais) yrodo , jog teko daugialiui is misko broliu sukirsti su velnio isperom rankomis vardan tuo metu geresniu salygu vykdant pogrindini pasipriesinima. Kare tu negali buti geru zmogumi , arba juo isbuti gali akimirka viena kita . Mes visi gerai zinom apytikslius skaicius , jog zuvo 25 tukst. pasipriesinimo daliviu , bet niekas neisivaizduoja vieno tragisko aspekto , kiek zuvo zmoniu aiskinantis tokiu aplinkybiu , kaip buvo atsikratoma isdaviku , skundiku ir pavieniu ir seimomis. Taip ,kad tokios galingosios salys, kaip tarybu sajunga ir nacistine vokietyja priverte musu zmones padatyti, ivikditi, baisiu dalyku ...

10
2018-09-13 11:28
LTU

622 620-am

.......butent,kad nieko KGB archyvuose nera apie Noreikos dalyvavima zydu susaudyme.Ta anuke tyrima vykde su zydu Gochinu,kuris pagarsejes neapykanta Lietuvai.

12
2018-09-13 11:25
LTU

621 Tikra lietuvė

Įdomiai čia, "turėjo tai pasilaikyti sau". O vaikai lai sau vaikšto toliau į tuo vardu pavadintą mokyklą. Ar nesuprantama, kad daugiausiai ir kenkiama Lietuvai, skubotai skelbiant "didvyriais" žudynių rengėjus. Per tokius "patriotus" pikta ir gėda visiems. Tik troliams džiaugsmas - gali juodint visą kovą su okupantais. Taip ir nuskambam per visą pasaulį, dėl kelių kvailių uolumo ir užsispyrimo.

15
2018-09-13 11:12
LTU

620 Jurgis

Kuo remiantis daromos išvados? Ir Vanagaitė visko prirašė, remdamasi KGB medžiaga archyvuose. Kaip daug kas vyko gerai aprašyta J.Prapiesčio 2017 m knygoje AMALO UOGOS. Norint ką nors teigti apie karo, pokario laikotarpio įvykius, reikia paieškoti objektyvesnės informacijos, ne tik KGB ARCHYVINĖJE MEDŽIAGOJE.

6
2018-09-13 11:11
LTU

619 GG

Labai gerai, kad bendradarbiavo - norėjo komunizmą sunaikinti - neišėjo - jis dar labiau sustiprėjo.

7
2018-09-13 11:02
USA

618 Nuomone

Niuodnga gyvate purvais drabsto Noreika. Jo zmona verciasi grabe. Pasibjauretina sliundra. Pagalvokite, jos vyras diakonas kataliku baznycioje. Setonas ja nusines i pekla.

16
2018-09-13 10:55
LTU

617 o kiek tokiu noreiku

buvo?dabar tokiems statomi paminklai,niekas nenori pripažinti tiesos,gaila,kad jau nera givu liudininku kurie išgyveno "partizanu-miško broliu"išpuolius 589komentarui pritariu jums

11
2018-09-13 10:45
LTU

616 614-am

dabar visi pistpatriociai ciulpia zydiska zalupa.......skanaus ir tau.

4
2018-09-13 10:44
LTU

615 ..

uzsimane demesio ir tiek bobule..

5
2018-09-13 10:39
LTU

614 to 612

cia tu sliundra iklimpes iki ausu mele . Pas kitus padorumo uztenka atitaisyti tiesai . O is kur jai zinoti? Tai juk jos saknys, o kad jis nebuvo gerietis, ta juk dauguma aplinkiniu zmoniu zinojo , jau ir anksciau piktinosi jo garbinimu , nelabai ka naujo anuke pasake , tik vienintelis, kad jos pasakymas buvo ne uzgniauztas, o pasiekie labai didele auditorija

9
2018-09-13 10:30
LTU

613 nuomone

Na va, dar vienas isverstaskuris. Prisidejo prie zydu saudymo,banditavo , o po to lyg niekur nieko sugrizo pas sovietus i gera ir silta vieta . Ar neprimena nieko? :) Bent du auksciausio kalibro zmones panasiai savo karjeras ir dabar tesia .As manau, kad jei ir buvo bent vienas teisingas partizanas, jo ieskot reiktu dzukijoj , visi kiti buvo iki ausu prisidirbe ir tai buvo musu geda.

6
2018-09-13 10:06
LTU

612 608-am

is kur ji gali zinoti,jei to senelio niekada nemate ?.........eiline sliundra,kuria nusipirko zydai.Yra tarybinio teismo isvados uz ka buvo susaudytas Noreika.......o buvo susaudytas uz samokslo rengima pries tarybu valdzia.

14
2018-09-13 09:48
LTU

611 Vandenis

ne kažkiek likę mūsų iš pokario kartos,kurie prisimename kiek buvo daug "literatūros" anų laikų "didvyrių partizanų"prisiminimų ,koks buvo valstybinis mitas apie tai,nors jis gal buvo ir logiškesnis nes vyko karo metais,o kur logika po karo,taikos metu?

1
2018-09-13 09:33
LTU

610 Vandenis

tai tik mano nuomonė.Kuriantis Nepriklausomai Lietuvai,buvo reikalingi savi didvyriai,ir visai nepagalvota apimtiems euforijos,kad didvyriais padaryti gal ne visai to nusipelnę,o kaip dabar pripažinti klaidą?

5
2018-09-13 08:03
LTU

609 jo

isitikines, kad su naciais bendradarbiavo dauguma Lietuvos partizanu. Visgi tasi nebuvo kaimo bernai, jie is kazkur netiketai turejo karini paruosima, ginklu...Maista atimdavo pas kaimiecius, kol kas dar yra gyvu liudytoju, greit ir tu nebus

12
2018-09-13 07:14
LTU

608 vytautas

Manau anūkė geriau žino, kuo užsiiminėjo jos senelis, nei mūsų beretės. Kažkaip jau nesistebiu, kad mūsų beretės garbina nacius ar teroristus. Tokios jau jų supuvusios dūšelės ir smegenėlės..

20
2018-09-13 07:10
DEU

607 UVUVWEVWEVWE ONYETENYEVWE UGWEMUBWEM OASSAS

Ir iskelia savo nacionalone geda i kosmosa, ir didziuojasi. Is kur tokiu issigimeliu is viso atsiranda?

12