Istorija, susijusi su Krekenavos agrofirmos įrenginiais, prasidėjo 1995-aisiais: V.Romanovas, H.Daktaras, V.Uspaskichas.

H. Daktaras grasino subtiliai: paskambinęs V. Romanovui prakalbo apie kiaules Atsukam laiką

Šiuo metu bausmę iki gyvos galvos atliekantis Kauno nusikaltėlių autoritetas Henrikas Daktaras anksčiau buvo įkalintas kelis kartus, bet net už grotų neatsisakė to, kuo vertėsi laisvėje. 2000-ųjų pradžioje Lietuvos specialiosios tarnybos užfiksavo Vilniaus griežtojo režimo pataisos darbų kolonijoje tada kalėjusio H.Daktaro, pravarde „Henytė“, skambutį žinomam Kauno verslininkui Vladimirui Romanovui. Pasisveikinęs H.Daktaras netikėtai prakalbo apie kiaules. Daugelis būtų nesupratęs šio pokalbio esmės. Net ir teisme būtų sunku įrodyti, kad H.Daktaras darė ką nors neleistina. Iš tiesų, kalbėdamas apie kiaules, H.Daktaras V.Romanovui leido suprasti, kad šis privalo užmiršti, jog teismas Ūkio bankui iš žinomo Kėdainių verslininko Viktoro Uspaskicho bendrovės Krekenavos agrofirmos priteisė 6 milijonus litų. Kiaulės – tai nuoroda į agrofirmą. Aukščiausiasis Teismas už negrąžintą apie 6 milijonų litų kreditą Ūkio bankui, kurio vienas savininkų yra V.Romanovas, neseniai buvo priteisęs 17 milijonų litų kainuojančius Krekenavos agrofirmos įrenginius. V.Romanovas „Lietuvos rytui“ nepaneigė, kad H.Daktaras jam skambino, tačiau komentuoti tai plačiau atsisakė: „Galiu pasakyti tik tiek, kad jau dveji metai įvairaus rango banditai dėl šių įrenginių daro spaudimą Ūkio banko akcininkams“. V.Uspaskichas „Lietuvos rytui“ aiškino nežinąs, kodėl H.Daktaras rūpinasi jo reikalais.

Vilniaus oro uostas.

Štai kaip nuo šiol turėsite atvykti į Vilniaus oro uostą: išsamiai papasakojo, kaip vyks eismas ir kokie pokyčiai dar laukia vairuotojų

Vilniaus oro uosto prieigų didieji rekonstrukcijos darbai buvo pradėti šių metų sausio pradžioje ir baigsis šių metų spalio mėnesį. Nuo balandžio 29 dienos pradedamas II rekonstrukcijų etapas ir jo metu bus uždaromas pandusas, ant kurio įprastai buvo išlaipinami išvykstantys keleiviai. Kaip nuo šiol vyks eismas ir kokie pokyčiai keleivių laukia po rekonstrukcijos „Žinių radijo“ laidoje „Ryto espresso“ pasakojo Lietuvos oro uostų atstovas Marius Zelenius. Naujoji keleivių išlaipinimo vieta, vadinamoji „Kiss and Go“ kol kas bus įkurta priešais senąjį išvykimo terminalą veikiančiose aikštelėse – keleivius atvežę automobiliai ten galės nemokamai stovėti 15 minučių. Tiesa, tokia tvarka galios mėnesį. „Nuo birželio 3 dienos pradėsime III prieigų rekonstrukcijos etapą ir didžioji dauguma keleivius atvežančių ir pasitinkančiu vairuotojų bus nukreipiami į naują automobilių aikštelę, kuri bus priešais naują išvykimo terminalą“, – kalbėjo M.Zelenius. Pandusu ir toliau naudotis galės transporto priemonės, kuriomis į oro uostą bus atvežami individualius poreikius turintys keleiviai, svarbu, jog jie apie tai praneštų bent dieną iki skrydžio, o taip pat ten ir toliau sustoti galės prekes pristatantis transportas. Susigaudyti bus lengva Visą informaciją apie naująją tvarką Vilniaus oro uoste keliaujantieji sekti gali žinisklaidoje bei Lietuvos oro uostų socialiniuose tinkluose. „Labai ryškiai perdarome visą ženklinimo sistemą, kad kiek galima iš toliau ir iš anksčiau keleiviai galėtų susiorientuoti, kur dabar važiuoti, kur galima sustoti, kur negalima sustoti. Taip pat esame pasamdę 10 asistentų, kurie 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę budės prieigose ir padės keleiviams suprasti, kaip dabar jiems judėti naująja schema“, – teigė Lietuvos oro uostų atstovas.

NEPRALEISK
Daugiau

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.